07 noiembrie 2009

"Mă lăsai de tâmplărie, m-apucai de cizmărie !"



M-am bucurat foarte când panaramei de M.Dinescu i s-a interzis azi, accesul la microfon, în timpul unui miting electoral al lui Traian Băsescu, în comuna Cetate, unde este şi conacul Dinescu. Puradelul tot a apucat, din păcate, să guiţe ceva de la microfon, spre final. 


REALITATEA.NET -T. Băsescu către M. Dinescu: Este un miting organizat pentru preşedinte. Te duci la televizor şi vorbeşti, nu aici !


Parcă se descurca mai bine ca Mecena. Filmarea de interior la conacul Dinescu. SUPER FORMAŢIE !!!

15 comentarii :

niku_elektriku spunea...

vorba lu' ilici: mosierii se intoarce !

cu fatza la cearceaf, cu fatza la perete, unde vor ei !

nu stiu daca ai observat faptu' ca dinescu seamana din ce in ce mai tare cu netzoiu'.
daca tot sint asociatzi.

mili
tzeanu'
si
dizzi
dentu'

Riddick spunea...

Da, totuşi am înţeles că Neţoiu a pregătit mitingul ?!

niku_elektriku spunea...

pai ce sa faca si el.

acu' netzoiu e dizident !

dizident pesede...

Riddick spunea...

Aha... pân' la prima staţie.

niku_elektriku spunea...

cu astia nu esti sigur niciodata.

sint mai rai decit 'telectualii șovăielnici

da' au stomacu' tare.

imi inchipui cum ar fi reactzionat patapievici si liiceanu in deschidere la trupa lu' axinte (tociu, palade, carmen serban, samd)

ca mambo siria n'are trecere la masse, e trupa de elita, pentru chiolhanurile lu' dinescu (desi s'ar putea sa'si fi stricat relatziile si cu aia, la cit e de harpagon)

Anonim spunea...

mai bine ramanea poet...prin ce mocirle politice se mai scalda dinescu zilele astea?

Riddick spunea...

Are mai multe clipuri pe Youtube.

Filmarea este de prin 2003. Moşu' are acum 73 de ani, doar toboşarul ( grasul ) a murit.

Mi-am adus aminte de ultimul articol al lui Cărtărescu, îl caut să-l citesc, în ziua când a apărut m-am enervat şi am renunţat.

Riddick spunea...

@NIDC : are foamea-n glandă, ca poet ar ţine regim... ;-)

niku_elektriku spunea...

i'e frica, dom'le, ca'i zboara tzitzele de supt, ca'i suge si pe vintu si pe patriciu, si nu de putzin bani...

cind felics n'a mai vrut sa stea la muls, a devenit, subit, securist, parca pina atunci nu fusese.

carta n'are nici o treaba cu politica.
eu nu'l tzin minte sa fi avut vreo atitudine politica pina dupa 2000-2004.

Riddick spunea...

Cărtărescu ? na, că n-am căutat articolul...

Anonim spunea...

Absolut PE-NI-BIL!
Un mascarici.
Trebuia ori complet ignorat, ori scos cu bodyguarzii si scapat pe scari.

Am auzit-o si pe lighioana de SRS spunand ca la Cetate boul asta e "gazda". Ca si cand acolo n-ar exista primar sau autoritati locale.
Dinescu ge gazda lui Iliescu si a tuturor jigodiilor cu care se aduna.

Riddick spunea...

Ai dreptate. M-am mirat că Elena Udrea a acceptat o invitaţie la cetate cu câteva luni în urmă. Trebuie total ignorat, este patologic.

Riddick spunea...

@alexandrumitache : nu apare un comentariu pe care l-ai trimis, îl postez din platforma blogului:


Plus reclame groase la "Realitatea Tv" si "Antena 3" care, desigur, n-au niciun alt rost decat de a fi o mita mascata. Ca efect comercial sau de alta natura utila nu au.

Aşa este, bani+bani+bani.

Anonim spunea...

Din poet cu un premiu international
a ajuns sa se limiteze a fi un,,gen
tleman farmer".Nu e de condamnat ca
il imita pe Verdi.Dar diferenta e imensa.L-as sfatui sa asculte la o
stacana de vin aria din Nabucco.Mie
i-mi place varianta mai catre pop
a celor de la B.Z.N.IONEL

Riddick spunea...

Ionele, s-a puturoşit, nu-l mai schimbi.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Alina Inayeh, 2021 ("Ce cred românii despre Est şi Vest" - sondaj): "[...] toți acei 30%, care mie îmi dau foarte multă bătaie de cap, cred că țările occidentale, deci nu numai UE, ci țările occidentale luate așa, ca pachet, au adus mai mult rău decât bine României. Și există un număr îngrijorător de mare, 67% dintre români, deci două treimi dintre ei, care cred că interesul național trebuie păstrat, trebuie salvat, trebuie luptat pentru el chiar dacă asta înseamnă pierderea calității de membru UE. [...] deci dacă interesul național o cere, să se ducă UE unde o vrea, pentru că interesul național este mult mai important. Ne apărăm cu dinții ceva ce nu înțelegem ce. Nu știm exact ce înțeleg românii prin interesul general.

 

Postări populare: