22 februarie 2024

Un bilet de sinucidere (?) cu încărcătură

Un blogger şi militar rus (sergent), Andrei Morozov / "Murz", s-a sinucis (?), ca protest extrem. Nu însă înainte de a lăsa un text greu, critic faţă de sabotori (pe 21 februarie 2024). "Interlocutorul absent" pare a fi un anume colonel local din Donbass, dar aluzia duce şi spre gradul "pe bune" obţinut de V. Putin (eh, lt.-col; link1, link2, link3, link4). Cuvintele scrise cursiv, în paranteze pătrate, sunt adăugate de mine:


Nu, nu vă voi povesti toate evenimentele de ieri, 20 februarie. Ancheta va stabili, he-he. Voi fi scurt, vreo zece pagini. Dacă este/am postat "rasol" [asta/aici: postarea pe Telegram], textul [integral?] se află într-un fișier docx pe desktopul laptopului, iar fișierul se numește "ad mirabile futurum" [="spre un viitor minunat”, în latină; cum ar veni - "cu ăştia veţi avea numai succesuri"].

După ce au terminat [cu încercările lor] de a mă speria, de a mă presa, de a mă convinge, apoi asigurându-se că în fața lor se află o persoană care nu se teme de nimic sau care li se arată foarte convingătoare, mulți oameni din viața mea mi-au plasat ultimul lor argument - "Tu tot nu vei schimba astea!"

Astăzi am vorbit cu un om care, cunoscându-mă puțin, a început imediat cu de-astea. "Nu vei schimba nimic. Vor avea loc alegeri, iar [apoi] schimbările vor începe”. Nu i-am mai spus/amintit meme-ul "Putin și benzina scumpă - 20 de ani de când se 'rezolvă' problema", lasă-l - am zis - să caute singur. Vezi acest meme, tovarășe colonel [în armata rusă, "tovarăş" = camarad].

Astăzi, tovarășe colonel, la ordinul dumneavoastră, am fost nevoit să șterg postarea de pe canalul meu Telegram “Нам пишут из Янины” ["Ne scriu din Ioannina" - numele canalului Telegram]. Dar comandanţii tăi te-au forțat să dai acest ordin, argumentând pe "responsabilitatea colectivă a armatei". Dacă n-o scot - nu vă vom furniza provizii. Obuze. Elicoptere. Tancuri noi și alte blindate. Iar ei, comandanţii dumneavoastră, au fost forțaţi să facă asta de către prostituatele politice conduse de Vladimir Soloviov [= Naumovici], care se enervează şi ar apăsa trăgaciul. Ei bine, o voi face singur. Mă voi împușca dacă nimeni nu îndrăznește să se ocupe de această chestiune neînsemnată. Și îți vor veni [apoi] şi tancuri și avioane.

Se vede treaba că nu mai pot servi sub comanda dumneavoastră, sub comanda unui om care a preluat o brigadă decapitată într-o situație critică, într-o zonă critică, și a "scos-o la capăt cumva" - nu pot servi sub comanda dumneavoastră și, în același timp, să spun şi adevărul. Ar trebui ca procuratura militară din Sankt Petersburg să-l asculte pe soldatul șocat de obuze lângă Avdeevka. Și, poate, şi pe alți soldați similari care au văzut totul și știu totul, dar nu pot spune pentru că sunt intimidați.

Dacă eu "nu pot schimba nimic”, atunci va trebui POATE să câștigaţi singur războiul cu ceea ce aveţi. POATE.

Din 21 februarie 2024, puteți spune în siguranță tuturor celor care vă sună, că nu vă mai slujesc și că nu mai sunt probleme cu mine.

Nu te mai chinui, tovarășe colonel, eu sunt doar un soldat ca toți ceilalți soldați ai tăi. Am murit în luptă. Igor "Bereg” [= adică, chiar cel care a inventat simbolul "Z" (?)], cu câteva zile înainte de călătoria [sa] fatidică de acum un an, mi-a spus în locația noastră din Kirovsk, bând un Calvados artizanal pe care îl păstram în magazia mea: "Știi, Murz, mi-am dat seama cum să-mi explic ce plm [în clar!] fac eu aici! Sunt un strateg politic libanez obișnuit. Am doar un proiect foarte ciudat!” Deci, tovarășe colonel, sunt un soldat ca toți ceilalți - am doar o bătălie foarte ciudată, pe care o duc din 20 iunie 2005.

Dușmanii mei nu vin împotriva mea în luptă corp la corp, ei mă atacă cu mâinile altora. Aproximativ în același mod în care au încercat să o facă, de exemplu, pe 11 mai 2007, când actuala "conștiință a națiunii” și "luptătorul împotriva falsurilor” Armen Sumbatovici Gasparyan [un alogen, şef pe la Russia Today] a răspândit un fals despre mine, care i-a provocat pe prietenii săi, fani ai lui von Pannwitz [= atamanul suprem al trupelor colaboraţioniste de cazaci din SS și Wehrmacht] din rândul tinerilor de extremă dreapta, să încerce lichidarea mea. Faptul că acum sunt mâinile tale, tovarășe colonel, este doar un caz special. Daimyo, care, prin voința shogunului, le-a ordonat samurailor să se lepede de onoare și să respingă vorbele adevărate, nu ar trebui să simtă remuşcări pentru acest lucru - el este pur şi simplu un mesager al voinţei superioare. Seppuku-ul este opțional în acest caz.

Nu le mai spune niciodată soldaților tăi înainte de luptă: "Nu veţi schimba nimic!”- spune-le ce i-a cerut John Connor lui Kyle Reese [în "Terminator"] să-i spună mamei sale: "Nu există niciun destin în afară de cel pe care îl creăm noi înșine”. Acestea fiind spuse, să îi mulțumim personal lui Jimmy Cameron pentru acest film minunat, chiar la Hollywood. Dacă reușesc să "schimb ceva”, dă-mă drept exemplu soldaților.

În codul samurailor, "Bushido”, care a fost scris pe hârtie din momentul în care samuraii au început a-l uita, este trecut, printre altele:

Adesea, răzbunarea constă pur și simplu în a pătrunde în casa inamicului spre a muri acolo.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: