Popoarele de servitori

N-au arme și n-au luptători

(Horia Stoicanu, "Bitter")

© my angry rants

28 decembrie 2016

Taraaammm ! "Medvedev"



Sorin Grindeanu - noua propunere a coaliţiei PSD-ALDE. Părerea mea: individul vine "cu lecţia-nvăţată", şi de va trece de Cotroceni va fi altceva faţă de programul oficial PSD-ALDE (cam cum e Medvedev faţă de Putin*). Am dat nişte search-uri sumare şi în afară de nişte declaraţii pro-regionalizare de prin 2013 n-am găsit nimic relevant, individul e "low profile".

*Eh. Sau...nu?!

Aduce niţel cu Medvedev, este?
A, şi "absolut întâmplător" a frecventat Academia SRI şi a fost în comisia parlamentară de "control" al SRI.

2 comentarii :

Anonim spunea...

Pao tipul este jidan adus in Romania pentru interese straine, clar daca este jidan pentru cine ar lucra ? Este simplu... pina acum nu s-a auzit nimic despre el si BRUSC este ales premier, deci un individ scos de la REZERVA pentru jidani...

Riddick spunea...

S-a mai auzit de el, da'-n plan secund. Parlamentar, ministru, şef de CJ (Timiş).


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Béla Markó, 2009: "România trebuie regionalizată, fostele regiuni trebuie restructurate şi să li se dea competenţe teritoriale. Nu este suficient să acordăm competenţe mai largi autorităţilor locale, trebuie făcută o nouă regionalizare în care Ardealul să fie o entitate distinctă, la fel şi celelalte regiuni istorice: Moldova, Muntenia, Dobrogea. Este posibil un al treilea pas, dacă vom ajunge la descentralizare şi regionalizare, împreună cu formarea autonomiilor. Un alt subiect de dezbatere este şi federalizarea, care pentru unii este ca un postav roşu, dar trebuie să vorbim despre asta şi vedeţi că eu vorbesc cu mare precauţie".

Béla Markó, 2015: "În urma refugiaților mă tem că se va întări nu Europa Unită, ci se vor întări statele naționale, pe care de-acum câțiva ani am sperat să le demolăm".

Postări populare (nu P.P.E. !):