22 iulie 2012

Cineva vrea să ne știe deplasările



Nu cred o secundă că UE cere montarea de camere de supraveghere pentru că se urmărește siguranța circulației. Cu aceste camere se poate efectua urmărirea deplasării persoanelor, ba mai mult, se poate ști dacă anumite persoane, circulând cu vehicule diferite, au fost într-o anumită localitate la un anumit moment. Nu e nevoie să mai adaug că aceste date pot fi obținute și de alții, din afara României (ce dracu' garanții avem că n-ar fi așa ?!).
Camerele fixe, dotate cu radar, vor supraveghea din nou traficul rutier de pe şosele, o măsură legislativă în acest sens urmând să fie promovată de Poliţia Rutieră, la nivel guvernamental, la toamnă.  

Comisarul şef al Direcţiei Rutiere din Poliţia Română, Lucian Diniţă, a declarat, pentru gândul, că se lucrează la un plan de reoperaţionalizare a sistemului de camere video fixe, cu funcţie de radar, de pe şosele şi că Uniunea Europeană a cerut implementarea unui plan de lucru în acest sens. 
"În momentul de faţă, UE ne-a trimis un plan de sporire a siguranţei rutiere, în care aceste aparate fixe de supraveghere şi de măsurare a vitezei sunt impuse. Ni se cere chiar un calendar de implementare a acestor sisteme. După ce Parlamentul îşi va relua activitatea, vom iniţia la nivel de Guvern o măsură în această privinţă", a declarat Lucian Diniţă, pentru gândul.  

În momentul de faţă, camerele fixe funcţionale pe şoselele din România, cu excepţia DN 1, pe sectorul Bucureşti-Braşov, au funcţii de detectare a încălcării altor reguli de circulaţie, precum neacordarea de prioritate între vehicule sau pentru pietoni sau trecerea pe culoarea roşie a semaforului.  

O altă măsură care va fi luată în viitorul apropiat, mai exact până cel târziu pe 19 ianuarie 2013, va fi introducerea permisul de conducere pentru mopede. Posesorii de moped vor fi nevoiţi să aibă carnet de conducere pentru cel puţin o categorie de vehicule, ca să poată conduce pe drumurile publice.

8 comentarii :

Riddick spunea...

Dacă era vorba de radare, pâi se puteau pune radare fixe, după care (în sensul de mers) camere care pot fi activate de aceste radare, când ar detecta o depășire de viteză !

Crystal Clear spunea...

Stiai ca pentru a obtine un abonament cu cip , pe toate liniile ( metrou +tramvai) trebuie sa le dai buletinul ?

Crystal Clear spunea...

Mai nou ,cand se dau teste care au recunoastere internationala se fac poze digitale, pe loc in care noteaza si ID...In curand vor luat si amprenta..

Crystal Clear spunea...

Or sa ceara permis si la biciclete...

Riddick spunea...

De-aia, că le dăm noi "permise de respirație", da poate o să le anulă,. ;-)

Riddick spunea...

Nu ține nici cioaca cum că "e nevoie de camere pentru observarea nivelului de trafic, pentru optimizare", se pot pune senzori care să numere vehiculele, nu e nevoie de imagini cu ele.

Crystal Clear spunea...

Sigur

Anonim spunea...

Nu va mai inselati amarnic. Totul e ca sa fie manipulat mai repede adevarul. Noua era v-a fi o lupta intre om si masina. Masinaria(acest supercomputer la care rivnesc unii) v-a debita si informatii preparate insa intuitia omeneasca(unii) vor face fata testului final. Particola lui DUMNEZEU nu se afla in laboratorul de la GENEVA ci in fiecare minte omeneasca care calatoreste liber cu mintea, gindul sau trupul.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: