14 februarie 2021

Încă o catastrofă planificată plasată în China?


După însămânţarea cu COVID (şi nu numai acolo, dar acolo s-a ales locul pentru "Actul I" al piesei - covrigul s-a dat aproape simultan în mai multe locuri de pe glob).

Cică în China, Barajul Celor Trei Defileuri, cel mai mare baraj hidroenergetic din lume, ar fi în pericol. Şi odată cu el, mari părţi din economia Chinei. Iar efectele s-ar propaga şi în economia mondială.

- dimensiunile enorme (39,3 mld. m³ - Bicaz "doar" 1,625 mil. m³) predispun la tasări şi alunecări de teren; umplerea lacului de acumulare "ar fi afectat rotaţia Pământului"
-... dimensiuni cu riscuri posibil voit ignorate la proiectare şi la prospecţiunile geologice prealabile
-... dar mai ales, suspectă luarea deciziei construirii

-... exact în acelaşi loc în care "vroia un baraj" (1919) masonul Sun Yat-sen, primul preşedinte al Chinei
-... probabil şi cu un alt scop, nemărturisit dar lesne de înţeles
- iar acum, în plus, ştiind importanţa centrelor urban-industriale din aval
- sabotarea/virusarea în etapa de proiectare? anterior anului 1993, mai greu cu virusarea informatică, probabil una de altă natură (HUMINT)
-... şi ploi neobişnuit de intense în zonă, din 2020 (desigur, "neprevăzute la proiectare" dar şi posibil provocate prin geoinginerie climatică)
- din orice motiv s-ar produce, oprirea totală sau parţială a producţiei de electricitate a barajului (34 de turbine/"grupuri", peste 10.000 MW[h] "producţie efectivă" din puterea instalată de 22.500 MW) ar avea efecte importante în China
- golirea controlată, la debit maxim şi de la capacitatea maximă, ar dura patru zile, încontinuu - dar şi cu inundaţii importante în aval

Tot "o greşeală", ca şi cooptarea de colaboratori externi pentru laboratorul din Wuhan?


3 GORGES DAM UPDATE - IN THE REPORT TODAY, THE ENGINEER REPORTED 1300 LONG CRACKS NOW AND 200 CRACKS ARE LEAKING WATER. HE SAID THAT IT GROWS MORE SERIOUS BY THE HOUR

CHINA WILL COLLAPSE INTERNALLY AND HAVE TO START AGAIN BECAUSE ALL THE BIG FACTORIES AND POWER PLANTS ARE DOWN STREAM FROM 3 GORGES DAM INCLUDING THE BIG SHIPYARDS AND AEROSPACE AND DATA CENTERS:

500 million people at risk below the dam > Still raining upstream from the dam with most of the manufacturing of China will be destroyed when Dam Breaks! The big question remains on the geological consequences of the Dam Failure with the sudden shift of the water weight on the various FAULTS AND PLATES. HOW WILL THIS SUDDEN CHANGE AFFECT THE EARTHS SPIN AND AXIS TILT -- WE ARE ABOUT TO FIND OUT!
"Niagara orizontală", sau cum arată acolo evacuarea apei la debit mare (fotograful o avea şi doape în urechi? vuietul este asurzitor):


Este la un nivel inferior şi destul de departe de "parapetul" barajului, apa "coboară" prin conducte-galerii betonate şi înclinate. În poză pare vedere de la vârful barajului - nu, este aproape de bază. Sunt 23 de "clapete" de golire de fund şi 22 de preaplin. Navele, pentru a continua navigarea pe Yangtze, sunt ridicate/coborâte de o ecluză-"ascensor" cu o diferenţă maximă de nivel de... 113 metri. Mai mult nave de pasageri (navetişti, turişti...) în mod curent până la 3000 de tone dar cu posibilităţi de până la 15.500 t, iar tranzitarea se face rapid, în circa 40 de minute (faţă de ore la alte ecluze). Există instalaţie de evacuare în caz de incendiu pe nava "din puţ". Volumul de umplere al ecluzei: cât 4 bazine de înot olimpice. Volumul "total" ar fi mult mai mare, ca şi timpul de umplere-golire. Soluţia? "Liftul cu apă", se ridică şi coboară cu totul un bazin din beton armat ("o cutie") în care intră nava, atârnat de 256 de cabluri cu contragreutăţi. Ecluza clasică cu cinci trepte se foloseşte doar pentru navele mari.

Timpul de golire "controlată", la debit maxim şi de la capacitatea (teoretică) maximă: PATRU ZILE, încontinuu (cu undă de viitură în aval, inevitabil). Debitul maxim (capacitatea) de evacuare: 116.000 m³/s. Comparabil cu debitul Amazonului, de 209.000 m³/s şi de vreo patru ori cât al fluviului Yangtze, pe care este construit (30.200 m³/s). Dunărea are 6.500 m³/s, probabil acolo vedem plutind prin aer "mai mult de zece Dunări". Suprafaţa pe care cad torentele evacuării trebuie protejată prin betonare şi prin placare cu piatră masivă sau stabilopozi turnaţi şi asta pe distanţă mare, altfel eroziunea "ar muta relieful".


Expert warns China's Three Gorges Dam in danger of collapse
Residents in lower reaches of Yangtze River should brace for evacuation: Chinese hydrologist

14 comentarii :

Gabriel spunea...

Au o lungă tradiție în inundații catastrofale. Fluviul Galben de exemplu a provocat frecvent inundații de proporții biblice, și-a modificat albia cu sute de km și chiar marea în care se varsă. Cel Albastru, pe care e barajul, nu-i prea departe și a provocat aproape 4000 de morți la inundațiile din 1998 - fără baraj. Dacă ar fi reală știrea, guvernul chinez ar trebui să golească cel puțin parțial lacul de acumulare. Dacă e reală și nu o fac, lucrurile sunt grave.

Riddick spunea...

"Acum" n-ar fi vorba doar de "nivelul apei", ci si de energia cinetică a "tsunami"-ului. Ăştia nu-şi dau seama "ce este" în aval, şi ce importanţă are?

Riddick spunea...

O chestie dintr-asta n-o poţi repara, "îi dai cu nişte ipsos şi pe urmă tragi gletul cu drişca". Ori renunţi total, ori limitezi drastic încărcarea/nivelul apei, şi implicit puterea/energia produsă.

Riddick spunea...

Volumul "total" ar fi mult mai mare, ca şi timpul de umplere-golire. Soluţia? "Liftul cu apă", se ridică şi coboară cu totul un bazin din beton armat în care intră nava. Ecluza clasică cu cinci trepte se foloseşte pentru navele mari.

An Elevator for 3,000-Ton Ships, Thanks to Archimedes

The Chamber Rises

The chamber is made of reinforced concrete and is suspended from 256 cables attached to counterweights. When the counterweights go down, the chamber rises.

Safety measures

The ship chamber is accompanied up and down by four static screws, called rotary locking rods. In the event of an accident, the screws, which follow threaded tracks, are locked and the chamber becomes immobile.

https://www.nationalgeographic.com/magazine/2017/03/explore-china-three-gorges-dam-ship-lift

Three Gorges Dam Ship Lift - World's Largest and Most Sophisticated Ship Lift

The vertical-hoisting “elevator” can lift cruises/vessels up or down 370 feet (about 113 meters) to pass Three Gorges Dam across Yangtze River in Hubei Province;
550-feet-high (about 169 meters) structure can lift cruises/vessels carrying weight of up to 3,000 tonnes;
The elevator cuts down the time it takes to pass the dam to around 40 minutes compared to the four hours it takes to pass via the Five-stage Ship Lock.


https://www.yangtze-river-cruises.com/yangtze-river-guide/three-gorges-dam-ship-lift.html

Anonim spunea...

Daca in China au loc inundatii de proportii biblice asta nu-i chiar atat de rau iar crestin-ortodoxul din mine , ar afirma cu toata covingerea ca-i vointza lui Dumnezeu . Cateva mii de galbejiti , oare ce-nsemneaza asta la imensa masa de chinezi raspanditi in intreaga lume fara sa-i mai socotim si p'aia 1,6 miliarde aflati pe teritoriul actual al Chinei ? Aproape 2 Miliarde de chinezi care-au facut atata rau omenirii { mai ales in ultimii ani } astia merita ceva mai drastic mai ales ca nu-s ortodocsi , asa cum suntem noi . INTREBARE : in Ungaria nu se-ntampla ca Dunarea , macar Tisa sau lacul Balaton sa inunde acea tara si acel popor ce nu-mi cad mie bine la stomac ??? Astia , nu tot din Asia provin ?

Riddick spunea...

Nu "budiştii" sunt duşmanii creştin-ortodocşilor ci alţii, printre care şi unii care tot "creştini" îşi zic. "Au făcut rău"... oare mai mult ca alţii? Ca alţii care se dau drept "parteneri" ai noştri? România a avut schimburi comerciale avantajoase cu China - nu pot spune la fel în privinţa "partenerilor".

Nu am postat astea "de grija chinezilor", ci fiindcă mă mir cum de s-a produs un lanţ de fapte şi decizii care a dus la un impas, şi ale cărui consecinţe nu par a se opri "doar aici".

Anonim spunea...

Statul Chinez va aplica incepand de anul acesta geoingineria climatica . Vor face investitii imense in a obliga atmosfera pamantului sa produca ploi sau ninsori acolo unde...au ei nevoie . Nu cred c-au folosit sfaturile " externe " ci , ca de obicei , nu i-au intresat .Oricum , este cunoscuta acea reactie in lantz pe care-o starnesti incercand sa modifici mersul firesc si de veacuri al lucrurilor in natura si puteau { daca-i interesa neaaparat } sa aiva parte d e informatii suficiente insa , doar dracu-si poate inchipuii ca , MARELE POPOR CHINEZ a depasit cu mult stadiul Mao Tze-Dung .

Riddick spunea...

Sunt informaţii plauzibile cum că Tovarăşul Mao ar fi fost "programat" de masonerie. Pe parcurs poate o fi scăpat de sub control. Dar după el China a evoluat, asta este evident.

Anonim spunea...

Aaaaa , nu te supara dar , chiar n-ai dreptate . Aia care se dau drept " parteneri " p' aia tot , " alesii nostrii" i-au ales !Schimburi comerciale avantajoase cu China ? Pai acelasi avantaje le-au avut toti aceia ce-au avut afaceri cu astia .Fiind vorba despre economia globalizata ... o iei de unde-ti da mai avantajos .Piata de desfacere a UE numita Romania , nu-si poate permite sa faca nazuri cand este vorba despre alegerea intre China si...Groenlanda .Acum chiar ca mi-ai dat idei si...voi avea grije sa studiez fenomenul : poate exista si niste inundatii devastatoare ce vor putea intr-un viitor cat mai apropiat matura de pe fatza Pamantului si din vecinatatea mea , acel cuib de vipere de la Vest-ul tarii numita Romania si-n care , aia inca ne permit sa traim . P.S. Stiu ca , nu budistii sau confucianistii sant dusmanii crestin-ortodocsilor insa , ce sa le fac daca nu-i pot suferii ?

Anonim spunea...

Intrebare : ce crezi ca s-ar face tipii de la Apele Romane daca le-ai pune in fatza ochilor o chestie ca aceasta : " The vertical-hoisting “elevator” can lift cruises/vessels up or down 370 feet (about 113 meters) to pass Three Gorges Dam across Yangtze River in Hubei Province;
550-feet-high (about 169 meters) structure can lift cruises/vessels carrying weight of up to 3,000 tonnes;
The elevator cuts down the time it takes to pass the dam to around 40 minutes compared to the four hours it takes to pass via the Five-stage Ship Lock." Dac-or mai avea { si au } masteranzi ca acea gagica...

Anonim spunea...

Tovarasul Kim Jon Un si neamurile ce l-au precedat...or fi tot " programe " ale masoneriei ? Apreciez gluma oricum .

Riddick spunea...

Aia cu "liftul de vapoare", chiar şi "mici" de 3000t, e unicat mondial. De vazut cât va dura până la prima revizie generală. Din 2003 însă a scăzut traficul de pasageri şi a crescut mult cel de marfă, pe acolo (mai este şi ecluza mare, dar dureaza 4-5 ore faţă de 40 de minute aici sau chiar 21 de minute - am înţeles ca e 21+21 urcare+coborâre). Navetiştii au acum trenuri rapide.

"Apele Române"?! Doar atât: HA-HA.

Anonim spunea...

Riddick , iti doresc sa ai parte d e-o saptamana cat mai buna in continuare si...POSTEAZA OMULE , IN OFTICA DUSMANILOR !

Riddick spunea...

Mulţumesc! La fel!

Cu Mao nu se cunoaşte prea bine, încă şi mai puţin cu "dinastia" Kim (numele de familie la coreeni e primul) dar e sigură cu Ho Şi Min din Vietnam, care a fost "prelucrat" încă din tinereţe, când era chelner la Paris.

Se pare că Mao "a avut contacte" de pe vremea războiului civil (comuniştii vs Kuomintang) şi mai ales după 1931/37, când China a intrat "în etape" în război cu Japonia.

Nu-i "glumă", chiar a avut ceva mai mult decât "contacte". Că după aia a urmat o altă cale, e partea a doua.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: