13 martie 2013

"USL nu se va rupe, poate PDL"


Băsescu, aseară, la DIGI 24 TV:

„Se vânzolesc ba Blaga, ba Udrea. Eu nu am spus că în PDL, voi vedea cum evoluează PDL. Într-un partid care își îngroapă singur șansele, nu pot. Mă voi ocupa să reconstruiesc dreapta, dacă PDL nu mai poate”.

„Nu aș vrea să văd PDL-ul pribegind. Îmi vine să râd cum văd povestea asta, așteptă să se rupă USL. Îmi vine să le spun : Sunteți serioşi ? Ce interes are USL să se rupă? Oricât s-ar certa, a fost o alianță de mare succes. Îl vor susține pe Antonescu în 2014, beneficiile sunt uriașe. Își mai asigură o guvernare, dacă rămân uniți, dacă PDL nu se modernizează rapid.”

„Dacă va fi trucată alegerea din PDL, partidul se va rupe. Unii candidați de asta cereau 10.000 de oameni, ca să diminueze riscul. Există această posibilitate.” [există această opţiune, dacă nu iese "cine trebuie" - Macovei sau Udrea]

Președintele a dezvăluit că stabilise cu Emil Boc să-și asume răspunderea pe legea regionalizării, care avea două variante, cu 12 și respectiv 14 regiuni, dar niciuna cu Ținutul Secuiesc. A fost și motivul pentru care nu s-a făcut asumarea, pentru că UDMR nu era de acord și guvernul risca să cadă. [deci, fuga de referendum, ştiind că regionalizarea nu e dorită ! regiunile s-ar fi numit tot "judeţe", cum scrie în Constituţie]

„De aceea, CE a spus: Hai să facem un mecanism pentru întreaga Europă. Cred că trebuie să-l accepte țările, până la urmă avem un PE, decizia nu mai e strict a Consiliului European și s-ar putea să ne trezim cu un proiect aprobat de Parlament”. [fals, chestiunea ar trebui ratificată de parlamentele naţionale; şi Consiliul are un cuvânt de spus, trebuie unanimitate]

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: