16 iulie 2013

De ce mai vrea regimul pontobăsesc încă un acord cu FMI


Băsescu, azi: "Al doilea acord s-a finalizat, e drept cu câteva probleme. Acum avem nevoie de altul."

Băsescu, acum vreo trei luni: "Aș încheia această pledoarie pentru 6 mai 2010 și pentru o dezvoltare durabilă care să aibă în vedere și necesitatea de a avea un nou acord cu UE si FMI, nu pentru bani, ci pentru a accelera convergența pentru intrarea în zona euro, spunând că am sentimentul ca președinte că mi-am făcut datoria pe 6 mai 2010, că, altfel, fără aceste măsuri, românii ar fi trăit mult mai rău azi."

AHA: strângem cureaua, pentru trecerea la euro. 
#‎eurocommies‬    ‪#‎PontaBass‬

2 comentarii :

Riddick spunea...

Linkul de la DIGI 24 (cu a doua declaraţie) nu mai este activ.

Riddick spunea...

Lucrează sistem bielă-manivelă, "uns".

Numai căscăunzii nu văd.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: