După ce a semnalat că "n-are încotro" şi urmează să coabiteze cu Iohannis, împotriva propriului electorat, acum PSD(-ALDE) pregăteşte P.R.-ul coabitării cu Grindeanu ("nu mai răspunde la comenzi, da' ce dracu' să facem?!").

© my angry rants

07 martie 2013

Ce e ăsta: prost, nebun, provocator sau trădător ?



Băsescu: "Toţi ştiam că modificarea tratatului Uniunii implică un parteneriat între Parlamentul naţional şi Parlamentul European. Consideram deja că forul democratic suprem al României are o cameră la Bruxelles, Strasbourg."

4 comentarii :

Anonim spunea...

De mult poarta o ETICHETA. SECURIST PROVOCATOR. Ne uitam putin la FSN sau mai in urma daca mai gasim citeva dosarele secrete.

Riddick spunea...

Găsim pe dracu', sunt ţinute bine.

Anonim spunea...

Riddick ca sa refacem arhiva v-a trebui sa apelam la serviciile externe. Ma bazez pe numirea lui MAGUREANU in fruntea proaspatului SRI din 90 dupa evenimentele de la TG. MURES. Astazi am ajun de unde am plecat.

Riddick spunea...

Ultimele două calificative ar desemna un comportament conştient.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

George Ciamba (MAE), 2014: "Eu cred că e foarte important în ziua de astăzi să ne simțim cetățeni europeni, e foarte important să avem principiul solidarității europene în minte. Eu cred că apartenența la statutul de cetățean european transcende calitatea de cetățean român. Eu nu aș face o clasificare a ordinii în care sunt lucrurile mai importante, eu zic că e de egală importanță să-ți cunoști istoria și în același timp să-ți exprimi încrederea în proiectul european, în proiectul în care de fapt te desfășori acum."

Postări populare (nu P.P.E. !):