Te pomeneşti că Dragnea o fi comentator politic, nu lider al coaliţiei de guvernare şi lider al PSD. Cea mai recentă zicală de-a sa este despre vaccinare: „Eu am foarte mari rezerve pentru a obliga, pentru a fi o măsură obligatorie. Vă spun sincer, am foarte mari rezerve aici”. Da, teleormane, nu trebuia să repeţi. Matale ai rezerve, da' ministrul sănătăţii merge-nainte cu legea care obligă (!) părinţii să vaccineze copiii, şi GrindeAnus o susţine. Nu mai înşir lista "dezacordurilor" care între timp au trecut de legiferare...

© my angry ants

21 decembrie 2012

Băeţi, după ce veţi păşi peste linia pe care vă vom fi trasat-o pe pământ, vom juca "fără reguli". Bine ?




Semnul fiarei – pentru cine vrea să înțeleagă

Ponta a trebuit să-l arate.

Modificarea constituției prin prima reașezare administrativă din 1968 încoace – ca să-l citez aproximativ; pot găsi exact cuvintele dacă e nevoie. Acesta e semnul fiarei.

Reorganizarea din 1968 a fost una românească, pe baze tradiționale și conform cu interesele naționale. A anulat regiunile impuse de sovietici, a reintrodus județele, a anulat autonomia teritorială din mijlocul țării, a distrus orice șansă de implementare a unui plan de tip Valev, a unificat țara administrativ, a readus unitățile administrative logice ca dimensiuni și prerogative.

Atît, deocamdată. U(RS)E nu poate decît să-și copieze prototipul istoric.

Ponta, nu îți acord nici un fel de încredere și nu mă reprezinți, cu guvernul tău subordonat UE și FMI, decît pentru că așa îmi impune legea țării. Dar cînd îmi vei fărîmița țara la comandă externă, nu voi recunoaște o constituție care anulează însăși ideea ce îi dă sens, anume unitatea națională. Poate mă vei alunga tu atunci, cu veneticii de la care primești directivele, poate te voi alunga eu și cu milioanele ce se trezesc, vom vedea. N’așa ?

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Dragoş Paul Aligică, 2013: "Fiţi atenţi aici ce e greu cu adevărat şi ceea ce înseamnă a face politică: E greu să faci reforme şi să construieşti în pofida voinţei populare şi elitei politice. Ăia sunt meseriaşii adevăraţi, ăia merită admiraţia şi respectul. Ăla e leadership adevărat şi ăia sunt politicieni şi strategi adevăraţi. Cei care construiesc în pofida materialului clientului şi valului, nu cei care se dau duşi de val. Cei care iau masa inertă sau recalcitrantă de aici şi o mută dincolo. Aşa se construiesc societăţi, economii, naţiuni."

Postări populare (nu P.P.E. !):