26 septembrie 2012

Dogaru despre UE







10 comentarii :

Riddick spunea...

NATO Troops Block 'Coup' In Bosnia

http://www.nytimes.com/1997/09/10/world/nato-troops-block-coup-in-bosnia.html

Crystal Clear spunea...

Da,pentru prima data am auzit si asa ceva.
Am inteles ca chiar daca cineva incearca un "coup" ca sa ne salveze de UE...etc, imediat vin diverse trupe speciale straine si opresc razmerita...
In cazul asta ce mai putem spera ?
Situatia este mult mai grava decat am vrea noi sa fie. Si ani de zile nimeni n-a facut nimic....

Crystal Clear spunea...

Din 2008 , tot tipam pe internet.
Din 2009 ne-am prins de tradarea UE.
Din 2010 ne-am prins de tradarea lui Basescu...

Tot spunem si degeaba..

Riddick spunea...

Masa critică se adună greu. Și apoi, un om odată trezit e irecuperabil pt sistem, pierd mereu adepți.

Crystal Clear spunea...

Da, timpul trece..

Anonim spunea...

Trupele speciale se mai întorc și pe la casele lor, de multe ori supărate tare pe ce găsesc acolo. Inamicul comun e dezumanizarea, care sapă pe dinăuntru. Masa critică are de învins și masa inerțială a celor cu degetul în gură și cu mintea în televizor, potențiale drone, mai sigure decît cele mecanice (care au nevoie de un operator încă uman).

Riddick spunea...

"Sheeples".

Sau "Sancta simplicitas !" ("Sfântă naivitate !", ar fi zis Jan Hus, văzând o bătrână care punea câteva surcele la rugul pe care urma să ardă el).

Crystal Clear spunea...

Sa depinzi de altii ,sa astepti ca ei sa se trezeasca si eventual sa incerci sa-i luminezi , e lucru greu.Un fel de de re-umanizare, de aducerea a lumii la coordonatele fundamentale.
Si cere timp.
Am fost socata cand am descoperit ca occidentul e invadat de stanga si ca are mai putina imunitate decat noi in aceasta privinta.
Asteptam, ce sa facem...

Riddick spunea...

PPE și partidele sale cooperează cu stânga. În programul PPE e statuată "economia socială de piață".

Nu din cochetărie, ci ca punte de colaborare cu stânga.

Crystal Clear spunea...

Au proiectat din start si s-au tot laudat cu politica de dreapta ( cu economie sociala de piata). Diabolic. Au schimbat semnificatia cuvintelor.Asta a fost tactica stangii:
"Doom of language"


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: