19 ianuarie 2014

Intolerantul Remus Cernea discriminează majorităţile



Naţional :

Toleranta – toleranta, toleranta – toleranta. Si iar toleranta. Remus Cernea castiga tot felul de capitaluri dubioase cu toleranta, dupa ce Ponta l-a facut deputat mimand exact toleranta si acum premierul regreta ca s-a pricopsit cu o pacoste ca provocatorul Cernea. Sa fim seriosi, exista valori mai importante decat toleranta, inteleasa azi ca un avantaj pe care societatea are datoria sa-l ofere celor iesiti in decor.


In numele tolerantei, nu poti sa batjocoresti Familia, Statul, Scoala, Religia – matrice si ideea de competitie, pentru a favoriza exceptiile. Daca zurbagiii de la cinematograf, aia care stau in ultimul rand si striga „’ute-o,ba!”, au platit biletul, nu inseamna ca au dreptul sa-i impiedice pe ceilalti spectatori sa vada filmul. Cam asta vrea Cernea. Zilele trecute, a elogiat la RTV o amestecatura de invertiti si sectanti, cerand ca acestia sa fie tratati precum oamenii care se casatoresc in bisericile ortodoxe. Pai, stai putin, gonflabilule cu barba, ca astea sunt, cu adevarat, discriminari si ofense. 1. Toate popoarele la un loc n-au suferit cat crestinii. 2. In toate razboaiele din istorie n-au murit atatia soldati cate mame s-au prapadit la nastere. Cum le pretinzi tu parintilor sa taca, atunci cand homosexualii inainteaza acte pentru a infia copii? Apar intrebari legitime. Cine e mama? Aaaaa, mama are doar mustata, tata e barbosul — sau cum? Tu nu esti tolerant, Cernea! Tu ti-ai facut o meserie din a irita majoritatile. Celelalte goange pe care le propui ma amuza. In proiectul cu „Delfinii — persoane non-umane”  chiar te voi sustine. Cu o conditie. Sa mergem mai departe. Sa protejam si tantarii, sa-i ajutam sa se inmulteasca. Stiu si cum. Tu prinzi un tantar in strungareata si noi chemam un buretar de-al tau sa-l insamanteze. Dar te rog sa te barbieresti, ca sa nu-l zgarii, sa nu-l discriminezi pe gayisor!

2 comentarii :

Anonim spunea...

Cernea asta e o figura emblematica pentru ''tinara generatie''(cu exceptiile de rigoare), care si-a petrecut cea mai mare parte a vietii dupa decembrie negru.
Ei NU SINT VINOVATI PENTRU PORNIRILE CINICE CARE LE DOMINA VIATA CI SOCIETATEA BOLNAVA IN CARE AU CRESCUT SI S-AU FORMAT.
Imi este extrem de greu sa scriu aceste rinduri dar o fac in speranta ca vor fi unii cititori care, dupa ce ma vor fi apostrofat, se vor gindi, se vor intreba daca, totusi, am vreun dram de dreptate.
Revenind, as spune ca Cernea nu face exceptie de la massa generatiei sale si Doamne pazeste sa existe stimuli in directia ''descatusarii'' tensiunii accumulate in ei !!!

Riddick spunea...

Nu neapărat tot tineretul e deformat "în această direcţie", dar sunt deformări mai mari sau mai mici la majoritatea.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Lucian Boia, 2002: "Problema noastră este că avem o mitologie istorică defazată în raport cu mitologia europeană. Se construiește o întreagă mitologie istorică europeană. Ieșim încetul cu încetul din faza națiunilor. Intrăm în faza construcției europene. Se poate vorbi, de pe acum, cum construcțiile istorice și discursurile istorice se adaptează la ceea ce se dorește să fie Europa. Asistăm la un dublu joc. Pe de o parte, sigur e integrarea europeană, față de care ne arătăm și suntem într-un fel atașați. Pe de altă parte, însă, auzim un discurs naționalist de toată frumusețea în materie de istorie, care nu se lipește de proiectul nostru de integrare europeană. Ăsta este dublul discurs. Astfel, un istoric foarte oficial cum este profesorul Scurtu scria, în ziarul Adevărul, că istoria românilor trebuie să revină la ceea ce este ea cu adevărat, să aibă patru piloni: vechimea, unitatea, continuitatea și independența. Poate că acestea sunt, nu spun că nu, dar sunt exact cei invocați în anii lui Ceaușescu. Ceea ce am constatat totuși în aceasta înșiruire este că lipsește orice referire la Europa. Toate sunt mituri naționale. Independența este iarăși un mit al sec. al XIX-lea. În Evul Mediu nu exista conceptul de independență, iar astăzi, mă întreb, de ce trebuie insistat chiar atât de tare pe independență când independența este ceva ce, încetul cu încetul, se pierde și nu numai în cazul românilor. Și Germania și Franta își pierd independența, nu mai au nici măcar monedă națională. Dacă facem construcția europeană, nu cred că mitologia independenței este prima care trebuie pusă înainte. Construcția europeană e inevitabilă, sigur, păstrându-ne ceea ce avem de păstrat, trăsăturile noastre naționale și atâtea alte lucruri. În contextul european nu se mai poate vorbi de o independență în sensul național, în sensul forte al termenului care corespunde epocii națiunilor, epocii statelor naționale".

Postări populare (nu P.P.E. !):