Deci avionul mare, oficial, escortat, "era-n regulă" (transponder, plan de zbor, alea-alea). Şi desigur, cunoscută "încărcătura" VIP (după indicativ, după planul de zbor, după intelligence briefs). Atunci, de ce să te apropii la distanţă critică tocmai de ăla? Când tu cică ai treabă cu celelalte două, din escortă, "în neregulă" (in your terms) şi care n-au vrut să te bage-n seamă în spaţiul aerian internaţional.
Zero Hedge:
Footage Captures NATO Intercept Attempt Of Plane Carrying Russian Defense Minister
A TASS news agency correspondent aboard Defense Minister Shoigu's plane captured the moment when a pair of Russian Su-27 escorts drove off the NATO F-18 aircraft in what is the most serious incident in the neutral skies over the Baltic to date.
The plane carrying Shoigu was accompanied by an escort of two fighter aircraft of the Baltic Fleet Su-27 as it went from Kaliningrad to Moscow.Above the neutral waters of the Baltic, the NATO F-18 aircraft tried to approach the defense minister's plane, but the Russian pilots pushed the fighter out, not allowing it to come close to the liner.
Un comentariu :
"No more playing Mr. Nice Guy". Ministrul apărării din Rusia are escortă reală, dar neconvenabilă (pâi da' cum...) NATO.
Care trimite avioane de luptă (să... ce?!) fiindcă celelalte două avioane similare care escortau avionul lui Şoigu nuştiuce nu respectau în spaţiul aerian internaţional. Au trimis avioanele ştiind ce era cu cel mare, rusesc, escortat. Când ruşii au arătat că nu le arde de glume, ăilalţi s-au cărat.
Avionul TU-214 ''avea un plan de zbor valid'', nu însă şi ''cele două SU-27, care îl escortau fără un plan de zbor, cu transponderele închise şi nu comunicau cu controlul traficului aerian.
Pâi de ce să comunice ăia cu cineva care n-avea nicio treabă să controleze?! Again, era spaţiu aerian internaţional (spre Kaliningrad, Marea Baltică).
Trimiteți un comentariu