21 aprilie 2018

Cine sabotează Centenarul?


8 comentarii :

Riddick spunea...

TREZESTE-TE GHEORGHE, TREZESTE-TE IOANE 2018 04 12

https://www.youtube.com/watch?v=AG8i7YY1ODY

https://www.youtube.com/channel/UCWtYfI4WDxjjOmepETLkO2Q/videos

Gabriel spunea...

Fără a fi urmărit materialul de o oră şi ceva: realitatea sabotează centenarul. Realitatea faptului că nu e nimic de sărbătorit. Simptomatică este absurda siglă şi slogan mincinos "România 100". România este capturată şi tratată ca posesiune de cei pentru care "România 100" exprimă un adevăr - fostele teritorii ungureşti. Pentru restul - Regat ca şi Basarabia, este o insultă. În privința basarabenilor, e o declarație clară că ei nu sunt invitați la petrecere - cum să sărbătoreasca ei "România 100"? Mai pe şleau: concetățenii noştri din fostele teritorii ungureşti sabotează centenarul, cei care au creat lozinca ticăloasă "România 100".

Riddick spunea...

Da, suspectă alăturarea România+100, ar fi trebuit Unirea 100. Basarabia e "tot 100" (ba chiar prima, martie nu decembrie 1918) dar... acum "nu-i aici". Şi nici nu cred că basarabenii vor în UE, deci nici re-unire.

Întreaga atmosferă care se degajă din Centenar (adică, din "organizare") este de un fuşerism abia mascat.

Gabriel spunea...

Basarabia e "tot 100", dar nu în România.

Gabriel spunea...

Atmosfera pur şi simplu nu e sărbătorească şi pe bună dreptate. Erdelienii se cred exploatați de mitici (dar nici ungurii nu li-s dragi). Noi, cu ajutorul internetului, descoperim treptat, cu stupoare, că suntem compatrioți cu nişte scârbe îngâmfate care au ajuns să se creadă chiar rasă superioară, aspect despre care am scris câteva articole pe blog. În primul rând lor li se datorează aservirea țării față de interese străine cărora le sunt fideli.Ei au impus toate transformările care au creat fața actuală a României, toate transformările politice şi economice care ne-au redus la actualul statut colonial. Ei mai mult decât oricare fac poliție politică în beneficiul unor puteri străine. Dacă te uiți la şefii DNA, SRI, chiar şi DIICOT cu Bica până a picat, actualii şi foştii sunt toți din fostele ținuturi ungureşti. Nu mai vorbim de actualul preşedinte, tot de ei dat. Nimeni dintre cei care contează nu are curaj s-o spună pe şleau, dar toți o ştiu mai puțin poate gradatul ăla imbecil de Tudose, care mai vrea să fluture unguri în ştreang de parcă ungurii ar fi problema. Când ai auzit fraza patriotică în PSD ultima oară? Eu nici nu-mi amintesc. Asta pentru că ei sunt de fapt tot mai nemuțumiți de relația cu Erdely, dar n-au curaj s-o spună. Doar Olguța ce a mai răbufnit (vreți posturi la Cluj? Dar ce rezultat electoral aveți?) Important nu e doar ce se spune, ci şi ce nu se (mai) spune.

Riddick spunea...

Chiar mă-ntreb, uneori, cum de nu se iau măsuri adecvate de contracarare a "mareei ardelenesti" care se revarsă peste majoritatea poziţiilor-cheie în stat.

Gabriel spunea...

Păi cine să mai ia măsuri? Statul e al lor. De-aia avem "România 100" în loc de "România Mare 100" sau "Unire 100". Am ajuns să mințim că nici n-ar fi existat România până în 1918. Au ajuns regățeni ca Dragnea să ceară regionalizare şi descentralizare în speranța naivă că scapă astfel de autoritatea centrală capturată dacă nu de erdelieni, măcar de agenda stabilită de ei aservită Berlinului şi Vienei.

Riddick spunea...

Da. Cum am mai zis eu, cu o expresie care nu-mi face plăcere, dar este potrivită: "infestare masivă".


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Zoe Petre, 2012: "Am preferat votul pe liste fiindcă am considerat întotdeauna că partidele de la noi nu au forţa şi identitatea necesară pentru un alt tip de sistem electoral. Dar, unul dintre argumente pro-uninominal, explicate de Victor Ponta de la tribuna Parlamentului, mi-a trezit interesul: anume că un astfel de vot nu permite intrarea formaţiunilor anti-sistem în ParlamentSau, oricum, aceste puterea acestor partide nu devine mare. În contextul în care Europa se află într-o stare de nedumerire, ideea ca noi să ne pricopsim cu un Parlament plin de dani diaconeşti, mă înspăimântă. Totodată, îmi repugnă total posibilitatea unei guvernări PDL-Dan Diaconescu, după alegeri. Ar fi o catastrofă. Dacă se vrea prevenirea a aşa ceva, prin uninominalul pur, este foarte bine".

 

Postări populare: