28 martie 2024

La două capete

De glob, şi... de pod.

"ISIS îşi asumă (?) şi acest atentat" (Dave Hodges, The Common Sense Show).


Autorul remarcă o a doua navă, lângă celălalt pilon principal, având un comportament suspect. De ce stă nemişcată, şi asta exact acolo?! Ca şi cum ar aştepta... ceva. Este mult mai mică şi tot de aceeaşi parte a podului cu portcontainerul Dali, nimic împiedicând vizibilitatea, comunicarea ori alt gen de interacţiune între cele două nave. Distanţa dintre ele va ajunge la circa 400 m (deschiderea podului având 366 m). Cu câteva momente înainte de impact, începe să se deplaseze foarte încet, aproape imperceptibil.

A doua navă nu mai poate ieşi din portul blocat de grinzile podului prăbuşit, şi nu i se pot nega nici existenţa şi nici identitatea.

Podul era "ornat" cu multe balize luminoase împotriva impactului cu avioane / elicoptere, dar împotriva impactului mult mai previzibil nu s-a făcut nimic.

Subiectul propriu-zis este tratat cam de pe la momentul 2:38, iar a doua navă este semnalată la 3:42. 

* * *  

La The Alex Jones Show: "Nu există 'întreruperi' în privinţa controlului cârmei, dacă la bord a căzut tensiunea tot ai generatoare back-up [prevăzute în mod expres pentru aşa ceva] şi chiar poţi manevra mecanic/"manual" cârma, deşi mai greu." Mda, dar pentru asta trebuie să fie pusă la punct nava şi să nu ai de-a face cu un sabotaj.

Acţionarea cârmei poate fi electrică ori hidraulică. Fumul intens care apare odată cu virajul brusc poate indica o accelerare în scopul impactului ("toată viteza - înainte!"). Fie - dimpotrivă - o tentativă de încetinire rotind invers elicea/elicile ("toată viteza - înapoi!"). "Iar mai ales a doua forţează puternic motorul/motoarele, putând duce chiar la situaţia să ajungă să 'moară brusc' (stalling)", zice o voce din clip. Situaţie mult mai frecventă la motoarele Diesel. Dar ipoteza a doua ar implica doar pierderea parţială a controlului, numai asupra cârmei şi nu şi asupra maşinilor/motoarelor. Să fie fumul de la "generatorul principal" (mai este şi ipoteza asta)? Pornit de urgenţă, dar... în ce scop dacă "nu rezolvă cârma"?! În sfârşit, şi ipoteza fumului de la "repornirea motoarelor după pana totală" (dar "pe acceleraţie" sau "invers"?).

Privind mai atent mişcarea de du-te - vino din al doilea clip, am ajuns să cred că este vorba despre o accelerare pentru "cârmire ochită", de precizie. Adică nava să poată fi dusă la sigur înspre pilon: cârmele fiind în spatele elicilor, o presiune mai mare asupra lor asigură mai bine "acurateţea manevrei" faţă de situaţia când nava ar naviga lent, "inerţial", ca până în momentul apropierii. O navă de greutatea asta se struneşte greu la virare. Cel care a acţionat aşa ori ştia perfect comportamentul navei, ori "corecta pe loc din joystick". Cu sau fără prezenţă la timonă (dar cu pregătire în navigaţie). Şi apoi, trebuia ca intenţia să nu fie evidentă cu prea mult timp înainte. Dacă nava punea cursul înspre pilon de mai de departe, nu se mai puteau invoca apoi "accident" sau "defecţiune", şi te puteai întreba de ce n-au existat mesaje de prevenire (de la căpitănie). Sau poate chiar un desant lăsat din elicopter şi/sau focuri de avertisment înspre timonerie (în port sunt şi baze militare). Manevră combinată, steering+throttle (cârmă+motoare turate). Posibilă şi prin hacking.


 

4 comentarii :

Riddick spunea...

Comentarii la Alex Jones:

Max777
18 hours ago
100,000 tones vs a Bridge, even if it had a steel & concrete protection around that Pilar, that thing was coming down.
If it was traveling 8 mph, it's 639,503,237 joules of energy
The World Trade Centre was hit with 3 Billion joules of Energy, a lot lighter, but a lot faster.
If the Tanker did 500 mph it would be 2.5 Trillion joules of Energy

Frog
20 hours ago
Did everyone see a different video than me ??? Looked to me that the ship did an almost 90 degree turn to deliberately run directly in to a main support. An it looked like the ship accelerated . The black smoke is from punching the throttle full bore on those old diesel engines. The images of the ships trajectory appears intentional.

Riddick spunea...

... şi altele:

lilchristbearer
a day ago
What was all that fire coming from the supports? Just electrical wires sparking or were those supports heated up melted just before impact with termite? Ever seen how they fuse rail road tracks? They use a mold with termite in it and when they light it there's hardly any fire but when they take the mold off they have a nearly perfect joint. The same process could be used to melt the supports so the whole thing collapses instead of just around the point of impact

MikeMoxi
a day ago
You can see the video of the bridge blowing up, as well as people claiming they heard big booms in the area. The upper explosion vs the lower explosion with outward projecting smoke in a spherical trajectory. We know 100% this was on purpose. We've already pulled the videos, don't bother trying to take them down.

Riddick spunea...

Concluzia, în postarea următoare: Este false flag!

Riddick spunea...

 Demontarea teoriei "scânteilor justificate" (link)


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: