22 iulie 2012

Cineva vrea să ne știe deplasările



Nu cred o secundă că UE cere montarea de camere de supraveghere pentru că se urmărește siguranța circulației. Cu aceste camere se poate efectua urmărirea deplasării persoanelor, ba mai mult, se poate ști dacă anumite persoane, circulând cu vehicule diferite, au fost într-o anumită localitate la un anumit moment. Nu e nevoie să mai adaug că aceste date pot fi obținute și de alții, din afara României (ce dracu' garanții avem că n-ar fi așa ?!).
Camerele fixe, dotate cu radar, vor supraveghea din nou traficul rutier de pe şosele, o măsură legislativă în acest sens urmând să fie promovată de Poliţia Rutieră, la nivel guvernamental, la toamnă.  

Comisarul şef al Direcţiei Rutiere din Poliţia Română, Lucian Diniţă, a declarat, pentru gândul, că se lucrează la un plan de reoperaţionalizare a sistemului de camere video fixe, cu funcţie de radar, de pe şosele şi că Uniunea Europeană a cerut implementarea unui plan de lucru în acest sens. 
"În momentul de faţă, UE ne-a trimis un plan de sporire a siguranţei rutiere, în care aceste aparate fixe de supraveghere şi de măsurare a vitezei sunt impuse. Ni se cere chiar un calendar de implementare a acestor sisteme. După ce Parlamentul îşi va relua activitatea, vom iniţia la nivel de Guvern o măsură în această privinţă", a declarat Lucian Diniţă, pentru gândul.  

În momentul de faţă, camerele fixe funcţionale pe şoselele din România, cu excepţia DN 1, pe sectorul Bucureşti-Braşov, au funcţii de detectare a încălcării altor reguli de circulaţie, precum neacordarea de prioritate între vehicule sau pentru pietoni sau trecerea pe culoarea roşie a semaforului.  

O altă măsură care va fi luată în viitorul apropiat, mai exact până cel târziu pe 19 ianuarie 2013, va fi introducerea permisul de conducere pentru mopede. Posesorii de moped vor fi nevoiţi să aibă carnet de conducere pentru cel puţin o categorie de vehicule, ca să poată conduce pe drumurile publice.

8 comentarii :

Riddick spunea...

Dacă era vorba de radare, pâi se puteau pune radare fixe, după care (în sensul de mers) camere care pot fi activate de aceste radare, când ar detecta o depășire de viteză !

Crystal Clear spunea...

Stiai ca pentru a obtine un abonament cu cip , pe toate liniile ( metrou +tramvai) trebuie sa le dai buletinul ?

Crystal Clear spunea...

Mai nou ,cand se dau teste care au recunoastere internationala se fac poze digitale, pe loc in care noteaza si ID...In curand vor luat si amprenta..

Crystal Clear spunea...

Or sa ceara permis si la biciclete...

Riddick spunea...

De-aia, că le dăm noi "permise de respirație", da poate o să le anulă,. ;-)

Riddick spunea...

Nu ține nici cioaca cum că "e nevoie de camere pentru observarea nivelului de trafic, pentru optimizare", se pot pune senzori care să numere vehiculele, nu e nevoie de imagini cu ele.

Crystal Clear spunea...

Sigur

Anonim spunea...

Nu va mai inselati amarnic. Totul e ca sa fie manipulat mai repede adevarul. Noua era v-a fi o lupta intre om si masina. Masinaria(acest supercomputer la care rivnesc unii) v-a debita si informatii preparate insa intuitia omeneasca(unii) vor face fata testului final. Particola lui DUMNEZEU nu se afla in laboratorul de la GENEVA ci in fiecare minte omeneasca care calatoreste liber cu mintea, gindul sau trupul.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: