31 ianuarie 2017

Majoritatea PSD(-ALDE) de la CNA este majoritate Soros


Dragnea: "Eu am ceva cu Soros. Acest om, fundațiile și structurile pe care le finanţează încă din 1990, a finanțat răul în România."
Chiar dacă Dragnea o fi sincer (?), atitudinea lui nu este împărtăşită de oamenii numiţi de PSD prin structuri. Încep să apară neconcordanţe între linia "naţionalistă" afişată de PSD şi linia reală. CNA a sancţionat televiziunile România TV, B1 TV şi Realitatea TV "ca urmare a autosesizărilor și a reclamațiilor primite pentru diferite emisiuni difuzate". Ar trebui o clarificare din partea PSD (şi în cadrul PSD), abuzul fiind posibil datorită unor trepăduşi numiţi "din partea PSD", unii chiar de către agentul infiltrat Victor Viorel Ponta; dacă însă "îşi asumă" fie şi prin tăcere/inacţiune, atunci, ei bine... aia e - măcar ştim pe ce picior dansăm. Iar CNA este doar una dintre instituţiile unde "conduce altcineva decât cine credem noi, ori... conduce altfel".

La o privire mai atentă constatăm că de fapt este vorba de sancţiuni în urma dezvăluirilor care pun în dificultate Sistemul şi pe trepăduşii din Reţeaua Soros.


Majoritatea de 7 voturi din 11 a fost posibilă prin "defectarea" membrilor CNA Radu Herjeu, Laura Georgescu, Monica Gubernat şi Răsvan Popescu, toţi susţinuţi de PSD, şi care acum s-au înhăitat cu băsisto-iohanniştii (TOŢI fiind de fapt progresişti şi globalişti; atenţie mare). Valentin Jucan a fost numit de PDL, Viorel Vasile Buda de PnL, şi Orsolya Eva Borsos de actualul "aliat al PSD" - UDMR. Un alt membru CNA numit de PSD (de fapt, de guvernul Ponta, ca şi Laura Georgescu), Gabriel Tufeanu, votase iniţial o sancţiune dublă ca sumă, aşa cum o propusese împreună cu băsisto-iohanniştii din CNA (Dorina Rusu şi Florin Gabrea).

Situaţia este foarte gravă. Globaliştii au decretat pe plan mondial o ofensivă ("crackdown") împotriva liberei exprimări şi împotriva mijloacelor media şi online nesubordonate obiectivelor globaliste. În urma constatării că oamenii încep să fie informaţi şi că în urma acestor informaţii se organizează şi duc cu destul succes lupta împotriva globaliştilor, ale căror linii de propagandă se prăbuşesc una câte una. Au avut loc întruniri şi au fost emise declaraţii fără perdea privind "coordonarea în vederea asigurării bunei informări şi combaterii fake news". Unde au majoritatea guvernamentală acţionează de la nivel statal (şi UE), unde nu o au (Ungaria, SUA...) acţionează "doar" prin ong-uri şi companii online (Google, Twitter, Facebook...). Genul ăsta de atac necesită un răspuns foarte hotărât din partea publicului şi guvernelor "necontaminate". Fiindcă odată instaurată "o rutină a cenzurii şi a monopolului informaţional", cu greu se va mai ieşi din ea, punându-se chiar problema pierderii liberului acces la internet.


CENZURĂ. CNA-UL INTERZICE CRITICA LUI SOROS. SOROS ESTE NOUL DUMNEZEU. ÎL CRITICI PE SOROS IEI AMENZI ŞI APOI EȘTI ÎNCHIS. Amenzi uriaşe date de CNA pentru "dezinformările" cu Soros din campania electorală primite de România TV, B1 TV și Realitatea TV

Nota Redacției: Dacă Fluierul era televiziune eram demult închiși.


Noul Stalinism. SOROS ESTE NOUL DUMNEZEU CARE NU POATE FI CRITICAT. DACĂ SPUI CU DOVEZILE PE MASĂ CĂ UNII SUNT FINANȚAȚI DE SOROS IEI AMENZI DRASTICE DE LA CNA.

Membru CNA: "Toată ziua auzeam de Soros" - așa că a dat amenzi mari ca să nu mai audă de Soros. Deşi conform Constituției, fiecare e liber să vorbească 24 de ore din 24 de Soros, dacă doreşte

Instigările la Cenzură ale Rețelei Soroşiste declanşate acum o lună de Soroşista Pippidi, sunt acum puse în practică de CNA. Mai deschide cineva gura despre Soros? PAC. Încă o amendă După care PAC i se va riduca Licența. La fel au închis şi OTV-ul.

Iată lista iubitorilor lui GEORGE SOROS de la Consiliul Național Al Audiovizualului cei care au aplicat CENZURA INDIRECTĂ prin AMENZILE DATE.

1. Membrii CNA au decis că România TV merită cea mai mare amendă, respectiv 100.000 de lei, sumă propusă de Orsolya Eva Borsos și votată de șapte din cei 11 membri – Valentin Jucan, Orsolya Eva Borsos, Viorel Vasile Buda, Monica Gubernat, Radu Herjeu, Răsvan Popescu şi Laura Georgescu.

2. De asemenea, membrii CNA au decis amendarea televiziunii B1 TV cu 10.000 de lei pentru patru ediții ale emisiunii "Dosar de politician", difuzate în luna noiembrie și în care s-a vorbit despre implicarea omului de afaceri George Soros în campania electorală din România pentru alegerile parlamentare

Amenda de 10.000 de lei a fost propusă de președintele ședinței, Radu Bogdan Herjeu, după ce alte două propuneri, formulate de Dorina Rusu, de 15.000 de lei, și de Răsvan Popescu, de 5.000 de lei, nu au întrunit numărul necesar de voturi. În schimb, propunerea lui Herjeu a fost votată de șapte din cei 11 membri CNA – Florin Gabrea, Valentin-Alexandru Jucan, Viorel Vasile Buda, Gabriel Tufeanu, Radu Bogdan Herjeu, Dorina Rusu și Orsolya Eva Borsos.

Ca să nu bată la ochi, unii au votat pentru amendare înte-un caz şi împotrivă în alt caz

Legislația cu privire la CNA trebuie drastic revizuită înainte ca rețeaua progresistă să aplice CENZURA DEFINITIVĂ şi să închidă posturi de televiziune

3. Și postul Realitatea TV a fost amendat cu 5.000 de lei de CNA pentru emisiunea "Jocuri de putere", difuzată pe 17 noiembrie, în care invitații – președintele Partidului România Unită (PRU), Bogdan Diaconu, și Sebastian Ghiță, pe atunci candidat al PRU, au expus teoria conform căreia George Soros controlează prin fundațiile și ONG-urile sale politicienii din mai multe țări, printre care și România. În timpul emisiunii au fost afișate pe ecran burtiere precum: "Ghiță: Magnatul Soroș este un pericol pentru România", "Ghiță: Soros are agenți de influență în presa românească" și "Ghiță: Rețeaua Soros controlează și unii procurori români".

Așa cum vedeți cel amendat şi cenzurat este de fapt Ghiță

Cererea Soroşistei Pippidi de acum o lună care cerea CNA-ului să acționeze şi să dea amenzi după care "să-nchidă România TV așa cum au făcut cu OTV-ul", a început să fie pușă în aplicare. Până n-a instigat Pippidi şi rețeaua Soros la Cenzură nimeni nu s-a sesizat de la DNA.

Consiliul Național al Audiovizualului a decis să amendeze posturile de știri România TV, B1 TV și Realitatea TV pentru o serie de emisiuni difuzate în luna noiembrie în care principalul subiect de discuție a fost implicarea miliardarului George Soros în spațiul politic din România și, implicit, în campania electorală pentru alegerile parlamentare.

În ședința de marți, 31 ianuarie, membrii CNA au decis amendarea televiziunilor România TV, B1 TV și Realitatea TV pentru o serie de dezinformări făcute în timpul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare. În respectivele programe s-a vorbit despre implicarea miliardarului George Soros în peisajul politic românesc și despre cum acesta controlează prin fundațiile și ONG-urile sale politicieni din mai multe țări, inclusiv din România. Cele trei posturi au în comun faptul că în emisiunile vizate invitat să vorbească, în platou sau prin telefon, a fost Sebastian Ghiță.

Membrii CNA au decis că România TV merită cea mai mare amendă, respectiv 100.000 de lei, sumă propusă de Orsolya Eva Borsos și votată de șapte din cei 11 membri – Valentin Jucan, Orsolya Eva Borsos, Viorel Vasile Buda, Monica Gubernat, Radu Herjeu, Răsvan Popescu și Laura Georgescu. S-au opus membrii Radu Calin Cristea, Florin Gabrea, Gabriel Tufeanu, Dorina Rusu, subliniem însă că ultimii trei au dorit să aplice postului amenda maximă, de 200.000 de lei, care însă nu a întrunit numărul minim de voturi (șase).

"Eu cred că trebuie să luăm o atitudine față de aceste mecanisme de manipulare, pentru că nu se poate să folosească televiziunile astfel de mecanisme fără absolut nimic - fără dovezi, fără realitate", a subliniat Orsolya Eva Borsos.

În primul tur au fost votate trei propuneri: prima, formulată de Dorina Rusu, de 200.000 de lei, votată de Valentin-Alexandru Jucan, Dorina Rusu, Florin Gabrea și Gabriel Tufeanu. Cea de-a doua, formulată de Radu Călin Cristea, în valoare de 50.000 de lei, a fost votată de Monica Gubernat, Răsvan Popescu și Radu Călin Cristea. Propunerea Orsolyei Borsos a fost votată de Viorel Vasile Buda, Laura Georgescu, Radu Herjeu și Orsolya Borsos. În cel de-al doilea tur, a fost votată propunerea de 200.000 de lei - Gabriel Tufeanu, Florin Gabrea și Dorina Rusu au fost pentru, ceilalți împotrivă.

Dorina Rusu a fost și membrul CNA care s-a autosesizat în acest caz, motivându-și decizia astfel: "Am văzut că se lansau tot felul de ipoteze și acuzații legate de Soros. La început cred că toată lumea a luat-o puțin în glumă. După aceea, am văzut că de dimineață până seara cât de mare era dezinformarea, manipularea. De dimineață până seara la România TV s-a vorbit despre Soros (...) Niciun moment nu s-a spus cine e Soros, ce a făcut (...) de dimineață până seara, tot ce era legat de Soros era rău, dacă se scădeau salarii sau dacă nu știu ce se întâmpla era rău (...) dacă era ceva legat de Iohannis era tot din cauza lui Soros, toți erau oamenii lui Soros, toți făceau ceva din cauza lui Soros. Părerea mea este că Soros a fost doar un pretext, pentru că era nevoie înainte de campanie electorală, în campanie electorală, să existe cineva care să fie folosit drept cal de bătaie. Și, într-adevăr, a fost folosit."

Membrul CNA a adăugat că din cauză că nu au fost ședințe ale forului audiovizual s-a ajuns la acuzații extraordinar de grave, "niște aberații, niște monstruozități legate de faptul că Soros a pus focul la Colectiv, care au continuat după aceea sub alte forme". "În momentul în care lași să se extindă o asemenea infecție, ea are niște consecințe care nu mai pot fi controlate", a mai adăugat Dorina Rusu.

"Metoda este următoarea. Cred că de la această formă de pază informațională ar trebui să pornim. Exstă câteva frânturi de adevăr care pot fi probate (...) Se folosesc bucățele de adevăr pe care se construiește un întreg eșafodaj și pe care se construiesc acuzațiile pe care publicul nu mai reușește să le distingă de fapte și opinii, de realitate și de supoziții și speculații. Publicul având în minte niște chestiuni simple, care pot fi adevărate, nu mai pot discerne mai departe. Pornind de la niște nimicuri adevărate întregul scenariu capătă valențe de adevăr. Aceasta este schema pe care se merge și nu doar la România TV", a spus, la rândul lui Valentin-Alexandru Jucan.

B1 TV, amendă de 10.000 de lei

De asemenea, membrii CNA au decis amendarea televiziunii B1 TV cu 10.000 de lei pentru patru ediții ale emisiunii "Dosar de politician", difuzate în luna noiembrie și în care s-a vorbit despre implicarea omului de afaceri George Soros în campania electorală din România pentru alegerile parlamentare. Forul a considerat că au fost încălcate prevederile legislației audiovizuale referitoare la informarea obiectivă a publicului și obligația moderatorilor de a solicita interlocutorilor să probeze afirmațiile acuzatoare.

În respectivele emisiuni, Sebastian Ghiță, pe atunci candidat din partea PRU, în prezent dat în urmărie internațională, dar și alți membri ai aceluiași partid, printre care Andrei Piticaș, i-au acuzat pe reprezentanții USR că ar fi finanțați de omul de afaceri George Soros.

Amenda de 10.000 de lei a fost propusă de președintele ședinței, Radu Bogdan Herjeu, după ce alte două propuneri, formulate de Dorina Rusu, de 15.000 de lei, și de Răsvan Popescu, de 5.000 de lei, nu au întrunit numărul necesar de voturi. În schimb, propunerea lui Herjeu a fost votată de șapte din cei 11 membri CNA – Florin Gabrea, Valentin-Alexandru Jucan, Viorel Vasile Buda, Gabriel Tufeanu, Radu Bogdan Herjeu, Dorina Rusu și Orsolya Eva Borsos. Ceilalți – Monica Gubernat, Laura Georgescu, Radu Călin Cristea și Răsvan Popescu – au fost împotrivă.

Dorina Rusu a expus o parte dintre derapajele postului B1 TV, amintind de faptul că Andrei Piticaș a vorbit despre faptul că ceea ce fac acum în România ONG-urile lui Soros este similar cu fenomenul Pitești, moment în care moderatorul nu a intervenit în niciun fel. În aceeași emisiune s-a vorbit despre "trădătorii de neam și țară". Mai mult, Dorina Rusu a subliniat că Sebastian Ghiță a afirmat că i-au venit prin poștă informații despre cum sunt plătiți ONG-iștii lui Soros, însă nu a prezentat nicio dovadă și, din nou, moderatorul nu a avut nicio reacție.

"Într-o altă emisiune s-a vorbit despre caracatița agenților de influență, antrenații lui Soros care ne bagă venin în suflet. Vorbesc despre faptul că un invitat face afirmații foarte grave pe post și moderatorul, deși este o dezbatere, nu spune absolut nimic. Tot în «Dosar de politician» s-a făcut afirmația că procurorii și judecătorii sunt plătiți de Soros, fără ncio dovadă. Afirmațiile nu au fost în niciun fel amendate de moderatori, nu s-au cerut probe, nimic din toate astea", a mai spus Dorina Rusu.

Realitatea TV, amendă de 5.000 de lei

Și postul Realitatea TV a fost amendat cu 5.000 de lei de CNA pentru emisiunea "Jocuri de putere", difuzată pe 17 noiembrie, în care invitații – președintele Partidului România Unită (PRU), Bogdan Diaconu, și Sebastian Ghiță, pe atunci candidat al PRU, au expus teoria conform căreia George Soros controlează prin fundațiile și ONG-urile sale politicienii din mai multe țări, printre care și România.

În timpul emisiunii au fost afișate pe ecran burtiere precum: "Ghiță: Magnatul Soroș este un pericol pentru România", "Ghiță: Soros are agenți de influență în presa românească" și "Ghiță: Rețeaua Soros controlează și unii procurori români".

"Printre alte probleme dezbătute în emisiune, aceștia au expus teoria conform căreia George Soros controlează prin fundațiile și ONG-urile sale politicienii din mai multe țări, printre care și România. Scopul acestuia este distrugerea a ceea ce este național și înavuțirea prin însușirea resurselor țării. Pentru asta s-a apelat la policitieni, procurori, oameni de presă, toți fiind agenți de influență în slujba sa. În opinia lui Sebastian Ghiță, unii au recunoscut fățiș acest lucru – Sandra Pralong, de exemplu –, alții slujesc interese străine – Monica Macovei sau Raluca Prună. Mai toate guvernele României au fost sabotate din umbră de fundațiile Soros și de Consiliul Investitorilor Străini. Românii nu mai pot munci în propria țară, pentru că țara lor este furată sistematic", arată o sinteză a constatării întocmită de Direcția Monitorizare a forului audiovizual.

Amenda a fost propusă de Radu Bogdan Herjeu, care a precizat că "fiind un caz izolat, s-a întâmplat o singură dată" nu consideră că postul ar trebui să primească aceeași sancțiune ca B1 TV. Propunerea a fost votată de șase din cei 11 membri CNA – Florin Gabrea, Valentin-Alexandru Jucan, Gabriel Tufeanu, Orsolya Eva Borsos, Radu Herjeu, Dorina Rusu. Viorel Vasile Buda, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Răsvan Popescu și Radu Călin Cristea au fost împotrivă.

Continuați să citiți...

(ADEVĂRUL)

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Mihai Giurgea ("Capitalism pe pâine")
2012: "Oamenii au început să-şi dea seama că societatea trebuie condusă nu de popor, ci de un sector privat puternic. Minciunile penibile ale bătrânilor politruci nu mai țin – decât poate la popoare inferioare, cerșetoare, socialiste. Ca grecii sau, poate, românii. Dar aceste popoare vor fi șterse din istorie. Cadavrul lor deja a început să miroasă."
2014: "Îmi convine şi că România a devenit colonie germană: că sub conducere românească, m-au furat cu toții 20 de ani!"
2014: "România NU MAI E sub controlul politicienilor români. România nu mai e nici măcar sub controlul poporului român (lucru care pe mine, personal, mă bucură foarte tare!). România e condusă în clipa asta dintr-un oraş numit Washington. Nu din oraşul Bucureşti."

Postări populare (nu P.P.E. !):