18 noiembrie 2010

Când l-a desemnat "România" ca să o "reprezinte" pe Emil Constantinescu ?



Nu, nu atunci. Acum. (fragment din interviul acordat agenţiei de ştiri Agerpres):

"Pentru multe persoane, pentru multe ţări criza este o oportunitate. Se lucrează intens la aceasta şi am bucuria să reprezint România în multe grupuri de reflecţie care gândesc la soluţii pentru criza pe plan global, pe plan european sau pe plan regional. Aceasta am şi făcut de o lună şi jumătate, am participat ca membru al boardului internaţional al celui mai mare proiect mondial de stabilitate, am participat la conferinţa pentru America Latină şi mă voi duce la cea din sud-estul Asiei, pentru că astfel, numai respectând legea prin idei noi şi adecvate, putem să realizăm acest lucru. De asemenea, m-am întors acum câteva zile din Cairo, unde am participat ca membru al boardului internaţional Habitat for Humanity, care se ocupă de oamenii nevoiaşi şi de problemele lor. Azi noapte (miercuri - n.r.) m-am întors de la Paris, unde am oferit Premiul European Bussines Awards, unde am avut bucuria să văd şi Petromul. Sigur, am participat la foarte multe întâlniri cu tineretul în special, am fost invitat la universităţile din Lima, din Saint Petersburg, din Atena, pe baza acestei crize. Ea este, repet, o problemă doar pentru cei incapabili să vadă soluţii. România nu are nicio justificare să se găsească în criză economică sau financiară. România are resurse naturale ale solului şi subsolului mult mai importante decât ţările vecine - Bulgaria, Ungaria, Ucraina sau oricare altele".

6 comentarii :

Crystal Clear spunea...

E Constantinescu nu reprezinta Romania.A reprezentat-o o singura data dupa care s-a declarat invins.

Este insa GLOBTROTTER pe banii Romaniei fara a fi ales de romani.

A fost atras de tot felul de "sorosi" ca sa faca lobby

Riddick spunea...

Nu a reprezentat-o nici în funcţia prezidenţială. Datorită lui s-au pierdut 8-9 ani (2000-2009, cu guverne de stânga sau "amestecate").

Crystal Clear spunea...

In 1996 cand l-am ales am plans pe strada.
Ma oftic atat de rau de fiecare data cand ma pacaleste cineva incat nu mai pot sa-l vad in ochi toata viata.

Mi-e atat de necaz pentru ca eu investesc increderea mea in el .
Ceea ce este imens pentru mine si ZERO pentru persoana respectiva...
In viata am avut parte 99% numai de asa ceva

Riddick spunea...

Am avut un semn de întrebare încă de la desemnarea sa drept candidat al CDR în 1992, propus de madam Blandiana (Coposu s-a lăsat greu, sedinţa a durat până seara târziu; nici Manolescu nu ar fi fost departe ca performanţe, deşi poate nu şi-ar fi ridicat după aia poalele-n cap).

Crystal Clear spunea...

Eu n-aveam de unde sa stiu pe atunci de Blandiana, etc...

Riddick spunea...

Scria în revista "22" (mai am o parte din colecţie, am găsit articolul prin vară, când am recitit câteva numere din "22"). A spus şi la REL, BBC...


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: