30 ianuarie 2014
Bişniţarul Gruia Stoica, folosit şi aruncat
Trebuie să ai o doză de nebunie sau "garanţii solide" ca să te încumeţi să faci afaceri pe picior mare în domeniul transportului feroviar.
De aici mai reies nişte chestii:
- CFR Marfă (da, "de stat" !) are cele mai mici tarifuri de transport, şi logistica necesară;
- dacă Gruia Stoica punea mâna pe CFR Marfă, acum era "hoţul neprins, negustor cinstit";
- această căpuşă, GFR, n-a fost decât instrumentul "corodării" cotei de piaţă a CFR Marfă, alt rechin (extern) vine acum "la tain" (privatizare, cică...).
Soarta CFR-urilor s-a decis din 1998 (punct în Programul PSAL II): dezmembrare -> falimentare -> privatizare (cu partener extern !). Restul nu-i decât abureală, ce ni se serveşte.
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO
Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."
Postări populare:
-
Ca să nu mai vorbim despre eurosocialiştii lui Ponta (care nici acum n-au comunicat noile redevenţe pentru OMV-uri , dar le dau la cap m...
-
M-am bucurat foarte când panaramei de M.Dinescu i s-a interzis azi, accesul la microfon, în timpul unui miting electoral al lui Traian Băs...
-
Pe Teodor "Doru" Mărieş l-am observat prima dată la mitingul din Piaţa Universităţii, mai ales spre final, când gruparea sa, ...
-
31 august 2010 Jyllands-Posten Aarhus " VKO: alegerile din Suedia trebuie să fie supravegheate" , titrează Jyl...
-
PolVoş, hăhăind la congres (o gâdila Paleologu) Vreau să cred că Frunzăverde rămâne în cursa pentru prim-vicepreşedinte ca să nu fie ...
-
Purceaua-i moartă, nu-i mai luați pulsul! Am epuizat o generație de politicieni, din care nu mai iese nimic, oricît i-ai stoarce. E timpu...
-
Mişună prin PDL diverşi gicăcontra, care trebuie mătrăşiţi urgent. Teo T. mai este formal membru de partid, ca şi ceilalţi 3-4 ipochimen...
-
( Ăştia cred că-n România sunt mulţi proşti care s-ar găsi să lupte pentru ei. Vor avea o maaaaare dezamăgire într-o situaţie reală . Şi ...
-
Cu momentul "candidatura EBA" mi-au apărut mie primele dubii mai serioase privind agenda reală a lui EuroBăse. Mă dezmeticisem ...
-
AGERPRES: O reflecţie privind sincronizarea calendarelor electorale în statele membre UE ar putea fi o temă fezabilă şi cu efecte de dete...
2 comentarii :
Este un "pattern" (tipar) care s-a aplicat mai peste tot:
dezmembrare -> falimentare -> privatizare (cu partener extern !)
Iaca, Băsescu:
"Apropo, am fi foarte interesaţi dacă, spre exemplu, Deutsche Bahn ar privi către licitaţia care se organizează pentru privatizarea CFR Marfă. Vom privatiza marile companii de stat pentru că ni se pare că aici este cheia creşterii competitivităţii sectorului de stat."
"Vom privatiza marile companii de stat pentru că ni se pare că aici este cheia creşterii competitivităţii sectorului de stat" - menţionase lipsa de competitivitate a economiei ("de stat") ca obstacol faţă de trecerea la euro. Deci,"totul pentru euro !".
Un nemernic având vocaţia de a ajunge "risipitor de ţară" într-o situaţie reală, de n-ar fi împiedicat - atunci - de forţele naţionale sănătoase.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16518652-traian-basescu-romania-vrea-intre-zona-euro-2018-2019.htm
Trimiteți un comentariu