25 octombrie 2010

Experţi independenţi contestă teoria "accidentului" de la Smolensk



Conform Smolensk-2010.pl, un profesor de fizică polonez care a efectuat calcule privind prăbuşirea aeronavei TU 154 la Smolensk, contestă teoria oficială:

Crime Notification: Physics professor M. Dakowski, an expert on rotation dynamics, conservation law and materials resistance made calculations showing that the death of each passenger of the plane was highly unlikely.

 
Fizicianul  prof. M. Dakowski despre catastrofa de la Smolensk

Profesorul de fizică M. Dakowski, un expert în dinamica rotaţiei, în legea conservării şi în rezistenţa materialelor, a făcut calcule care arată că moartea tuturor pasagerilor avionului a fost foarte puţin probabilă.

Varşovia, 2010-10-3
 

Către Parchetul General

Andrzej Seremet

Biroul Procurorului General

Re: Catastrofa avionului TU 154 în timpul aterizării pe aeroportul Severny la 10 aprilie 2010

Sesizare penală

În exercitarea datoriei civice de a informa o agenţie de urmărire penală cu privire la o infracţiune urmărită penal din oficiu, inclusă în Codul de Procedură Penală Polonez şi a obligaţiei legale cuprinse în articolul 240 p.l din Codul Penal Polonez care specifică:

"Cine deţine informaţii veridice cu privire la orice infracţiune pedepsită în conformitate cu articolele 118, 118a, 120 - 124, 127, 128, 130, 134, 140, 148, 163, 166, 189, 189a p.1, art.252, sau o infracţiune de terorism care a fost comisă, pregătită, sau tentativă şi nu informează imediat agenţia de urmărire penală competentă este pasibil de pedeapsa cu închisoarea de până la 3 ani", 


Informez că:

   1. Fiind un profesor titular de fizică cu activitate profesională în dinamica rotaţiei şi legea conservării (impuls, moment cinetic, etc) şi în rezistenţa materialelor, am efectuat şi deţin calcule care arată că acceleraţia la momentul contactului fuselajului cu solul sau copacii, a fost în medie de la 0,4 g până la 4g (g - acceleraţia gravitaţională), ceea ce face foarte puţin probabilă moartea tuturor pasagerilor în timpul decelerării şi ca urmare a acesteia. A fost deasemenea imposibil pentru corpul aeronavei să efectueze o jumătate de rotaţie după pierderea imaginabilă de fragmente din aripă de la câţiva metri deasupra solului.
   2. Fuzelajul, tratat în calcule ca un tub fabricat în principal din duraluminiu armat cu ranforsări ("coaste"), in timp ce aluneca pe teren, ar fi trebuit să rămână întreg sau să se dezintegreze în nu mai mult de trei părţi. Dezintegrarea sa în zeci de mii de bucăti este în contradicţie cu durabilitatea materialului, definită de mecanică. Acest lucru indică faptul că dezintegrarea fuzelajului s-a întâmplat cu siguranţă din alte motive, destul de evidente.
   3. Calculele, efectuate pe baza înregistrărilor relevate din cutia neagră indică viteze diferite, fluctuante şi variabile ale fuzelajului în aer (de exemplu, 59 km/h sau 158 km/h, ceea ce este în contradicţie cu legea de conservare a impulsului) în timp ce viteza minimă posibilă pentru Tupolev 154 în zbor echilibrat este de 270 km/h. Aceasta este o dovadă clară şi lipsită de ambiguitate că o persoană sau o companie care a transmis înregistrările părţii poloneze, le-a denaturat.

Legile fizicii sunt absolute. Ca legi ale naturii, sunt imuabile şi stau deasupra legilor geopoliticii sau sociologiei.

Sugerez Procuraturii Generale participarea mea şi a unor experţi cunoscuţi de mine, în mecanică, dinamica rotaţiei, electronică şi informatică (traiectorie 3D), la ancheta pe fond. Aspectele politice nu ne privesc.

Prof. M. Dakowski

fizician


http://smolensk-2010.pl/2010-10-24-crime-notification-physics-professor-m-dakowski-an-expert-on-rotation-dynamics-conservation-law-and-materials-resistance-made-calculations-showing-that-the-death-of-each-passenger-of-the-plane-wa.html

Gosiewska: The traces keep being erased

5 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Cam asta inseamna "stiitele exacte":
filozofia de doi lei, gargara si minciunile n-au loc aici .

"Legile fizicii sunt absolute. Ca legi ale naturii, sunt imuabile şi stau deasupra legilor geopoliticii sau sociologiei".

Ce-mi place tipul ! :)

Riddick spunea...

Bănuiam că deceleraţia nu este neapărat letală. 4g este echivalentă cu o cădere cu faţa în jos de la 4 metri, sper să nu greşesc.

La căderea liberă a unui om de la înălţimi mari, viteza se stabilizează la 220-240 km/h datorită aerodinamicii.

Crystal Clear spunea...

g=9,8 m/s2

4g=4x9,8=39,2m/s2

Riddick spunea...

...adică, o cădere de la 4m în 1/10 secunde.

Sau, de la 8m (etajul 2/3)în 0,2 secunde.

Riddick spunea...

Grav, dar cu şanse de scăpare, şi este valoarea maximă din calcul.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: