Nu cred o secundă că UE cere montarea de camere de supraveghere pentru că se urmărește siguranța circulației. Cu aceste camere se poate efectua urmărirea deplasării persoanelor, ba mai mult, se poate ști dacă anumite persoane, circulând cu vehicule diferite, au fost într-o anumită localitate la un anumit moment. Nu e nevoie să mai adaug că aceste date pot fi obținute și de alții, din afara României (ce dracu' garanții avem că n-ar fi așa ?!).
Camerele fixe, dotate cu radar, vor supraveghea din nou traficul rutier de pe şosele, o măsură legislativă în acest sens urmând să fie promovată de Poliţia Rutieră, la nivel guvernamental, la toamnă.
Comisarul şef al Direcţiei Rutiere din Poliţia Română, Lucian Diniţă, a declarat, pentru gândul, că se lucrează la un plan de reoperaţionalizare a sistemului de camere video fixe, cu funcţie de radar, de pe şosele şi că Uniunea Europeană a cerut implementarea unui plan de lucru în acest sens.
"În momentul de faţă, UE ne-a trimis un plan de sporire a siguranţei rutiere, în care aceste aparate fixe de supraveghere şi de măsurare a vitezei sunt impuse. Ni se cere chiar un calendar de implementare a acestor sisteme. După ce Parlamentul îşi va relua activitatea, vom iniţia la nivel de Guvern o măsură în această privinţă", a declarat Lucian Diniţă, pentru gândul.
În momentul de faţă, camerele fixe funcţionale pe şoselele din România, cu excepţia DN 1, pe sectorul Bucureşti-Braşov, au funcţii de detectare a încălcării altor reguli de circulaţie, precum neacordarea de prioritate între vehicule sau pentru pietoni sau trecerea pe culoarea roşie a semaforului.
O altă măsură care va fi luată în viitorul apropiat, mai exact până cel târziu pe 19 ianuarie 2013, va fi introducerea permisul de conducere pentru mopede. Posesorii de moped vor fi nevoiţi să aibă carnet de conducere pentru cel puţin o categorie de vehicule, ca să poată conduce pe drumurile publice.
8 comentarii :
Dacă era vorba de radare, pâi se puteau pune radare fixe, după care (în sensul de mers) camere care pot fi activate de aceste radare, când ar detecta o depășire de viteză !
Stiai ca pentru a obtine un abonament cu cip , pe toate liniile ( metrou +tramvai) trebuie sa le dai buletinul ?
Mai nou ,cand se dau teste care au recunoastere internationala se fac poze digitale, pe loc in care noteaza si ID...In curand vor luat si amprenta..
Or sa ceara permis si la biciclete...
De-aia, că le dăm noi "permise de respirație", da poate o să le anulă,. ;-)
Nu ține nici cioaca cum că "e nevoie de camere pentru observarea nivelului de trafic, pentru optimizare", se pot pune senzori care să numere vehiculele, nu e nevoie de imagini cu ele.
Sigur
Nu va mai inselati amarnic. Totul e ca sa fie manipulat mai repede adevarul. Noua era v-a fi o lupta intre om si masina. Masinaria(acest supercomputer la care rivnesc unii) v-a debita si informatii preparate insa intuitia omeneasca(unii) vor face fata testului final. Particola lui DUMNEZEU nu se afla in laboratorul de la GENEVA ci in fiecare minte omeneasca care calatoreste liber cu mintea, gindul sau trupul.
Trimiteți un comentariu