Vârfurile de lance ale trustului Intact (în speţă, câteva din emisiunile de la Antena 3 şi „Observatorul" de la Antena 1) au luptat pe baricade, alături de oficioasele portocalii B1 TV, HotNews, „Evenimentul zilei", „România Liberă", pentru a zdrobi până la ultima fărâmă prezumţia de nevinovăţie a lui Sorin Ovidiu Vîntu, proprietarul trustului concurent, dar şi credibilitatea postului Realitatea TV.
Ce s-a văzut în aceste zile în legătură cu cazul Vîntu, la Antena 3 şi la Antena 1, poate fi înscris cu uşurinţă în categoria execuţiilor în piaţa publică, nu însă în numele poporului, ci în numele intereselor mogulului propriu.
Marţi, ziariştii de la „Observatorul" Antenei 1 s-au dat peste cap să realizeze un interviu cu mama fugarului Nicoale Popa, în care femeia, cu subiectivismul firesc pentru o mamă, îl incrimina pe Vîntu şi se declara mulţumită de faptul că acesta a ajuns la puşcărie. Acest interviu a fost reluat până la saturaţie pe toate Antenele.
Sandra Stoicescu, la talk show-ul pe care îl realizează la Antena 3, a mers până într-acolo cu efortul de a-l transforma pe SOV într-un Al Capone de zece ori mai periculos decât originalul încât a adus în discuţie în mod insistent elucubraţiile deversate cu o seară înainte la B1 TV în emisiunea slugii prezidenţiale Radu Moraru. Dacă un realizator tv al Antenei 3, până mai ieri onorabil, a ajuns să prezinte drept "informaţii importante în cazul Vântu" tâmpeniile spuse de tot felul de frustraţi sau de zărghiţi în studiourile de la B1 TV înseamnă că, într-adevăr, Dan Voiculescu chiar şi-a dorit să contribuie la înfundarea definitivă în puşcărie a lui Sorin Ovidiu Vîntu, şi pe cale de consecinţă, la dispariţia televiziunii Realitatea TV, patronată de SOV.
Cotidianul.ro - Dan Voiculescu transformă Antena 3 în B1 TV
3 comentarii :
Am observat si eu azi sau ieri ,in fuga ca parca s-a schimbat ceva , dar am crezut ca n-am inteles eu bine
Oare pe Voiculescu il asteapta ceva nasol, de a schimbat foaia ?
Vad ca incepe un serial cu "Crescent" la Dan Badea.
Abia astep sa-l citesc :)
Poate cineva a sesizat ca o campanie vehementă anti-Băsescu şi anti-PDL este mai puţin eficienta decât una "soft", care atrage şi pe naivi, nu doar pe cei interesaţi economic în "schimbare".
Da, cum face trustul MEDIA PRO.
Chiar mai periculos..
Trimiteți un comentariu