14 februarie 2017

Pericol major


Verhofstadt
Se anunţă o reluare a acţiunilor de transformare a UE într-un stat multietnic (că nu i-ai mai putea zice "multinaţional"). Pe 16 februarie se va vota în "parlamentul european" Raportul Verhofstadt, intitulat "Posibile evoluții și ajustări ale structurii instituționale actuale a Uniunii Europene". Guy Verhofstadt (Belgia, ALDE) este un eurofederalist turbat, iar "materialul" său se referă la eliminarea unor prerogative esenţiale ale statelor-membre şi transferarea lor catre o structură suprastatală ("reformarea UE"). ALDE-Tăriceanu este în dificultate, nu mai ţine limbajul dublu dacă eşti asociat cu ALDE.eu, unde-i şef Verhofstadt.

Documentul (care va fi dezbătut azi şi supus la vot joi) nu va duce la schimbări imediate. Pentru asta ar trebui acţionat la nivelul Comisiei Europene şi al fiecărui stat-membru. Voi reveni când se va publica votul, cu modul de vot al europarlamentarilor din România (folosesc alt termen decât "români" nu fiindcă n-ar fi real în totalitate privind etnia, ci fiindcă - cu o excepţie, Laurenţiu Rebega - nu manifestă loialitate faţă de statul român).

Care sunt "inovaţiile", lăudate şi publicate pe un site anti-România ("20 de puncte cheie pentru viitorul României europene"). Am accentuat şopârlele:

1.  Metoda Uniunii – gata cu ”Europa a la carte”. Statele nu vor mai putea alege cât și ce respectă din normele europene.  [Deci prevederi UE care nu au aprobare la nivel naţional devin "musai". Statele - cum se vede mai jos în text - îşi pierd dreptul de veto, oricum limitat în prezent doar la anumite chestiuni.]

2.  Mutarea Agenției Europene a Medicamentului și a Autorității Bancare Europene de la Londra.

3.  Cod de convergență – fiscală, mobilitatea muncii, investiții, coeziune socială, pensii, finanţe publice, capacitate administrativă și de bună guvernanță. Pactul bugetar să intre în sistemul juridic al UE.  ["Gata" şi cu modelul social european (social-democrats, anyone?), nu numai cu interesele economice naţionale, şi în general cu interesele de stat.]

4.  Să fie o trezorerie europeană integrată Comisiei. Să fie o capacitate fiscală bazată pe resurse proprii veritabile şi o trezorerie europeană cu capacitate de a se împrumuta.  [Adică, taxare directă de către UE şi resurse utilizate fără monitorizare/aprobare de la nivel naţional. Apare o instituţie de tip guvernamental, "statal".] 

5.  Să fie un Ministru de Finanţe UE. Eliminarea unanimității la politicile fiscale.  [Adică, statele să verse bir la UE, şi să-şi ţină gura. Apare alt element de tip "statal".]

6.  Europol si Eurojust să aibă un Birou european de investigații şi combatere a terorismului, sub control parlamentar. Să aibă capacități reale de investigare și urmărire penală.  [Ce "control", ce "parlament"? Poveşti...]

7.  Înaltul Reprezentant să fie ministru de Externe al UE[Mda, "pe model statal", iar.]  

8.  Crearea Uniunii Apărării, în parteneriat strategic cu NATO, care să permită acţiuni independente în afara graniţelor. Pe lângă SEEA, să apară DG Apărare, pentru aspecte interne ale politicii de Securitate şi Apărare Comune.  [UE ar putea intra în războaie fără consultarea statelor membre şi fără limitarea Cartei NATO, care specifică obligaţia de ajutor militar către aliaţi doar când aceştia sunt atacaţi de non-aliaţi.]

9.  Crearea unui Birou European de informații în sprijinul PESC.  [Structură de tip "statal", iar.]


10.  Comisia să poată adopta măsuri pentru încălcări sistemice împotriva statelor care încalcăvalorile fundamentale ale UE. [Adică, împotriva statelor care acordă mai multă atenţie intereselor naţionale; fiindcă dacă le-ar urma întocmai, ar ieşi din UE.]

11.  Comisia să fie Guvernul UE. Componența Comisiei să fie redusă, cu doar doi vicepreşedinţi: Finanţe şi Externe. [Centralizare, crearea unui guvern al unui supra-stat.]

12.  Cetățenii neresortisanți să poată vota la europarlamentare. Înaintea alegerilor, recalculare a numărului de mandate alocat fiecărei țări, după demografie. Candidaţii la şefia Comisiei să candideze direct în statele membre.  ["Scrutin transnaţional", "mandate transnaţionale". La fel ca la eliminarea taxei de roaming: idioţii se bucură că vorbesc mai ieftin dar ignoră că - imagologic - este negată existenţa graniţelor.]

13.  Sediu unic al Parlamentului European. Drept de anchetă pentru Parlamentul European.  [Prerogativă de parlament "statal".]

14.  Consiliul European să devină Consiliu al statelor, care să dea orientare şi coerență.  [Etapă tranzitorie, desigur. "Ei" vor să dispară statele, nu să fie "actori în piesă".]

15.  Înlocuirea preşedinţiei rotative a Consiliului cu un sistem de președinți permanenți, aleși din Consiliu.  [Diluarea semnificaţiei statelor membre, care preluau pe rând conducerea.]

16.  Înlocuirea unanimităţii cu codecizia Parlamentului şi Consiliului.  [Tratarea egală a clicilor transnaţionale şi a guvernelor naţionale alese - în PE sunt grupuri parlamentare pe ideologii, nu grupuri naţionale.]

17.  La decizii pe zona euro, vot consultativ pentru eurodeputaţii din zona non-euro, după adoptarea capacităților bugetare pentru zona euro.  [Momeală. "Vă aşteptăm şi pe voi să veniţi în club, fraierilor."]

18.  Cartonaş verde - Parlamentele naționale să poată propune legislație Consiliului pentru examinare.  [Momeală. Până la următoarea revizuire a tratatelor UE, când s-ar constata că... este necesară dizolvarea lor; a statelor, parlamentelor... Iar până atunci, relativizarea şi diluarea noţiunii de "naţional".]

19.  Statele să depună anual declaraţii de explicare a modului de folosire a fondurilor europene.  [= "Statele sunt nişte organizaţii infracţionale, ba chiar fără rost", conform globaliştilor]

20.  Ratificarea tratatelor e prea rigidă. Să fie făcută cu majoritate de patru cincimi, nu cu unanimitate.  [= "Să fie de acord şi state care... nu sunt de acord."]

3 comentarii :

Anonim spunea...

Dupa tot ce s-a intamplat la noi in ultima vreme am gasit pe facebook un scenariu f.plauzibil:
"să recapitulăm puțin niște chestii (puse mai alandala, cum îmi vin în cap și în mod sigur incomplete), poate ne dăm seama că tot deranjul ăsta a fost clocit în ”laborator” și că România trece din nou (ca de multe ori după 90 încoace) printr-un experiment care urmează a fi aplicat și prin alte țări calde:
- Apariția subită, între două tururi de scrutin, a 1 milion de voturi pentru KiWi;
- Vehicularea permanentă, când KiWi era încă pe val, cu o popularitate crescută, a ideii de ”guvernul meu” și a ”parlamentului penal”;
- Încercarea de a folosi incidente cu impact la public / emoționale (că doar ficususul nu o dată a spus că puterea se câștigă cu emoții, sau ați uitat?) pentru schimbarea în forță a guvernului: accidentul cu polițistul pe motocicletă, soldat cu moartea acestuia (planul a eșuat pentru moment); Colectiv – tragedie fructificată – în sfârșit – pentru preluarea puterii;
- ”defectarea” lui Ponta care demisionează fără a consulta în prealabil partidul (așa se procedează, nu altfel);
- În sfârșit, venirea ”guvernului meu” condus de Cioloș și construirea unei imagini favorabile pentru cel ce urma să fie numit ca șef al Executivului și după alegeri (nu dezvolt, amintiți-vă singuri campania agresivă a USR/Președinte, cât s-a pompat în ea etc);
- Alegerile din 11 decembrie sunt câștigate de PSD-ALDE, deci zbucium mare în tabăra binomului pentru a găsi alte pretexte emoționale care să scoată lumea în stradă și să fie din nou dărâmat guvernul (de data asta unul legitim, rezultat în urma unor alegeri democratice);
- A apărut Bamboo… fâs, nu ”au murit oameni”; în plus, s-a aflat de Ordonanța aia mizerabilă dată de Cioloș cu ”răspunderea personală” pentru activitatea cluburilor (știrea a fost îngropată rapid, că dădea rău la tehnorahații care au creat o breșă pentru alte incidente emoționale);
- ”acoperiții” din PSD (despre care tot vorbește Dragnea, dar nimeni nu îl crede) au început să lucreze la greu din interior: Hăineală și cealaltă (îmi scapă numele) sunt aduse în coasta lui Iordache, lucrează de zor la ordonanțe (de parcă erau vreo urgență), le împing în față pentru aproabare (cu sprijinul ”insectelor” din PSD și pe fondul tâmpeniei din partid) și – după ce iese scandalul, protestele ”spontane”, dar atât de bine organizate și susținute masiv de corporații și serviciile de informații (prin ONG-urile create în timp și cu impact la public; nu am spus doar SRI, ci ”servicii” că ”ie multe”) - doamnele ”magistrat” sunt extrase rapid de la Ministerul Justiției… și urmează tot bâlciul pe care-l știți déjà.
- Despre ”spontaneitatea” mitingului din Piață o să mai vorbim, dar nu acum (spun pe scurt: susținere logistică masivă, curse aviatice puse la dispoziția ”protestatarilor” din diaspora pe care i-a găsit subit grija de țară, propagandă intensă și agresivă etc)."

Riddick spunea...

PSD nu-i tocmai nevinovat, a votat pentru investirea guvernului tehnocrat, cand au fost 389 contra 115 (probabil ALDE plus PMP).

Haineala e adusa de Iordache, si cu stirea lui Grindeanu.

Am impresia ca multi care au fost in Piata s-au prins despre ce este vorba si au renuntat.

Riddick spunea...

M-a preluat Fluierul.ro. :)

http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=966347&title=caracatita-soros-in-actiune-aliatul-cel-mai-credincios-al-lui-soros-din-parlamentul-european-europarlamentarul-guy-verhofstadt-propune-masuri-agresive-pentru-federalizarea-completa-a-europei-si-dezagregarea-statelor-nationale


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: