Te pomeneşti că Dragnea o fi comentator politic, nu lider al coaliţiei de guvernare şi lider al PSD. Cea mai recentă zicală de-a sa este despre vaccinare: „Eu am foarte mari rezerve pentru a obliga, pentru a fi o măsură obligatorie. Vă spun sincer, am foarte mari rezerve aici”. Da, teleormane, nu trebuia să repeţi. Matale ai rezerve, da' ministrul sănătăţii merge-nainte cu legea care obligă (!) părinţii să vaccineze copiii, şi GrindeAnus o susţine. Nu mai înşir lista "dezacordurilor" care între timp au trecut de legiferare...

© my angry ants

09 aprilie 2017

Yup. Me too.


https://twitter.com/PrisonPlanet/status/850171163527581697

What goes around, comes around. Nu am chef să mă prefac că mi-ar mai trebui şi alte argumente pentru a-mi schimba percepţia asupra lui Trump. Ori că "incidentul Tomahawk în Siria" ar fi ceva izolat, conjunctural, sau vreo tactică de-a lui Trump pentru a-i face pe plac Sistemului: bullshit, ori te iei la trântă cu el şi-i care pe care, ori joci în scenariu. Cum să crezi c-ar putea fi altceva unul crescut în Sistem, prieten la cataramă cu Clintonii şi cu alţii asemenea. La fel ca Băsescu, a fost apreciat prin contrast faţă de ceilalţi, nu prin ceea ce este şi prin trecutul său (politic) "concret". Contrastul l-au simulat, însă. Încă o dată asimilez o lecţie: mai multă atenţie şi la avertismentele "conspiraţioniştilor", care au spus adevărul despre Trump încă din campania electorală (dar care au trecut drept "stângişti", "complici ai Democraţilor"...). Adevărul incomod mai era respins (subliminal) şi din cauza neacceptării evidenţei că nu există deosebiri relevante între Republicani şi Democraţi. Conservatorii ar trebui să construiască, odată şi-odată, ceva real.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Dan Tăpălagă, 2011: "La fel ca pe vremea altui imperiu, patria este acolo unde îți este bine. Până la urma va trebui să întelegem asta cu toții. Mai avem apoi de făcut trecerea la al treilea nivel. Mai trebuie să reușim un salt mental, de la patriotismul local și cel național la un fel de patriotism european, dacă-i putem spune așa".


Postări populare (nu P.P.E. !):