30 septembrie 2010

Cine trage sforile ?








http://www.infowars.com/is-glenn-beck-for-real/


9 comentarii :

anarchix spunea...

Un lucru e sigur. Alex Jones e un scum bag care pana acum n-a facut nimic altceva decat sa manance rahat cu lopata.

Un exemplu clar e prezenta perpetua la Russia Today. Iar admiratia pentru Chavez il plaseaza pe acelasi loc cu Oliver Stone (devenit de curand un marxist nenorocit).

Beck are bubele lui (e prea religios), dar cel putin e coerent cand vine vorba de ce se intampla (fapte, nu conspiratii).

Riddick spunea...

M-am convins definitiv că este aşa după ce am văzut că îl susţine pe boşorogul ăla idiot de Ron Paul, care vrea retragerea imediată a trupelor.

Mai este şi lupta pentru audienţă.

Michael Savage îl face pe Beck "hemoroid cu urechi".

Crystal Clear spunea...

off topic

Interesanta ce face Jaroslaw.
Trimite mailuri la TOTI ...

http://riddick2.blogspot.com/2010/09/beware-neo-imperial-russia-says.html#links

Riddick spunea...

Ba cam este on topic.

Polonia a anunţat că declanşează trecerea la euro, estimată pt 2015.

Crystal Clear spunea...

Aha, am priceput .
Trist de tot.

Sunt suparata si ingrijorata.Nu-mi place deloc ceea ce se intampla in jur.
In presa rusa se prezinta Romania ca fiind deja in transee.
Nimeni nu comenteaza nimic ,nu le da replici..
Presa straina ce spune despre asta ,oare?

Riddick spunea...

Se lasă rău.

Crystal Clear spunea...

Da, simt asta...

Crystal Clear spunea...

Vad ca ai pus in stanga sus "Tip of the day".
Excelent !

Poti face si o arhiva cu ele ca sa le recitim?

Si pentru ca mi-am adus aminte : exista vreo metoda de cautare pe blog a postarilor vechi ?
A vrut ieri sa recitesc o postare si n-am stiut cum s-o gasesc ( decat babeste,una cate una )

Riddick spunea...

Am să încerc, am salvat deja primele două.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: