28 februarie 2011

Keep going, Monica !



Monica Macovei: Comisia trebuie să aplice sancţiuni descurajatoare în cazuri de corupţie şi fraudă cu fonduri europene (link)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIuKsZKlLXwlwOacISA6jN2l7OBz0TGQUax_k9m36kACp66nRyxlDhXaw5cgAhdzj2tfjKlr3qwppbEd6ejaDEtl5NGO_WZdeGQoUbLi72hzqKlJBnsB-IWrP2VAoIakl5mjLCQ3hV81g/s400/Monica.jpg

26 de comentarii :

Crystal Clear spunea...

Doar de gargara e buna MM .Arunca praf in ochi dar nu face nimic.
La fel ca toti "reformistii"

Buna eticheta: IMPOSTURA

PS
Foarte bine arata blogul lui M.Andersen. Profesionist, serios, inteligent

Riddick spunea...

Sper să primească o ripostă ţapănă, aşa cum se cuvine acestor janghine fară naţie şi fără ruşine. E în joc existenţa însăşi a PDL, a dreptei. Iar dacă Piticul şi Piratul vor fi cu trădătorii, ATUNCI, LA DRACU' CU EI !!!

Crystal Clear spunea...

Eu nu inteleg cum ,dupa atata timp petrecut in politica TB si Boc mai pot fi manipulati de consilieri?
Cine defileaza pe televiziuni mereu?
Lazaroiu si A.Vass !
Si azi dimineata i-am vazut pe amandoi la IRTV.
Apoi Sulfina Barbu etc
De C Preda nu mai zic.
Parca ar fi dusmanii nostri !

Riddick spunea...

Capu' face, capu' trage...

Nu mai există scuze şi alibiuri, fiecare va culege ce a semănat. Am zis !

Crystal Clear spunea...

Vine ceasul al 12 lea.

Riddick spunea...

Nu are rost să pui speranţe în marionete sau în momâi.

Crystal Clear spunea...

N-ajungi decat la dezamagire...

Mi s-a intamplat de atatea ori incat am devenit foarte circumspecta si analizez foarte mult pana incep sa am incredere in cineva.

Crystal Clear spunea...

Ai vazut asta? :

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8346680-pdl-elimina-necesitatea-vechimii-5-ani-pentru-candidatii-sefia-partidului-sever-voinescu-este-noul-purtator-cuvant-pdl.htm

Riddick spunea...

Eu m-am vaccinat definitiv în a doua jumătate a lui 2005 - începutul lui 2006, taman când am încetat să mai citesc saptamână de săptamână jegul numit "22".

Wishful thinking. Vor fi facuţi terci la congres. De-abia astept distracţia. Piticul se va declara de o parte sau de alta dupa 5 martie, dar deja cam intuiesc jocul lui la derută. So long, Dwarf...

Riddick spunea...

Să nu vă aud strigând după ajutor, la anul, sau oricând altcândva.

Crystal Clear spunea...

Au avut toata sustinerea din partea populatiei pentru masurile dure pe care le-au luat.

Aiu fost doar niste demonstratii organizate de "gorilele opozitiei" care n-au resusit sa adune masele.

Romanii sustin dreapta, asta e clar.
Nici o guvernare n-a avut atata sprijin tacit!
Iar daca ei isi vor bate joc de propria lor munca, inseamna ca ne dispretuiesc pe noi, cei care i-am sustinut.

Riddick spunea...

Să ştii că ai trădători în propriul partid, si să nu le dai la cap în secunda doi, pe mine mă depăşeşte aceasta "subtilitate".

Crystal Clear spunea...

Sunt putini oameni puternici pe lumea asta.
Pacat !

Crystal Clear spunea...

MM,CP,SV cand au vazut ca nu sunt in stare sa faca nimic ca sa aduca in Romania justitia la nivelul unui stat de drept s-au apucat de justitie sociala.
O sa avem justitie sociala facuta pe Hotnews , IRTV , antene , Blogary , bloguri : Theophyl, C Preda, SV, etc de o sa ni se aplece.

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8347933-macovei-preda-voinescu-liber-candidatura-pentru-conducerea-pdl-vezi-text-cum-primit-unii-lideri-propunerea-trimisii-judecata-fie-suspendati-trei-ani-din-partid.htm

Riddick spunea...

Dea... cică vrea Preda acum preşedinte PDL, am bufnit în râs când am citit:

http://www.realitatea.net/cristian-preda-ar-putea-candida-la-presedintia-pdl_808798.html

Au renunţat la babacloanţa pentru acest rol.

Crystal Clear spunea...

Iti dai seama in ce partid de STANGA se transforma PDL-ul ?

O sa ne tavalim cu totii pe jos de ras de reusitele lui Boc si TB.

In orice caz , se va reusi instigarea membrilor intre ei si distrugerea din interiosr a PDL-ului.
Asta inseama sa n-ai viziune si discernamant politic.

Riddick spunea...

Eu cred că îi aşteaptă la congres o mare surpriză. ;-)

Crystal Clear spunea...

Amandoi merita o lectie pentru ceea ce fac acum ( planificat de cel putin 2 ani)

Sa faca un nou partid ACZ (cu coada intre picioare) si sa se "prabusesca bine"

Riddick spunea...

Îmi vine să râd de acum.

Crystal Clear spunea...

Am vazut "Duda zilei"
Chiar daca se merge la cacealma ,eu tot nu sunt entuziasmata.
E o cacealma de nivel scazut, pot spune de prost gust..

Riddick spunea...

Încep să cred din ce în ce mai mult că de fapt Boc este omul lor (al agendei pe care o au), iar ei pe post de paratrăsnete.

Crystal Clear spunea...

Exista cel putin doua masuri importante din programul de guvernare( pe care le-am analizat mai atent) care sunt luate numai si numai in folosul capilor "globalizarii" : banci, transnationale, multinationale, etc.
1-Programul "prima casa" - cu garantarea de catre guvern a unui imprumut de 65000 eur.
Pur si simlu asigura bancilor care acorda credit o plata lunara substantila pe timp pe 30 de ani rezultata din munca tinerilor care vor sa-si cumpere un apartament ghetou in oras.Pentru cei tineri este greu sa cumpere o casa noua la banii astia in afara Bucurestiului pentru ca cei mai multi au copii care trebuie dusi la gradinita, scoala, etc cu masina .Cati tineri casatoriti au una sau doua masini ?
In felul asta se mentine in mod artificial ridicat pretul acestor ghetouri.
Daca statul n-ar garanta deloc imprumuturile pretul lor ar scadea vertiginos la nivelul din anul 2000 ( un ap. cu 3 camere in Drumul Taberei era cca 12000 usd).

In Ungaria programul prima casa avea acum un an plafonul de 30000 eur.( tot ridicat)
2- Programul "rabla". Se incurajeaza tot felul de aranjamente cu masini vechi pt. ca unii sa-si cumpere masini noi care sa duca la productia de masini occidentale( nici macar nu este limitat la masini produse in Ro)
Nu inteleg de ce trebuie ca din banii mei sa-si cumpere altii masini noi,in timp ce eu suport tot felul de banditi si de hoti in service-pt ca nu-mi permit sa cumpar o masina noua care nu necesita reparatii.

Este clar ca guvernul condus de Boc a luat cele doua masuri de mai sus pentru ca din munca noastra sa sustina elitele globaliste multinationale.
Este deja al treilea an cand se aplica la noi.

Riddick spunea...

Piticu' e pă linie. Sunt curios - summit-ul PPE din Finlanda (4 martie).Să vedem alternativa reală. Apud Riddick, UKIP.RO.

Crystal Clear spunea...

UKIP.RO ? :)

Riddick spunea...

Sort of... :)))

Crystal Clear spunea...

I can't wait !


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: