07 ianuarie 2018

El problemo: guvernul Tudose nu mai poate fi sprijinit de "o majoritate PSD-ALDE"


#6  #7  #8  #9

Dragnea este mai mult decât suspect, dar a-l înlocui cu Tudose (la conducerea PSD) înseamnă că s-ar inversa mişcarea din 2015, când deconspiratul Ponta era înlocuit cu încă-nedeconspiratul Dragnea. Continuum. Dacă se confirmă mişcarea, ea nu are rolul de a masca ceva, ci de a semnala în clar că PSD a fost pus cu botul pe labe. Facţiunea anti-Tudose (nu zic "facţiunea Dragnea") dacă va pierde, va trece la ALDE (presupunând ca "ALDE va rezista"), ori va lansa un partid propriu. Sau poate doar vor defecta suficient de mulţi parlamentari încât să se piardă majoritatea parlamentară dar nu şi controlul partidului. Guvernul Tudose nu poate rezista cu actuala majoritate PSD-ALDE. Dacă "restul ei" va rămâne majoritar, vom avea alt guvern, sau alegeri anticipate. 

Important la PSD e cine va deţine ştampila, şi nu cine va deţine parlamentarii dar nu şi votanţii. Defec(t)aţii vor "ţine" până la următoarele alegeri. După aia palarevedere, Centrul va veni cu liste electorale gata curăţate (cum n-a făcut-o în 2016!).

Departamentul Zero preia Romania!
O idee mai veche a părții naționaliste din servicii, care a existat chiar și în condițiile hegemoniei „statului paralel” pare să fi fost transpusă în practică, în mare secret, în ultimele luni, când a luat ființă așa-numitul „Departament Zero”, inițiatorii acestei structuri paralele luând hotărârea că România nu se poate apăra decât preluând de urgență modelul politic polonez. Și că apărarea culturii creștine ar fi singura șansă ca România să mai existe în următorii ani ca stat național de sine stătător. De asemenea, „scăpările controlate” arată că inițiatorii „Departamentului Zero” ar fi făcut deja acorduri secrete cu alte persoane de la vârful unor servicii secrete din state membre ale NATO, dar și că se pregătește o ofensivă fără precedent împotriva rețelei soroșiște care acționează în România. Și cum, după cum dezvăluiam în exclusivitate în urmă cu ceva vreme, deja la SRI există documente interne cu identificarea cu nu mai puțin de 21.000 de persoane care au beneficiat de-a lungul vremii, sub diverse forme, de bursele miliardarului George Soros, iminenta dezvăluire a acestei „liste negre” ar putea reprezenta totodată și semnalul operațiunii de implementare a „modelul polonez” în România și de apropiere a țării noastre de „Grupul de la Vișegrad”…
http://www.national.ro/dezvaluiri/departamentul-zero-preia-romania-609834.html/
*** Prea sună frumos, prea e "ceva servit". Să văd staff-ul şi... mai vorbim. Un taliban iohannist pare surprins de sucirea guru-ului de la Naţional care ne obişnuise cu un alt fel de "marfă", dar chiar asta o fi acum strategia: simularea.

Jenant. S-a strecurat un progresist care propagă Minciuna Încălzirii Globale şi în rândul Bisericii Ortodoxe. Mitropolitul Clujului predică Încălzirea Globală în predica de Bobotează: Noi oamenii chinuim creația și din acest motiv este și Ìncălzirea Globală
"Noi, oamenii, chinuim și pângărim întreaga creație. De aceea, cei ce se problematizează, ecologiștii, au mare dreptate, pentru că noi chinuim pământul, pângărim pământul, poluăm natura înconjurătoare și din motivul acesta este și încălzirea globală. Este frumoasă această zi de Bobotează, dar e prea călduroasă. Așa că Domnul Hristos ne cheamă pe toți la restaurarea noastră lăuntrică, să devenim oameni noi", a spus mitropolitul.
http://www.fluierul.ro/jsp/article...-noi-oamenii-chinuim-creatia-si-din-acest-motiv-este-si-incalzirea-globala
*** Boaita de Andreicuţ are antecedente vechi. Colaborator al Securităţii cu angajament, dar "spălat" de Sistem fiindcă îi este util. Colaborator, apoi, al ghedeseului, şi... succesor al mitropolitului Valeriu Anania.

Generalul procuror Codruţ Olaru, omul Sistemului în noua conducere a CSM
La alegerile de ieri pentru noua conducere a CSM, judecătoarea Simona Marcu a fost aleasă președinte CSM după un adevărat interogatoriu din partea membrilor aleși sau de drept, obținînd 11 voturi pentru și 8 împotrivă. În schimb, lui Codruț Olaru i-au fost adresate doar întrebări formale, obţinînd postul de vicepreşedinte CSM la „mustaţă”, cu 10 voturi pentru şi 9 împotrivă. Imediat, bazîndu-se pe surse, presa a căzut în capcana Sistemului, împrăştiind zvonul că procurorul Codruţ Olaru nu a fost votat de nici un procuror din CSM! Cu alte cuvinte, că judecătorii i-ar fi dat voturile, deci, chipurile, nu Sistemul l-a impus în fruntea CSM, ci judecătorii!
Cine crede aşa ceva nu ştie de ce este în stare Sistemul pentru a-şi conserva şi consolida puterea.
https://www.cotidianul.ro/generalul-procuror-codrut-olaru-omul-sistemului-noua-conducere-csm/
*** "Majoritatea" de 11-8 din CSM este la limită. Limita fiind de 2-3 voturi (cel al lui Olaru, şi voturile celor două judecătoare "ezitante"). Să vedem ce "majoritate de lucru" va fi, când se vor ivi subiecte importante.

Serviciile secrete şi angajaţii corporaţiilor confirmă: Străinii interzic firmele româneşti!
Serviciile secrete românești au intrat în posesia unor informații pe cât de halucinante, pe atât de greu de fructificat din punct de vedere operativ. Pentru că, unii dintre angajații români de la conducerea unor importante companii cu capital străin au anunțat că șefii trimiși din străinătate le-au interzis pur și simplu să mai lucreze cu firme din țara noastră!
Practic, le-au transmis ca, sub diverse pretexte, firmele românești să nu mai fie agreate nici măcar la licitațiile organizate de către multinaționale și acestora să nu li se mai acorde niciun fel de contracte. Nici măcar cele de subcontractare a lucrărilor aferente unor contracte derulate cu statul român!
Și, chiar dacă se pot găsi analiști economici care să se „autoflageleze” susținând că societățile românești nu s-ar putea ridica la nivelul solicitat de către străini, surse din cadrul structurilor susțin că, pur și simplu, la mijloc este vorba strict de o nouă fază a războiului economic subteran declanșat împotriva capitalului autohton de către giganții financiari de afară.
http://www.certitudinea.ro/articole/europa-nostra/view/serviciile-secrete-si-angajatii-corporatiilor-confirma-strainii-interzic-firmele-romanesti
*** Te caci pe ele de servicii, dacă având "bomba" asta nu fac hărmălaie cu orice risc, astfel încât să devină unul dintre subiectele zilei.

Iranul interzice limba engleză în şcolile primare
Iranul a interzis învăţarea limbii engleze în şcolile primare, a anunţat un responsabil din sectorul educaţiei, după ce liderii islamici au estimat că învăţarea timpurie a acestei limbi deschide calea 'invaziei culturale' occidentale, transmite agenţia Reuters.
'Învăţarea limbii engleze în cadrul programei predate în şcolile primare guvernamentale şi neguvernamentale contravine legilor şi reglementărilor', a declarat sâmbătă seară la televiziunea de stat Mehdi Navid-Adham, preşedintele Înaltului Consiliu al Educaţiei.
https://www.comisarul.ro/articol/iranul-interzice-limba-engleza-in-scolile-primare_926236.html
*** O aiureală, ca şi "interzicerea de facto" a limbii ruse în România (nu ştiu dacă se mai predă la nivel mediu, la licee). Arăţi că eşti stat vulnerabil, că n-ai alte soluţii, că îţi suspectezi cetăţenii. Că n-ai "conţinut", chiar. Oricum engleza "penetrează" (ambalaje, CD-uri, literatură, filme, internet...). La noi s-a "interzis" rusa ca să se inducă imagologic, subliminal, ideea de "inamic" ("cu cât ceva îţi este mai necunoscut, cu atât ţi se pare a fi mai ameninţător").

INTERVIU CU PROFESORUL FLORIAN COLCEAG. "Dacă o ţară nu-şi poate plăti datoriile, ea aparţine de drept Fondului Monetar Internaţional"
Pe ce se mai bat? “Ciolanul” nu mai are carne pe el…
Pe ultimii bani europeni. Pentru că Uniunea Europeană preferă să bage bani în România prin instituţiile statului, nu direct, la furnizorul de servicii.
De ce?
Ei, aici e o problemă cu un mare semn de întrebare. În principiu, e limpede. Statul e garantul care poate fi executat de Uniunea Europeană. Pentru că e o instituţie, nu o reuniune de persoane. Un contract semnat cu o asemenea instituţie se face pe o garantare cu bogăţiile naţionale. O bogăţie este şi teritoriul. Şi atunci au interes să facă un shortcut pe linia politicului, astfel încât noi să vindem încet-încet şi ce ne-a mai rămas, ca să nu mai avem autonomie. Să luăm exemplul cu banii de le FMI. FMI-ul nu dă bani, ci împrumută. Împrumutul e cu garanţii. Garanţia înseamnă, până la urmă, ţara. Dacă o ţară nu-şi poate plăti datoriile, ea aparţine de drept Fondului Monetar Internaţional. Şi atunci se poate vinde, ca orice proprietate. E un amănunt pe care oamenii nu-l ştiu. Sunt destul de multe popoare care nu au ţară.
Adică Uniunea Europeană face un joc?
Da. E un joc. Şi trebuie să ţinem seama că resursele sunt limitate pe planeta asta. Una dintre resurse – repet - e teritoriul. La o populaţie care a explodat demografic şi cu o economie în declin, teritoriul contează. E clar că există tot soiul de bătălii şi de influenţe pentru obţinerea resurselor, inclusiv a unor alte teritorii…
http://www.certitudinea.ro/articole/presa/view/interviu-cu-profesorul-florian-colceag-daca-o-tara-nu-si-poate-plati-datoriile-ea-apartine-de-drept-fondului-monetar-international
*** Nu mai e nimic de comentat. Ci de acţionat.

Jim Rickards: The C.I.A. Told Me The U.S. Will Attack North Korea – The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) Has Scheduled a Briefing for Later This Month to Outline How the Public can Prepare for Nuclear War
The most important financial or geopolitical issue in the world today is a coming war between the U.S. and North Korea, probably in the next twelve weeks.
How can I be so sure about the timing? The Director of the Central Intelligence Agency told me.
In a private conclave in Washington DC on October 20, 2017, CIA Director Mike Pompeo told a small think tank group (including me) that it would be imprudent to assume it would take North Korea more than ‘five months’ to have a reliable arsenal of nuclear-armed ICBM missiles. These could strike U.S. cities and kill millions of Americans.
Five months from October 20, 2017 is March 20, 2018. That’s an outside date but the war will likely begin before then.
http://www.mydailyinformer.com/jim-rickards-the-c-i-a-told-me-the-u-s-will-attack-north-korea-the-centers-for-disease-control-and-prevention-cdc-has-scheduled-a-briefing-for-later-this-month-to-outline-how-the-public-can-pre/

8 comentarii :

Gabriel spunea...

Departamentul Zero? Cu siguranță i-a contactat deja pe extratereştri prin portalul energetic de sub Bucegi şi are susținerea lor, iar România va conduce lumea. Lumea lui Radu Cinamar.

Riddick spunea...

Nu'ş' cine-i Radu Cinamar. :)

Încolo, this report is highly accurate.

Nu, acum pe bune, "zero" probabil se referă la "prioritate zero" (adică, "cea mai prioritară").

Gabriel spunea...

Io cred că zero se referă la valoarea securiştilor români (mă refer la valoarea lor pt. țară, nu la cât câştigă şi ne costă). Radu Cinamar e pseudonimul creatorului Departamentului Zero, autorul romanului "Viitor cu cap de mort" - ăla cu peştera extratereştrilor din Bucegi. Tot delirul ăla cu Bucegii a pornit de la un simplu roman, o lucrarea de ficțiune, în care apare, evident, D.Z.

Riddick spunea...

Aha. Mulțam.

Anonim spunea...

Circula pe net :
''ALARMĂ?
Nu este grav ce ne dezvaluie ministrul Dobritoiu, ci extrem de grav! Toate elementele legate de ceea ce s-a intamplat si se intampla armatei – nu numai rezervistilor, ci si componentei active, conduc la un singur scop: aducerea acesteia in stare de incapacitate de riposta pentru un anume moment. Acel moment este regionalizarea Romaniei. Pe fondul regionalizarii, orice regiune isi poate obtine practic independenta – cazul Kosovo. Singurul impediment in astfel de situatii este ca un stat sa detina o armata puternica, de aceea aducerea armatei romane in incapacitate de riposta si regionalizarea, fac parte din acelasi pachet. Despre reorganizarea administrativa pe regiuni, ni se vand tot felul de variante cum ca asa e in UE. Tot ni se aduce ca argument organizarea pe “regiuni economice de dezvoltare” ca asa e in UE. Aici este marea gogonata care ni se vinde. In realitatea, statele din UE sunt organizate administrativ pe regiunile traditionale istorice, nu pe regiuni de dezvoltare economica. Regiunile de dezvoltare economic au caracter virtual si temporar, nu au in niciun caz caracter administrativ. Cele de dezvoltare economica nu au delimitare administrativa, ci pot intersecta doar in context economic diverse regiuni administrative, uneori si zone inter-statale, dar nu au caracter administrativ. In Romania sunt 9 astfel de regiuni istorice care pot avea caracter administrativ, fix dupa modelul UE: Muntenia, Oltenia, Transilvania, Crisana, Moldova, Dobrogea, Bucovina, Banat si Maramures. Ce este mai dubios? Una din cele 8 vehiculate cupleaza 6 judete: CV, HG, MS cu BV, SB, AB. Deci leaga fortat judetele secuiesti exact de aurul din Apuseni si divide Transilvania istorica astfel incat ponderea populatiei maghiare sau maghiarizate sa domine o regiune. E rupere aici: la un referendum regional cu 3 judete secuiesti si 3 romanesti, declararea independentei e chestie de rutina. Cu tot cu aurul din Apuseni. O astfel de regiune, poate fi destabilizata extrem de usor in asa fel incat sa isi declare independenta. In fapt Transilvania ca regiune istorica, are 9 judete: in afara de cele 6, mai sunt si HD, CJ, BN. Intr-o astfel de regiune cu 3 judete maghiare si 6 romanesti, un referendum in scopul declararii independentei nu are succes. Regiuni de dezvoltare economica exista in toata UE. Daca analizati insa administrativ diverse state din UE, niciunul nu a renuntat la regiunile administrative pe principiul istoric, astfel incat regiunile economice sa devine si regiuni administrative. Este si logic de ce: configuratia economica poate varia de la o zi la alta, de la un an la altul. Azi poate fi necesara o configuratie economica care sa cupleze mai multe unitati adminsitrative, iar peste 5 ani o alta configuratie economica si care sa cupleze cu totul alte unitati adminsitrative. Ori niciun stat nu isi schimba configuratia adminsitrativa dupa regiuni de dezvoltare. Ponta a picat si el in plasa, nereusind sa realizeze ca nimeni in UE nu are organizare administrativa pe regiuni economice de dezvoltare, ci pe regiuni administrativ-istorice. Pana in iulie 2013 a spus ca va modifica Constitutia si apar cele 8 regiuni ale lui Basescu. Daca lucrurile raman asa, imediat dupa modificarea Constitutiei, viitoarea regiune 7 Centru isi va declara independenta cu tot cu aur fara sa se poata opune nimeni. Si nu numai, va destabiliza si 5 Vest si 6 Nord-Vest.In acest context, doar o armata puternica poate rezolva problema. O armata puternica are insa si o componenta de mobilizare puternica. Cea de mobilizare e terminata, s-a incheiat, iar cea activa – ne-a spus dl. ministru ce i se intampla, e decimata si aceasta. Planul e perfect!-''
Ieri il auzeam pe Dragnea reluind ''tema'' regionalizarii

Riddick spunea...

Ponta n-a "căzut în plasă", a acţionat conştient. La fel şi Dragnea.

Va mai dura până s-ar aplica legal-consituţional regionalizarea, starea de conflict parlamentar mă bucură fiindcă nu pot veni brusc cu 2/3 pentru regionalizare prin revizuirea Constituţiei. Dar circulă (inclusiv la PSD, dar recent reluată de PnL) varianta "regiuni numite tot judeţe" formate prin comasare de judeţe. Adică varianta PDL-Băsescu din 2011, care ocoleşte revizuirea şi modifică doar legea organizării administrativ-teritoriale (în Constituţie nu apar regiuni ci judeţe).

Anonim spunea...

http://fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=1208202&title=umbra-lui-soros-in-psd-badalau-presedintele-executiv-al-psd-s-a-dat-cu-reteaua-progresista-intr-o-scrisoare-deschisa-badalau-cere-regionalizarea-si-o-foarte-intensa-colaborare-a-psd-ului-cu-partidele-progresiste-din-europa-centrala-si-de-est-

Riddick spunea...

Aha, citisem. Caut undeva textul "în clar" cu urmarea liniei progresist-UEiste, şi am să scriu pe subiect. Asta nu-nseamnă că Dragnea ar fi un naţionalist!


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: