09 aprilie 2010

Antena (3) vă aparţine, dom' profesor !



zirkus-zirkus ! ("Antena vă aparţine", 1976)

Dom' profesor a ajuns la Antena 3, mă uit acum la emisiune, scenariul merge şnur, Preda e mazetă. Cam guturănat, sau are trac ? "Teo Trandafir e un om simplu"... tiens, tiens...


"Vineri seara blablabla de la 20h mă voi afla în studioul reforma PDL blabla Antenei 3, ca invitat al Gabrielei Vrânceanu-Firea blabla.
Precizez că am acceptat invitația da' io sunt liberal blabla înainte ca BPN al PDL să decidă că blablablahaha, blablabla să nu mai meargă la dezbaterile de la Antena 3 sau de la Realitatea blabla. membrii organizației din care fac și eu parte
În primul rând, mă simt cam blablabla, deci blabla, obligat să mă țin de cuvânt: după ce am acceptat invitația realizatoarei, nu pot să-i spun că nu mă duc blabla. Nu se face…
De altfel, consider că boicotarea presei e o mare eroare blabla. [...]

Dar un partid politic care crede în libertatea ideilor și în libertatea exprimării blabla nu poate decide boicotul absolut. Nu suntem vedete de fotbal blabla care - iritate de comentariile răutăcioase - hotărăsc să nu mai vorbească o vreme cu presa.
Îmi dau seama că s-ar putea argumenta blabla că o excepție ar fi, totuși, acceptabilă: boicotarea unui post extremist. Dar un asemenea post nu poate blabla exista într-un stat de drept blaciutacublabla. Obiecția cade bla -.
Boicotul "libertate în toate! blabla" decis joi seara la BPN e un gest pripit hahaaa, blabla, io mă duc, bla-. Chiar dacă e așezată io sunt om de cuvânt blabla sub semnul unui condițional - “până când aceste posturi nu vor reveni la o informare critică bla-, dar corectă a opiniei publice” - decizia introduce o limitare a libertății de exprimare blablabla".

GATA. Dom ' profesor s-a reinventat: de azi, este Preda de la Antena 3 !

21 de comentarii :

Despina spunea...

Sa-i fie rusine.
Eu nu cred ca este credul,naiv si nici prostut.
Eu cred ca pur si simplu boicoteaza PDL.
Daca nu intelege acest lucru simplu ,ca trebuie sa fie solidar cu partidul in care a intrat -apai nici nu mai are ce cauta acolo,zau
Si cand te gandesti ca a fost consilierul lui Basaescu..... mai ales la alegerile din 2008,apoi la europarlamentare la fel
Noi tipam de zor, ne enervam, plangeam ca Antenele si Realitatea isi bat joc de electorat iar C Preda ne raspundea sa schimbam canalul daca nu ne place.Ca asta este libertatea presei.Asa mi-a raspuns la un interviu online pe Ziare.com cu el si M. Macovei-prin iunie 2009 .Cred ca inca mai gasim interviul in arhiva.de atunci mi-am dat seama ca ceva nu-i curat
Din cauza acestei prese s-au castigat alegerile la mustata.
Imi vine sa cred ca Preda chiar le-a boicotat

Riddick spunea...

Dacă nu îl zboară, îşi va bate joc de ei în continuare.

În locul lui Boc, îl dădeam afară în şuturi.

Despina spunea...

Ai perfecta dreptate .

zirkus-zirkus -isi va bate joc de ei la nesfarsit

Despina spunea...

Si inca cati sunt ca Preda !

Riddick spunea...

Ce mă mai amuză când văd cum presa roşie îl dă drept "omul lui Băsescu" (pentru noi, să înghiţim mai uşor găluşca). O (mai) avea certificat ORNISS ? Îi pun întrebarea direct pe blog, sunt curios dacă trece de moderare. ;-)

Riddick spunea...

Cică ar fi vreo 20 de parlamentari PDL "defecţi".

Riddick spunea...

Unul a fost faimosul "Bulă" ( http://www.ziare.com/politica/stiri-politice/deputatul-pd-l-nicolae-stan-bula-si-a-anuntat-demisia-din-partid-799736 )

Cum o fi pătruns pe lista PDL ?!

George spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=DXABn-RWrXo Oamenii din acest filmulet istoric- culmea,de la otv-erau mai uniti atunci...Pur si simplu,e in locul lui paunescu,tovarasu profesor preda! Daca nu se ia o decizie in 2, 3 zile,vom mai avea parte de astfel de suprize neplacute; e dezgustator si revoltator aproape tot ce intreprinde si VOM PIERDE IMENS cu fiecare aparitie publica a ipochimenului...

Despina spunea...

Nu stiu daca ai vazut asta-am luat-o de pe Antiteze
http://www.globalmuseumoncommunism.org/map_of_communism

Despina spunea...

Acum vad ca iar nu primesc comentariile la subiectul asta.
Ciudat.
O sa restartez calculatorul

Despina spunea...

Am restartat.Acum se poate vedea ca nu am bifat primirea de comentarii.
Mai devreme nu se vedea asta

Riddick spunea...

@George : Mie mi-au luat cravata de pionier pentru o lună de zile în clasa a treia, că i-am zis unei profesoare de istorie (într-un incident nepolitic) "ei, nu, zău !" şi aia m-a pălmuit. Dar la clasă, cu altă ocazie, la ora de istorie, am întrebat-o (cu naivitate !)"de ce ne-au luat ruşii Basarabia ?", şi vreo două minute a fost o linişte de îmi ţiuiau urechile. Apoi un răspuns ambiguu, ceva de genul "voi sunteţi mici".

@despina : interesant.

Despina spunea...

Sper sa fie Ok de acum inainte.
M-am uitat pe linkirile date de voi sus.

Eu cred ca trebuie procedat cat mai repede la curatenie

George spunea...

Va multumesc,Doamna Despina,pentru link;l-am pus la ''semne de carte principale''langa acest blog;si inca o veste buna:l-am convins si pe tatal meu(ce a terminat chimia silicatilor in '57-din pacate-cand iliescu era tartor peste studentii de atunci)sa renunte la a3 si sa incerce tvr info sau stirile de pe tvr2,la 10, ori-mai bine-sa se relaxeze cu canalele Discovery.

Riddick spunea...

Foarte bine, George ! :)

Despina spunea...

Deja nu ma mai uit la IRTV de cateva luni.Pur si simplu n-am ce vedea.
Prefer sa las pe B1TV -chiar daca sunt reluari,iar cand am chef sa vad filme -de multe ori gasesc la HBO,sau HBO Comedy .
Si poe TVR Cultural mai asunt fime bune,chiar daca sunt vechi.
Sa vedem cine va fi director la TVR
Pacat ca s-au prostit cei de pe Travel&Living- dau mereu tatuaje :)

Riddick spunea...

:)))

niku_elektriku spunea...

lass ca merg la sassssu !
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interimatul-lui-sassu-s-ar-putea-prelungi-891867.html

Despina spunea...

Ma retrag acum

Azi am lucrat la calculator aproape 12 ore.Am intepenit
Noapte buna !

George spunea...

Sunt surprins ca de Domnul Stere Gulea n-a amintit nimeni,mi s-a parut destul de echilibrat si ca spirit de manager,la timpul respectiv,la tvr;iar experienta Doamnei Culcer la BBC e de necontestat;in plus,nu stiu ce tot insista unii cu Turcescu cand,spre exemplu,un Dan Tapalaga(il stiu tot de la BBC)dovedeste verticalitate si profesionalism de clasa.Daca gresesc, mea culpa Dom.Riddick... :))

Riddick spunea...

@niku_elektriku : Nişte fraieri, ce, nu mergea un preşedinte interimar ?

@Despina : Noapte bună !

@George : Turcescu este bomboana otrăvită, Stere Gulea nu pare nici indicat, nici interesat.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2012: "Nu mă voi ascunde după deget: suplimentul FCD este într-adevăr un manifest, fiindcă socotim că Uniunea Europeană este un proiect neterminat și că doar desăvârșindu-l, creând adică Statele Unite ale Europei, putem să evităm perspectiva deloc încântătoare de a deveni un vulgar apendice al Asiei, un muzeu al civilizațiilor sau o simplă piață de desfacere pentru economiile emergente. Înainte de toate, doream să subliniez, prin contrast cu îngustimea identităților naționale, care sunt niște constructe relativ recente, larghețea identității europene și universalitatea celei creștine. Creștinismul transcende națiile, cu tot tribalismul și triumfalismul lor războinic".

 

Postări populare: