De ce nu apare NIMIC despre vizita în România a misiunii FMI? A venit, n-a venit?! Şi cum se face că guvernul va aproba forma finală a bugetului taman la o săptămână de la vizita "anunţată dar nereflectată mediatic" a misiunii FMI. Vizită care se anunţase a dura... o săptămână. Ministrul de finanţe zicea: ''Va fi o vizită de curtoazie, nu vom avea altfel de discuţii". Ce, mă? "Curtoazie" timp de o săptămână?!

© my angry rants

08 ianuarie 2017

"Ghiţă nu defectează: blufează"



"România este un stat mafiot" - nu numai asta, ci şi un stat sub ocupaţie străină. Fie ea şi informală, neoficială. "Sistemul băsist" este rebotezat acum de Antene&Co "Sistemul iohannist". Mi-am dat seama de la început că "băsismul" este inventat în mod interesat ca să deturneze atenţia de la Păpuşari (Băsescu nu-i decident, ci doar frontman). Paper target, not a real target.

De urmărit în continuare coabitarea PSD-ALDE cu Iohannis. Nu va fi suspendat - tocmai ca să se mimeze "conflictul". Fiecare va semnala publicului său "Vedeţi? Nu mă/ne lasă să fac/em!". Totuşi, nu foarte des sau foarte tare, că au de revizuit împreună Constituţia.



Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Theodor Stolojan, 2011: "V-am dat aceste exemple pentru a înţelege că într-o democraţie, dacă vrei să respecţi principiile democraţiei, rezultatul este, de regulă, suboptimal. Uitaţi-vă ce se întîmplă în SUA, în această luptă dintre republicani şi democraţi care, la un moment dat, paralizează rezolvarea problemelor pe care le are SUA".


Postări populare (nu P.P.E. !):