08 februarie 2011

Doc are dreptate: opoziţia l-a scăpat pe Dan Păsat



Puterea şi-a exprimat votul şi votul deputaţilor ei a fost în majoritate pentru ridicarea imunităţii (nu pentru arestare! arestarea o decide un judecător). Motivul pentru care dl Păsat a rămas cu imunitatea neatinsă este că hotărârile Camerei se iau cu votul majorităţii deputaţilor prezenţi. Prin urmare, faptul că deputaţii opoziţiei nu au băgat bile în urnă este complet irelevant, odată ce au fost prezenţi la vot fără să voteze “pentru” înseamnă practic că s-au opus cererii DNA. Ridicarea imunităţii a fost respinsă prin votul a 34 reprezentanţi ai puterii plus 142 de reprezentanţi ai opoziţiei, care au fost în majoritate faţă de ceilalţi 116 deputaţi ai puterii.

http://doc.hotnews.ro/cine-l-a-scapat-de-arest-pe-deputatul-pd-l-dan-pasat.html

7 comentarii :

Riddick spunea...

Scuza opoziţiei nu ţine - că "majoritatea trebuie să asigure majoritatea oricum". Doar dacă încerci să justifici un joc politic în dauna justiţiei.

Dan Iancu spunea...

dracu sa-i inteleaga ca eu nu pot

Riddick spunea...

50 şi ceva de inşi de la majoritate nu au fost în sală. De văzut cine. ;-)

Dragos FRD spunea...

Ai aflat care-s aia 50? Ca m-ar interesa si pe mine!

Riddick spunea...

Nu am aflat.

Merişor spunea...

Da, dragul meu, vorbesc foarte serios ca m-am saturat si de PDL-ul actual. Nu stiu de unde esti tu, dar in provincie sunt jalnici (cu doar cateva exceptii, toti se ascund si profita de umbrela de la Bucuresti). Nu am protestat, i-am tolerat pana acum, i-am si votat, sperand ca vor reusi sa creasca si sa ajunga partidul acela serios de care avem cu totii nevoie. Dar comportamentul lor din cazurile Ridzi si Pasat mi-a produs greata. Astept congresul si apoi comentez. Pana atunci ii mai las in pace (nu ca as fi eu mare scula), dar de dragul oamenilor enumerati in text, pe care-i respect. Si nu vreau sa aud tot felul de explicatii de genul: noi am votat cum trebuie dar ceilalti au tradat. Mi-ar insulta inteligenta! S-au comportat execrabil, ca o adunatura de corbi care se hranesc din ciosvarta PDL si au grija cu ochii celuilalt. Nimeni nu are pretentia unui partid de ingeri, stiu ca este o iluzie frumoasa, dar nici bataia asta de joc. Uite de aceea Basescu mi s-a lipit de suflet de multi ani, pentru ca e barbatul adevarat din clasa politica romaneasca plina de curve, poate singurul. La toate stoarfele astea politice (din toate partidele) le e frica de el pentru ca stie sa le reguleze oriunde le prinde...
cu stima

Riddick spunea...

Sunt şi eu curios ce va fi la congres.

Trebuie o formula de compromis care să cuprindă toate "aripile", altfel e nasol pentru toţi. Ori poate scopul unora este sabotarea partidului.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: