28 ianuarie 2014

Pe Eugen Nicolăescu l-a luat gura pe dinainte: Raed Arafat a coordonat toată operațiunea din Munții Apuseni


ZIUAnews :

Ancheta privind prăbușirea avionului pilotat de Adrian Iovan a fost preluată de Parchetul Curții de Apel Alba. În ceea ce privește coordonarea operațiunilor de salvare, ministrul Sănătății, Eugen Nicolăescu, a declarat pentru Radio France Internațional că acestea au fost organizate de secretarul de stat Raed Arafat, coordonatorul SMURD. Totodată, din datele puse la dispoziție de Inspectoratul General de Aviație din MAI, doctorul Raed Arafat a mințit atât cu privire la motivele intrării avionului SMURD în reparații, cât și la orele de zbor.

Scandalul intervenției pentru salvarea victimelor este departe de a fi stins. În timp ce toată lumea arată cu degetul spre Serviciul de Telecomunicații Speciale, - care coordonează Sistemul Unic 112 - apoi către Armată, - care deși are o unitate de radiolocație pe Muntele Mare, nu a transmis coordonatele avionul prăbușit, fiindcă nimeni nu i le-a cerut - apare și declarația ministrului Eugen Nicolăescu, care spune că, în cadrul misiunii de salvare, cap limpede a fost doctorul Raed Arafat, secretar de stat în minister și coordonator SMURD.

Nicolăescu: "Imediat, secretarul de stat Arafat a preluat coordonarea"

Despre accidentul aviatic, ministrul Sănătăţii, Eugen Nicolăescu, a afirmat că îi pare rău "că s-a ajuns atât de târziu, pentru că dacă se ajungea într-un termen mai scurt, echipele medicale poate ar fi dat o şansă celor doi oameni care au murit, din păcate. (...) Eu pot să vă spun doar că, din punct de vedere al Ministerului Sănătăţii, din clipa în care s-a aflat, coordonarea întregii acţiunii a trecut în mâna secretarului de stat Raed Arafat cel care coordonează activitatea de urgenţă şi, împreună cu directorul Agenţiei Naţionale de Transplant, care se simţea într-un fel implicat în această acţiune, pentru că agenţia făcuse comanda pentru această cursă, deci imediat, secretarul de stat Arafat a preluat coordonarea. Am fost informat, cred că din jumătate în jumătate de oră, am convenit ce echipe să se deplaseze acolo, în ce structură, cine să fie coordonator din partea teritorială şi probabil că aţi văzut că noi, conform procedurilor, n-am comunicat nimic până când nu s-au găsit răniţii şi-n acea clipă, coordonatorul de zonă desemnat de Raed Arafat, domnul doctor Borcea, a făcut primele comentarii medicale şi dânsul a fost coordonator până la poarta spitalului din Cluj, când coordonator a intervenit pe post doamna doctor Golea, şefa Serviciului de Primiri Urgenţe de la Cluj. Deci, din punctul nostru de vedere, Raed Arafat a aplicat toate procedurile prevăzute în norme pentru asemenea situaţii", a declarat, miercuri, 22 ianuarie, ministrul Sănătăţii, la Radio France Internationale.

De altfel, doctorul Raed Arafat a aflat despre producerea evenimentului la numai câteva minute după ce avionul s-a prăbușit. Conform datelor din raportul înaintat prim-ministrului Victor Ponta, la ora 16.05, secretarul de stat Raed Arafat l-a informat despre accident, prin SMS, pe inspectorul general al IGSU, general de brigadă Ion Burlui, ca urmare a convorbirilor telefonice purtate între doctorul Zamfir - membru echipă aeronavă, dr. Irinel Popescu (Spitalul Fundeni) și dr. Zota (Agenția Națională de Transplant).

Avionul SMURD s-a stricat, nu este în revizie

Inspectoratul General de Aviație din cadrul MAI a răspuns unei solicitări ZIUAnews privind cursele efectuate cu avionul SMURD, duratele acestora și motivele pentru care aeronava se află la Aerostar Bacău. "Conform manualului de mentenanță al avionului, aeronava a fost introdusă în lucrări de mentenanță periodice-obligatorii, ce sunt realizate după 300 de ore de funcționare la celulă și motoare", susține Inspectoratul de Aviație.

Într-o emisiune la Antena 3, pe 22 ianuarie, doctorul Raed Arafat a spus: "Noi l-am predat Ministerului de Interne ca să fie folosit gratuit în folosul oamenilor. Avionul a avut 150 de ore de zbor, din care peste 130 de ore au fost în misiune, deci a fost un avion folosit intens. Avionul a intrat în revizie pe 21 decembrie 2013 la Aerostar Bacău, când s-au terminat orele de zbor. În 6 ianuarie am primit o hârtie care arată care este orarul de lucru la avion, iar azi am primit o hârtie care ne-a prezentat toate materialele folosite pentru a putea emite factura. Avionul nu este ca o mașină ca să spui că poți merge mai departe și fără o piesă importantă. Noi așteptăm o piesă importantă din SUA."

Inspectoratul de Aviație spune că piesa defectă face parte din sistemul de degivrare a motorului drept și urmează a fi montată săptămâna aceasta. Totodată, IGAv menționează că avionul SMURD a efectuat 64 de misiuni, a căror durată totală a însumat 131 de ore și 26 de minute. "Pe timpul cursului de pregătire și calificare a personalului Inspectoratului General de Aviație din cadrul MAI, pe tipul de avion Piper Cheyenne III PA-42, această aeronavă nu se afla în patrimoniul IGAv, mentenanța fiind asigurată de operatorul care o deținea la vremea respectivă."

Raed Arafat a declarat în cadrul unei emisiuni, de la Antena 3, moderată de Radu Tudor, subalternul său de la Fundanția pentru SMURD că: "Avionul alb este în hangar și are numărul de îmnatriculare civil pe el, cel al SMURD este la Bacău. Acest avion este aici și dacă le punem unul lângă celălalt, și la un moment dat asta vom face asta, vom arăta că artiolul este fals. Astfel de articole împrăștiate nu fac decât să-și bată joc de banii populației".

În articolul legat de cele două avioane, noi nu am afirmat că este unul și același avion, ci că există coincidențe între cele două aeronave: același număr de ore, proprietar tot o firmă din Austria, același fabricant, amândouă nu mergeau, iar cel despre care dumneavoastră spuneți că este în revizie, de fapt este stricat. Ați mințit cu privire la numărul de ore deoarece răspunsul MAI spune clar: s-a stricat sistemul de degivrare de la motorul drept.

În ceea ce privește modul în care a dezinformat secretarul de stat Raed Arafat, aruncând cuvinte batjocoritoare asupra publicației ZIUAnews, îi atragem atenția demnitarului că orice fel de afirmație trebuie dovedită pentru a nu provoca daune iremediabile. Considerăm că afirmațiile secretarului de stat Raed Arafat sunt pur și simplu manipulatorii.

Pentru a înțelege și Raed Arafat ce înseamnă o manipulare ca a lui, îi atragem atenția că deși ZIUAnews a primit informații, date și afirmații potrivit cărora domnia sa ar face parte dintr-o minoritate sexuală, noi nu le-am difuzat.

VEZI aici misiunile în care a participat avionul SMURD al MAI

VEZI aici articolul în care ZIUAnews prezintă coincidențele dintre avionul SMURD și cel al companiei Alfa Air Services  

Avionul SMURD a fost reținut la sol 

SMURD-ul îngroapă Ambulanța. Ministerul Sănătății vrea să aloce 4 miliarde de lei pentru serviciul lui Arafat  

Eduard Pascu

5 comentarii :

Riddick spunea...

UN SUPRAVIETUITOR DIN APUSENI IL ACUZA PE ARAFAT

Raed Arafat continua sa se ascunda dupa fustele puturoasei latrine A3 si refuza sa isi dea demisia si sa spuna adevarul in fata procurorilor, atit despre zborul din 20 ianuarie si telefoanele misterioase cit si despre “esecul” salvarii tuturor celor 7 supravietuitori! Ca sa nu mai vorbim de cele 80 de minute intirziere ale SMURD dupa ce s-a cunoscut milimetric locatia celor 5 supravietuitori!

Raed Arafat si Bogdan Oprita ascund faptul ca jeep-urile SMURD marca Land Rover Discovery au avut ordin sa astepte ca ranitii sa ajunga la SMURD, adica cei 5 raniti sa fie carati in spate, vreo 2,5 km de catre cei 3 tarani din Apuseni! Cei 3 moti au carat in spate, cu targi improvizate din crengi, 6 oameni, inclusiv pe tinara studenta aflata in stare grava sau poate chiar decedata!

Chiar si asa, dupa ce ranitii au fost transportati cu circa 2,5 km, cele doua echipaje SMURD au intirziat 80 de minute!!! Au parcurs un traseu de 45-60 de minute, drum asfaltat, in 140 de minute!!! Pentru niste raniti tinuti in ger de peste 7 ore!!!, orice minut putea fi fatal!!!

BOMBA! Unul dintre supravietuitori, deocamdata nu-i dam numele, de indata ce a ajuns intr-o masina si si-a pus telefonul la incarcat, primul lucru…l-a sunat pe Arafat si l-a bagat… si i-a zis…toate cele…, acuzindu-l ca din cauza lui au murit doi oameni si ca erau sa moara si ceilalti 5 !!!
Abia apoi supravietuitorul a dat un telefon la 112 si inca unul foarte important!

Doctore Arafat, sa stiti ca vom afla totul! Asteptam sa spuneti adevarul ! Tot adevarul !!!

Radu Moraru

http://www.nasul.tv/2014/01/28/un-supravietuitor-din-apuseni-il-acuza-pe-arafat/

Crystal Clear spunea...

A fost clar de la început că este o manipulare.
Văzusem la TV imediat dupa accident, nu mai ştiu ce post ( cred ca Realitatea) că era vorba de un avion al Agenţiei de Transplant.
Chiar atunci m-am gândit pentru cine era destinat transplantul
Poate că aici este cheia..

Crystal Clear spunea...

RA nu este numai o minoritate sexuală ci şi palestinian..

Riddick spunea...

Pe Arafat "l-au construit" unii ca să ajungă ceea ce pare c-ar fi.

Crystal Clear spunea...

Cu siguranţă.Scapă din accidente cine are voie să scape


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: