04 iulie 2019

Un păduche "dat la kkt" îşi dă acum arama pe faţă


Fostul (?) SRI-ist Daniel Dragomir, demascat şi îndepărtat din PAN, se autodemască din nou. Lecţie pentru Mişcarea Naţională: nu pleci la drum cu vopsiţi, cu "oligarhi" sau cu potenţiali infiltraţi - în orice caz, îi ţii în carantină, sau cel mult în liniile 3-4 (dar atenţie, nu-i "scapi" în filiale... fără tinicheaua de coadă, "atenţie cu ăsta"). Compartimentalizare. Am avut mereu un sentiment neliniştitor din momentul în care a apărut pe scena jigodia asta, c-o poveste însăilată, "că nuştiuce i-au făcut ăia". O să zgârm pe net să văd şi care i-au fost facilitatorii, complicii mediatici ai introducerii.

Legendare – oferirea unei acoperiri plauzibile unui informator sau ofiţer al Securităţii infiltrat într-un grup sau instituţie care se află sub atenţia serviciilor secrete.
Dragi prieteni, 

Am primit multe intrebari de la voi in ultimele luni despre Partidul Alianta Nationala. Dupa cum stiti, din o anumita rezerva, am tot evitat sa raspund.

Va raspund azi:  Eu am gandit, conceptualizat, finantat si facut acest partid. Fara functii si fara interese pentru mine sau pentru vreun apropiat al meu. Altii au gandit altfel. Le doresc sa fie sanatosi si voiosi!

De aceea vreau sa fie foarte clar ca nu mai am de cateva luni bune nicio legatura si resping orice asociere cu aceasta “formatiune” politica. E corect din partea mea sa va spun asta. Fara onestitate, doar cu fatarnicie, prefacatorie si minciuna, nimic nu se poate construi! Prefer sa raman drept si onest in fata voastra!

Eu am crezut intr-o idee politica patriotica, nationala, luminata. Ea s-a transformat intr-o habotnicie radicala cu care nu am fost niciodata de acord si cu care nu pot sa fiu de acord. Este in totalitate vina mea. Am gresit crezand in oameni care au dorit doar sa profite de aceasta idee. Le urez totusi mult succes! Acest subiect este, pentru mine, in mod definitiv, inchis.

Planurile mele personale sunt altele. [...]

Or fi fost "cheile" de la siteul PAN la Dragomir sau la vreun acolit de-al său? Nu se mai poate accesa pan.org.ro (apare vizibil doar în cache, cu ultima dată 1 iulie) - la Is It Down Right Now? apare "Pan.org.ro is DOWN for everyone".  Ehe...

6 comentarii :

Anonim spunea...

DEFINITIE INCOMPLETA !

Riddick spunea...

La "legendare", probabil?

Acţiunea mai extinsă se mai numeşte "maskirovka".

Anonim spunea...

Da, la legendare !!!
Si CIA foloseste legendarea, nu numai FSB-ul !!!
Legendarea se foloseste pentru acoperirea oricarei activitati umane pe care autorii nu o vor a fi publica sau care ar esua daca ar fi publica !
Sau tu nu ai mintit vreodata si ti-a mers ?
Cit despre Dragomir imi e greu sa cred ca e o ''actiune'' de infiltrare, fiindca e prea prost ''legendata'' !
Sau, poate, e actiunea unora din afara care ne cred timpiti !!!
NIMENI NU MAI STIE AZI MESERIE !
Totul se naruieste peste Lumea Veche !!!

Riddick spunea...

La Dragomir e clar că n-a vrut să meargă mai departe, când e vorba de un partid necontrolat de Sistem.

Anonim spunea...

Orice MISCARE NATIONALISTA trebe sa aibe un TZERTIFICAT parafat de STATUL SUBTERAN al POPORULUI ALES. Fara noi trezim POPORUL NEMURITORILOR.

Riddick spunea...

"Tocmai am schimbat eu regula, nu mai este nevoie. Voi comunica oficial." ;-)


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Alina Inayeh, 2021 ("Ce cred românii despre Est şi Vest" - sondaj): "[...] toți acei 30%, care mie îmi dau foarte multă bătaie de cap, cred că țările occidentale, deci nu numai UE, ci țările occidentale luate așa, ca pachet, au adus mai mult rău decât bine României. Și există un număr îngrijorător de mare, 67% dintre români, deci două treimi dintre ei, care cred că interesul național trebuie păstrat, trebuie salvat, trebuie luptat pentru el chiar dacă asta înseamnă pierderea calității de membru UE. [...] deci dacă interesul național o cere, să se ducă UE unde o vrea, pentru că interesul național este mult mai important. Ne apărăm cu dinții ceva ce nu înțelegem ce. Nu știm exact ce înțeleg românii prin interesul general.

 

Postări populare: