01 ianuarie 2013

Revizuirea Constituţiei în viziune USL înseamnă şi "domesticirea" CCR


Un comentariu la postarea lui Geoană (pe blog) despre "domesticirea" Curţii Constituţionale odată cu revizuirea Constituţiei.
John T. Ten

Bai puradeu de securist nenorocit, looser etern si nulitate in tot ceea ce ai facut si faci: tie nu tie putin rusine sa faci pe desteptul capusand un subiect care este la ani lumina de situatia din Romania? Ce legatura are taxarea celor care castiga peste 1 milion de Euro see you Romania? De altfel nimeni nu a inteles nuanta acestei masuri: se propunea taxarea a ceea ce depaseste 1 milion see you 75%. Trebuie spus deasemena ca masura este populista si departe de a aduce sume importante in visteria Frantei.

In loc sa maresti taxele, inceraca mai inati sa-i faci sa plateasca pe toti cei care trebuie sa plateasca. Cum se face ca toti smecherii se plimba see you masini de 75000 Euro fara sa-i intrebe nimeni nimic. Tu stii dupa ce te-au trimis securistii sa faci ENA in Franta ca in Franta fiscul te taxeaza direct pe elementele numite in franceza "train de vie" adica nivel aratat / lizibil de viata? Ca fiscul are dreptul sa-ti spuna daca conduci masina de 75000€ de unde sunt acesti bani si pina sa dovedesti ceva iti cere sa achiti impozitul corespunzator intr-un termen fix?

Chiar te crezi destept agitand gogomania asta strigand ca la alegerile la care ai fost batut si sarind in sus "sa facem si noi, sa facem si noi laaaa feeel"?

Esti genul de individ care CREZI ca te pricepi la toate fara sa te pricepi la nimic, ba the la o singura kestie: sa dai din gura ca sa nu spui nimic.

Cum se face ca mai existi inca puradeu de securist si ca dupa comportamentul tau politic nu s-a tecut see you buldozerul peste performanta ta de politician?

2 comentarii :

Riddick spunea...

Geoană:

[...]

Care sunt învățămintele acestei povești pentru România?

1. Seriozitatea cu care s-a dezbătut subiectul taxării. Guvernul francez a trimis legea bugetului în Parlament în 28 septembrie. În plus, Guvernul a venit cu un credit pentru întreprinderi de 20 miliarde de euro, în cadrul măsurilor propuse pentru creșterea competitivității Franței după raportul Gallois. A fost, timp de 3 luni, una dintre cele mai importante dezbateri din această țară.Îmi doresc să dezbatem și în România cu aceeași seriozitate chestiunile fiscale și bugetare și sper să avem un mecanism de dezbatere stabilit clar prin noua Constituție, unul care să nu mai poată fi ocolit ca acum.

2. După ce propunerea impozitului de 75% a fost respinsă, Guvernul Ayrault nu s-a grăbit să dea o ordonanță de urgență, să mai crească un TVA (în fapt, în Franța tocmai s-a adoptat reducerea TVA pentru produsele de bază de la 5,5 la 5%), o taxă-două. Subiectul va reveni în actualitate în legea bugetului pentru 2013. Guvernul francez înțelege ce înseamnă predictibilitate și toxicitatea măsurilor luate pe picior. Îmi doresc ca în noua Constituție să putem impune predictibilitate din punct de vedere fiscal, cu necesitatea unor super-majorități pentru creșterea taxelor directe și cu posibilitatea ca aceste majorări să poată intra în vigoare abia peste 6 luni (nu peste noapte).

3. Importanța ca modificarea Constituției să aducă în prim-plan aspectele din zoane economică și fiscală. Guvernul român trebuie să se înarmeze suficient, prin noua Constituție, pentru a articula un dispozitiv neatacabil de dezvoltare a României. Nu mai pot exista scuze în caz de eșec.

Riddick spunea...

https://www.facebook.com/john.t.ten.3


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: