24 august 2012

Sunt sătul de Europa !




479795_415427235160827_1917168091_nSi nu pot sa o repet destul: m-am saturat!

Sunt satul de ipocrizia unor asa zisi domni, care ne tot invata de cateva decenii incoace cum trebuie sa traim. Sunt satul de valorile lor, pe care ei ni le impun, desi nici macar ei nu le respecta. Sunt satul sa mi se spuna ca modul in care au trait parintii, bunicii, stramosii mei, este gresit, ca Dumnezeul meu este gresit si ca tara mea nu este a mea.

Sunt satul sa vad tigani burtosi petrecand in curtile manastirilor, doar pentru ca asa vor ei. Sunt satul sa le tolerez excesele, mizeria, si sa privesc cu dezgust in alta parte, pentru simplul fapt ca si ceilalti o fac.

Sunt satul sa ii tolerez pe tigani cu furturile, inselaciunile, infraciunile lor de tot soiul, pentru ca Europa imi spune ca trebuie sa o fac, in timp ce Europa (prin vocile parlamentarilor) emit legi care cer renegociere tratatului de aderare al Romaniei, in asa fel incat ei sa poata expulza tiganii dupa bunul lor plac.

M-am saturat sa vad cum trebuie sa ne justificam toate deciziile politice interne unor politruci trimisi de Bruxelles, pe care, printre altele, tot noi ii platim. Tot noi ii tinem in fotoliile lor moi, cu salariile lor de mi de Euro si cu scutirile lor de taxe. Si asta doar pentru a veni si a ne predica valori, pe care nici ei nu le respecta.

Eu de ce sa platesc taxe, daca ei nu o fac?

Cand am ajuns eu sclavul lor? Cand am acceptat sa ii urc pe acest piedestal, pentru a le asculta apoi minciunile?

Sunt satul sa ii vad cum accepta amestecul guvernului maghiar in Romania, cum il preaslavesc, ca pe o valoare a multiculturalismului, in timp ce eu, care vreau doar tara stramosilor mei, sunt infierat ca xenofob. Sunt satul sa fiu pus la perete de oameni platiti si din taxele mele si sa fiu obligat sa asist cum altii sfasie trupul Romaniei, pentru care bunicii si strabunicii nostri si-au lasat sangele si chiar oasele.

Asa ca, domnilor europeni, eu vad doar urmatoarele posibilitati:
  1. Ne acceptati asa cum suntem, cu bunele si cu relele. Atata timp cat ne acceptati banii, care va platesc salariile si va mentin stilul aristocrat de viata, taceti din gura, ingenunchiati in fata acestui popor si multumiti-i.
  2. Renegociem trataul de aderare. Acceptam sa ne trimiteti tiganii inapoi, dar nu va mai platim nici un ban. Ne vrem minele, petrolul, pamantul, pe care vi l-am daruit, inapoi!
  3. Iesim din UE! Terminam acest balci, si aceasta mascarada infecta. Parasim odata pentru totdeauna aceste pseudo-valori si ne intoarcem la valorile parintilor nostri. Uitam de multiculturalism odata pentru totdeauna si ne aducem aminte de ce am rezistat ca un neam crestin-ortodox la rascrucea dintre atatea imperii si ne indreptam din nou coloana. Si ne vrem minele, petrolul, pamantul, pe care vi l-am daruit, inapoi!

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: