08 iunie 2020

În care Stan-Laptop ne lămureşte


... că CholaqUE doar a aruncat pastila, n-are cu adevărat de gând să şi facă.
"PSD nu mai vrea continuarea Klaustrofobiei ca model de guvernare a țării! Ministrul Sănătății vrea să ne țină și după 15 iunie în stare de alertă, deși nu ne prezintă vreun argument solid pentru asta."
V.S.: "Pâi nu ştii cum? Pe bune?! Chiar nu ştii cum? [...] Uite, el spune, foarte clar căăă nu votează starea de alertă. [...] Deci, ăăă, omu' spune, uite... te rog săăă... notează-ţi. E un om adevărat, a zis bă, pân'-aici, gaa-ta, ne-am săturat de stare de alertă, nu mai, gata. Da, mă, pe cuvânt, uite, zice... ["sonor" Ciolacu] Ce-ai făcut mă, cum nu vei mai vota o stare deee... "lipsa explicaţiilor"?! Pâi, imediat: "Băăăi! şo! ia d-aici! ţi-am explicat?" / "Da, să trăiţi!" / "Marş!" Şi t-t-t-ttt, pe butoane... [= la aparatele de vot de la parlament, cu "DA"]  Auzi mă, el nu spune "nu mai votăm starea de alertă", zice "lipsa explicaţiilor", mă. [...] Tu cu cine crezi c-or să vorbească ei ca să le explice? Ia de-aici ["sonor" Ciolacu: "o să contactăm şi specialiştii"].

M.T.&V.S.: Hăhăhăhăhăăă!

M.T.: "Hăhăhă... aaa-uliuuu! [...] M-am săturat să vină să-mi dea lecţii specialiştii, care sunt nişte securişti, mai vechi sau mai noi, care sunt la ordinele vechii şi noii Securităţi. Serios...". [...] 

V.S.: "Tu îţi dai seama că băiatul ăsta, fratili tău, vine public şi spune gulgutele astea?"


Cicalaca cichi cea,
Cicalaca cichi cea

Un comentariu :

Riddick spunea...

Marcel Ciolacu, relativ recent: „Nu vom demara procedurile de demitere prin moțiune de cenzură în perioada stării de alertă sau de necesitate, pentru a nu provoca haos”.

Mai clar de-atât...


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: