Mascaradă abjectă. Sistemul l-a impus (prin Dragnea) pe Mihai Tudose, trecut prin filieră SUA-NATO-SRI-MApN. Apartenenţa lui Tudose la PSD este mai degrabă un detaliu birocratic, iar faptul că partidul (şi aliatul ALDE) acceptă aşa ceva arată precaritatea mediului politic şi chiar a existenţei statale a României.

© my angry rants


26 august 2013

PDL va muri cu pietroiul UE atârnat de gât



Să invoci un şantaj cu Curtea Constituţională şi cu UE dacă în proiectul de buget pe care l-ar propune guvernul USL deficitul ar depăşi 3% din PIB, mi se pare mai mult decât un cretinism, e de-a dreptul sinucigaş. O fi USL întruchiparea ticăloşiei, dar măcar ţine la aparenţe, "te loveşte cu drugul de fier învelit în ziar".

Deputat PDL Adrian Gurzău:
După intrarea în vigoare a Tratatului Fiscal, care obligă statele semnatare să îşi plafoneze deficitul bugetar la maxim 3%, tele-guvernarea nu are alte soluţii. Nu le are din incompetenţă şi lăcomie: neputând face ceea ce trebuie, adică să nu dăuneze economiei (ceea ce au făcut până acum), se încadrează în deficit mărind taxele şi impozitele. Corect şi normal pentru un mediu de afaceri sănătos ar fi fost să se încadreze în deficit reducând cheltuielile uriaşe făcute cu funcţionarii statului. Reamintesc faptul că deficitul nu poate sări de 3%, altfel le întoarce Curtea Constituţională a României bugetul înapoi, întrucât Tratatul Fiscal face parte din normele europene, şi poate fi invocat în temeiul art. 148, al. 2 din Constituţie:

'(2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare'.

În plus poate interveni şi Comisia Europeană, cu procedură în faţa Curţii de Justiţie a Uniunii Europene. De aceea unica 'politică' de guvernare de care mai este 'capabilă' tele-guvernarea USL este aceea a măririi la nesfârşit a taxelor şi de inventare a unor noi şi noi impozite.
PDL, Forţa Civică şi Mişcarea Populară au cerut introducerea ca amendament de revizuire a Constituţiei a "eurodiktatului fiscal", ratificat de toate partidele parlamentare, şi care, de fapt, reprezintă un "handicap liber ales": alegi să nu te mai dezvolţi pe datorie, acceptând o constrâgere ("Criteriile [de la] Maastricht") pe care statele mari din UE au încălcat-o cu nonşalanţă până nu demult, rezolvându-şi chestiunile economice presante. Iar acum vor să impună această regulă "periferiei UE", spre a se menţine decalajele.

USL a respins aberaţia la Comisia de revizuire a Constituţiei (şi bine a făcut !), dar mă aştept la surprize neplăcute la dezbaterile din plen, mai ales că maimuţoiul de Ponta s-a declarat (indirect) un susţinător al ei.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Horia-Roman Patapievici, 2009: "Ei bine, teza mea este că Parlamentul European, care funcţionează mai degrabă ca un club de influenţare şi de lobbying decât ca un parlament obişnuit, e chemat să joace, pentru viitor, rolul corpului politic absent. Rolul său îmi pare a fi acela de a forma o comunitate politică provizorie, în vederea realizării treptate a comunităţii politice permanente, care, în proiect, ar fi demosul european. Parlamentul European este, prin urmare, un fel de corp politic european avant la lettre: în el, aşa zicând, se experimentează in vitro poporul politic european".

Postări populare (nu P.P.E. !):