07 octombrie 2014

Şova, în privat: "Bă, pe mine mă doare în c..r de viitorul ţării ăsteia de că...t, eu îmi fac în trei ani 8 milioane şi vă spun pa!"




"Bă, pe mine mă doare în c..r de viitorul ţării ăsteia de că...t, eu îmi fac în trei ani 8 milioane (n.r. de euro) şi vă spun pa!" Aşa se făleşte Dan Şova în faţa prietenilor. Cărora le spune că Viorel, adică prim-ministrul României, este la degetul său mic din toate punctele de vedere. Iar cei care vin în contact cu Şova ştiu foarte bine că fără să sară la cap, aşa cum se spune în argou la şpagă, nu se ating de nimic. Pentru că piticania nu are niciun fel de scrupule. [...]

3 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Demisia !

Riddick spunea...

A plecat de la Ministerul Transporturilor.

Dar a venit acolo Ioan Rus, cel care a susţinut cel mai mult regionalizarea, de la PSD.

Ioan Rus, 2009: "În politică le-am spus mereu oamenilor, dar şi colegilor mei că, pentru a participa la istorie, pentru a supravieţui decent, este obligatoriu să avem spiritul vremii. Iar spiritul vremii se numeşte, astăzi, Europa Unită. Se poate, desigur, să urmezi sfatul unor minţi înfierbântate şi să trăieşti după alte rânduieli. Ne putem decide să vorbim turceşte când toţi în jurul nostru vorbesc englezeşte. Putem opta pentru giubea într-o lume în care se poartă pantaloni şi redingote. Dar riscăm să păţim ca Dinicu Golescu la Viena, când i s-a refuzat accesul la un spital de nebuni ca să nu-i smintească de tot pe pacienţi cu veşmintele sale orientale".

 http://ziuadecj.realitatea.net/politica/tributul-lui-ioan-rus--26729.html

Ioan Rus, 2011: "Poporul nu ştie ce să decidă. Nu ştie ce beneficii sunt. Este nevoie de luni bune de dezbatere ca să apară necesitatea obiectivă a acestei reorganizări. Să nu spună cei din Arad, „cum mă, să mă conducă cei din Timişoara” sau invers. Până nu explici tuturor că este mai bine aşa, nu ai cum să începi să faci. Cum să te înfrăţeşti cu regiunile europene ca judeţ? Ceilalţi au costum şi cravată, eu am pantaloni scurţi. O regiune este mult mai greu de controlat, este mai greu să apară baronii locali. Totul este mult mai greu. Şi atunci nu vrea nimeni. În acest moment, noi băltim cu toţii, bălteşte societatea, bălteşte economia, bălteşte Guvernul şi sunt unii cărora le place ca puiului de bivol în baltă, şi atunci băltim cu toţii. Din păcate, cei din jurul nostru nu băltesc şi se duc şi fac ce trebuie. În loc să scădem decalajul dintre noi şi ei, îl creştem. [...] Această temă ar fi fost rezolvată în 2005 dacă Adrian Năstase ajungea preşedintele României, iar PSD prelua guvernarea. Chiar dacă tema este benefică, este greu de explicat în perioadă de criză".

http://riddickro.blogspot.ro/2011/05/atentie-mare-votanti-usl-nezombificati.html


Crystal Clear spunea...

Toate scursurile tradatoare ale societăţii româneşti au ajuns la conducere


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Zoe Petre, 2012: "Am preferat votul pe liste fiindcă am considerat întotdeauna că partidele de la noi nu au forţa şi identitatea necesară pentru un alt tip de sistem electoral. Dar, unul dintre argumente pro-uninominal, explicate de Victor Ponta de la tribuna Parlamentului, mi-a trezit interesul: anume că un astfel de vot nu permite intrarea formaţiunilor anti-sistem în ParlamentSau, oricum, aceste puterea acestor partide nu devine mare. În contextul în care Europa se află într-o stare de nedumerire, ideea ca noi să ne pricopsim cu un Parlament plin de dani diaconeşti, mă înspăimântă. Totodată, îmi repugnă total posibilitatea unei guvernări PDL-Dan Diaconescu, după alegeri. Ar fi o catastrofă. Dacă se vrea prevenirea a aşa ceva, prin uninominalul pur, este foarte bine".

 

Postări populare: