25 octombrie 2010

Experţi independenţi contestă teoria "accidentului" de la Smolensk



Conform Smolensk-2010.pl, un profesor de fizică polonez care a efectuat calcule privind prăbuşirea aeronavei TU 154 la Smolensk, contestă teoria oficială:

Crime Notification: Physics professor M. Dakowski, an expert on rotation dynamics, conservation law and materials resistance made calculations showing that the death of each passenger of the plane was highly unlikely.

 
Fizicianul  prof. M. Dakowski despre catastrofa de la Smolensk

Profesorul de fizică M. Dakowski, un expert în dinamica rotaţiei, în legea conservării şi în rezistenţa materialelor, a făcut calcule care arată că moartea tuturor pasagerilor avionului a fost foarte puţin probabilă.

Varşovia, 2010-10-3
 

Către Parchetul General

Andrzej Seremet

Biroul Procurorului General

Re: Catastrofa avionului TU 154 în timpul aterizării pe aeroportul Severny la 10 aprilie 2010

Sesizare penală

În exercitarea datoriei civice de a informa o agenţie de urmărire penală cu privire la o infracţiune urmărită penal din oficiu, inclusă în Codul de Procedură Penală Polonez şi a obligaţiei legale cuprinse în articolul 240 p.l din Codul Penal Polonez care specifică:

"Cine deţine informaţii veridice cu privire la orice infracţiune pedepsită în conformitate cu articolele 118, 118a, 120 - 124, 127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a p.1, art.252, sau o infracţiune de terorism care a fost comisă, pregătită, sau tentativă şi nu informează imediat agenţia de urmărire penală competentă este pasibil de pedeapsa cu închisoarea de până la 3 ani", 


Informez că:

   1. Fiind un profesor titular de fizică cu activitate profesională în dinamica rotaţiei şi legea conservării (impuls, moment cinetic, etc) şi în rezistenţa materialelor, am efectuat şi deţin calcule care arată că acceleraţia la momentul contactului fuselajului cu solul sau copacii, a fost în medie de la 0,4 g până la 4g (g - acceleraţia gravitaţională), ceea ce face foarte puţin probabilă moartea tuturor pasagerilor în timpul decelerării şi ca urmare a acesteia. A fost deasemenea imposibil pentru corpul aeronavei să efectueze o jumătate de rotaţie după pierderea imaginabilă de fragmente din aripă de la câţiva metri deasupra solului.
   2. Fuzelajul, tratat în calcule ca un tub fabricat în principal din duraluminiu armat cu ranforsări ("coaste"), in timp ce aluneca pe teren, ar fi trebuit să rămână întreg sau să se dezintegreze în nu mai mult de trei părţi. Dezintegrarea sa în zeci de mii de bucăti este în contradicţie cu durabilitatea materialului, definită de mecanică. Acest lucru indică faptul că dezintegrarea fuzelajului s-a întâmplat cu siguranţă din alte motive, destul de evidente.
   3. Calculele, efectuate pe baza înregistrărilor relevate din cutia neagră indică viteze diferite, fluctuante şi variabile ale fuzelajului în aer (de exemplu, 59 km/h sau 158 km/h, ceea ce este în contradicţie cu legea de conservare a impulsului) în timp ce viteza minimă posibilă pentru Tupolev 154 în zbor echilibrat este de 270 km/h. Aceasta este o dovadă clară şi lipsită de ambiguitate că o persoană sau o companie care a transmis înregistrările părţii poloneze, le-a denaturat.

Legile fizicii sunt absolute. Ca legi ale naturii, sunt imuabile şi stau deasupra legilor geopoliticii sau sociologiei.

Sugerez Procuraturii Generale participarea mea şi a unor experţi cunoscuţi de mine, în mecanică, dinamica rotaţiei, electronică şi informatică (traiectorie 3D), la ancheta pe fond. Aspectele politice nu ne privesc.

Prof. M. Dakowski

fizician


http://smolensk-2010.pl/2010-10-24-crime-notification-physics-professor-m-dakowski-an-expert-on-rotation-dynamics-conservation-law-and-materials-resistance-made-calculations-showing-that-the-death-of-each-passenger-of-the-plane-wa.html

Gosiewska: The traces keep being erased

5 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Cam asta inseamna "stiitele exacte":
filozofia de doi lei, gargara si minciunile n-au loc aici .

"Legile fizicii sunt absolute. Ca legi ale naturii, sunt imuabile şi stau deasupra legilor geopoliticii sau sociologiei".

Ce-mi place tipul ! :)

Riddick spunea...

Bănuiam că deceleraţia nu este neapărat letală. 4g este echivalentă cu o cădere cu faţa în jos de la 4 metri, sper să nu greşesc.

La căderea liberă a unui om de la înălţimi mari, viteza se stabilizează la 220-240 km/h datorită aerodinamicii.

Crystal Clear spunea...

g=9,8 m/s2

4g=4x9,8=39,2m/s2

Riddick spunea...

...adică, o cădere de la 4m în 1/10 secunde.

Sau, de la 8m (etajul 2/3)în 0,2 secunde.

Riddick spunea...

Grav, dar cu şanse de scăpare, şi este valoarea maximă din calcul.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: