Cum pot fi identificaţi complicii ocupantului: deviază atenţia de la agenţii străini ajunşi la butoane în România, la ţinte secundare pe care le numesc "statul mafiot", "sistemul băsist", "corupţia generalizată".

13 ianuarie 2014

Se repetă "manopera" din 2003 ? Falsificarea referendumului constituţional



Merg pe această ipoteză. Un eşec al referendumului n-ar opri regionalizarea, care s-ar putea relua prin comasarea de judeţe şi tratarea "judeţelor mari" ca regiuni, fără revizuirea Constituţiei şi deci fără referendum (ci doar amendând legea administraţiei publice locale, care defineşte judeţele). Însă un eşec al referendumului - respingere sau invalidare - ar face dificilă o reluare a regionalizării "după Planul B". În acest sens este semnificativă decizia CCR care a declarat în unanimitate ca neconstituţională "legea Dragnea", care întărea judeţele: o realocare de mijloace şi de atribuţii de la judeţe la "judeţele mari" (aşa cum "pregătea terenul" această lege) după doar 1-2-3 ani ar fi o complicaţie.
USL a decis organizarea referendumului pentru validarea Constituţiei modificate simultan cu europarlamentarele din luna mai, consultarea populară urmând să aibă loc timp de două zile, cu prag de validare de 50%, au declarat, pentru MEDIAFAX, surse din Uniune.
Rămâne problema cvorumului de validare (în mai, tot de 50%), chiar dacă referendumul s-ar desfăşura (la fel ca în 2003) pe două zile. La alegerile europarlamentare din 2009 s-au prezentat doar 27,67%, iar la referendumul constituţional din 2003, care s-a validat fraudulos cu "55,7%", prezenţa reală a fost de circa 40-42%. În două zile n-au venit peste 50%, iar atunci mai funcţiona momeala: "aderarea la UE", "euro în portofele", "desfiinţarea serviciului militar obligatoriu"... 

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Teodor Baconschi, 2011: "România nu a ajuns târziu și din întâmplare în construcția Europei unite, ci a participat încă de la început, prin voci precum Gafencu și Ciorănescu, la gândirea acestui proiect.Totodată, îmi permit să evoc în acest ilustru sediu ideea federalismului european, concept creștin-democrat căzut în desuetudine. Consider că a reînvia astăzi ideea Statelor Unite ale Europei nu este lipsit de importanță, ba chiar de o anumită urgență. Asistăm cu toții nu doar la o criză de creștere sau la o reticenţă a lărgirii Uniunii (enlargement fatigue), ci la o adevărată criză a spiritului european. Criza actuală nu e pur economică sau financiară, ci e o criză a valorilor fondatoare, a viziunii și a identității europene. Mai mult ca oricând, trebuie să evităm riscul revenirii, pe fondul crizei, a discursurilor naționaliste, xenofobe, rasiste. Tentația închiderii în sine e mare. O Europă care se îndoiește de beneficiile euro sau ale spațiului Schengen este deja o Europă în devoluție. Tocmai fiindcă știm că alternativa la partidele populare riscă să fie partidele populiste, dorim să creăm în România o Mișcare Populară cu vocație majoritară, asemănătoare cu UMP în Franța sau PDL în Italia. Europa are nevoie să mențină în guvernele naționale partide populare capabile să răspundă întreitului imperativ al momentului: să reformeze în spiritul responsabilității, să se opună populismului crescând al stângii și al extremei drepte, și să continue construcția europeană. În fine, criza Europei nu are ca soluţie resurgența discursului naționalist și redescoperirea frontierelor, ci determinarea creștin-democraților, a tuturor guvernelor și partidelor afiliate PPE, de a continua până la capăt proiectul Statelor Unite ale Europei, oricât de extrem ar părea acest lucru."


Postări populare (nu P.P.E. !):