25 ianuarie 2010

Aha...da, da, da...



12 comentarii :

Despina spunea...

Am inteles.
Azi la discutia de la PDL C Preda a fost insotit de M Macovei.
IRTV i-a numit "revolutionarii "partidului...

Riddick spunea...

Să vedem... eu am o părere, dar nu o expun...încă.

Despina spunea...

Si eu la fel.
M-am lamurit inca din vara la un interviu pe Ziare.com cand MM insista sa vina lumea la vot si sa voteze in ALB,dar sa vina....

Ai vazut subiectul pe care l-ai avut tu ieri( sau alataieri) pe CADI blog?
:) :) :)

Riddick spunea...

Declicul la mine a fost când Franco Frattini a dat o declaraţie pentru crearea "armatei europene":

Italian Foreign Minister Proposes EU Army

http://www.thetrumpet.com/index.php?q=6728.5249.0.0

Madam MM este apropiată de Frattini, cred că avem de-a face cu globalişti sadea. Oricum, Frattini este din partidul lui moş Berlusconi, un clown care se dă de dreapta, dar are fir scurt cu Kremlinul.

Riddick spunea...

A, uitasem, am citit postarea de la blogul CADI. :)

O dau si ăia cotită cu Europa Unită, le este târşă să nu le taie "cineva" fondurile. ;-)

Despina spunea...

Asta am vrut sa aud.
Italia, Berlusconi au cele mai dezvoltate relatii de afaceri cu Rusia si R.Moldova.
Italienii au mutat deja o multime de fabrici de la noi in R.Moldova numai din cauza manoperei
Berlusconi nu face decat sa compromita dreapta,din pacate.
Ca sa nu mai vorbim de extremismul din Italia,mai ales contra romanilor

O sa ma uit si pe linkul de sus

Riddick spunea...

Cred că pe Berlusconi îl paşte "ceva" foarte curând. A devenit enervant imbecilul ăsta.

Despina spunea...

M-am uitat pe link

EU n-a fost in stare sa dea niste declaratii macar atunci cand au intrau rusii in Georgia.
Ma ingrozesc ce vor sa faca astia !

Riddick spunea...

De fapt, UE nu există. Din ce în ce mai mulţi vor înţelege acest adevar simplu.

Despina spunea...

In schimb exista un haos pe care si noi il sustienm cu taxele pe care le platim !
Sunt curioasa cand am platit anul trecut la UE si cat am luat.

Cat este de plata anul asta?

Riddick spunea...

Nu am cifrele, dar din 2007 dăm mai mult decât luăm, an de an. Plus haosul care va veni după aiureala cu Lisbon Treaty. Pe undeva si noi avem o vină, nu ne agităm, doar nu ne aşteptăm să ne bage ăia în traistă ?!

Riddick spunea...

Clipul este blocat din site-ul jurnaltv.md

http://www.jurnaltv.md/ro/news/57946/#exclusiv-filat-s-a-intalnit-cu-soros-57946


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: