01 iulie 2011

Două minciuni




European council president Herman Van Rompuy on Wednesday said that that despite concern about its long term future the EU "is still sexy".

Polls continue to show the popularity of the EU at an all-time low. Yet, speaking at the high-profile 'State of the European Union conference in Brussels, Van Rompuy, a self-professed federalist, made a strong defence of the EU. "As long as a club attracts new members it means it is in good shape," said the former Belgian PM said,

His comments came as over 500 business leaders met at the first 'state of the EU' forum at the Egmont palace in Brussels to discuss how to revitalise the European dream.

4 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Foarte greu am intrat pe blog !
Numai din FB am reusit, desi am incercat de 2-3 ori atat pe Firefox cat si pe IE

Crystal Clear spunea...

Ce gume de c...... face !
Mare DOBITOC !

Crystal Clear spunea...

Astia de la UE deja traiesc in cu totul alta lume decat cea reala 1!

Riddick spunea...

Atâta l-o duce mintea.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: