20 martie 2011

Vă e frică de Lună ?



>> Blood Moon

EAT THIS :



Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising

I see a bad moon rising
I see trouble on the way
I see earthquakes and lightnin'
I see bad times today.

Don't go 'round tonight
For it's bound to take your live
There's a bad moon on the rise.

I hear hurricanes a blowin'
And I know the end is coming soon
I fear rivers overflowing
I hear the voice for rage and ruin.

So don't go 'round tonight
For it's bound to take your live
There's a bad moon on the rise.

Hope you got your shit together
Hope you are quite prepaired to die
Looks like we're in for nasty weather
One eye is taken for an eye.

Don't go 'round tonight
For it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise.

Don't go 'round tonight
For it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise. 
 

9 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Unii vorbesc de luna,altii zic ca rusii au provocat cutremurul din Japonia...

Who knows ?....

http://riddick2.blogspot.com/2011/03/conservative-monster.html#links

Riddick spunea...

Unii zic despre emiţătoarele ruseşti "Scalar", alţii zic despre instalaţii "HAARP" (americane).

Ca sa declanşezi un cutremur, ai nevoie de o energie imensă pe care sa o transferi în adâncimea Pamântului, iar acele emiţătoare nu au această energie - ar consuma toată energia unei ţări mari, daca ar putea face asta (asta nu înseamnă ca nu ar putea influenţa fronturile de nori, în anumite limite).

Crystal Clear spunea...

Apropos de campuri magnetice.
Mi-am facut recent niste investigatii medicale care folosesc rezonanta magnetica nucleara ( RMN).
Asa ca am simtit cum incep sa-mi intre in "rezonanta" organele..

Nu este deloc placut si e si foarte zgomotos.
Nu stiu cat de noi si performante era aparatul.

Riddick spunea...

RMN aliniază câmpul magnetic al atomilor din organism. Sunt probleme la cei cu stimulatoare cardiace, implanturi dentare/dinţi din metal/plombe, cu tije în oase - apar curenţi electrici. Unui poliţist (american) i-a sărit pistolul din toc, atras de instalaţia RMN (era în apropiere de aparat), şi s-a descărcat (avea glonţ pe ţeavă). Din fericire, nu a fost nicio victimă.

Crystal Clear spunea...

Eu am uitat sa-mi scot un inel de argint pe care-l aveam pe deget,iar asistenta medicala n-a verificat inainte de a ma pune in aparat.

Sa vezi ce a inceput sa ma mai zgaltie !

Riddick spunea...

Câmpul magnetic al curentului din inel reacţiona cu câmpul magnetic al aparatului. Bine că a oprit la timp, altfel apăreau arsuri (se încingea inelul).

Crystal Clear spunea...

Mi-au dat o para pe care puteam sa apas daca intru in panica sau am claustrofobie ( m-a bagat intr-un tub).Asa ca am apasat pe para cand am realizat ca aveam inelul.
In decurs de 10 minute cat a durat ca sa realizez asta , nu se incinsese, dar nici nu era OK.

Asistenta si doctorita nu pareau impresionate.Au reluat procedura dupa ce mi-am scos inelul.

Bineinteles ca am fost dezamagita de clinica MEDAS unde am facut investigatia.N-are rost sa mai comentez ......

Crystal Clear spunea...

Apropos, stii ca nu se mai gaseste iod deloc in farmaciile din Bucuresti in cauza panicii contaminarii nucleare ?

Riddick spunea...

Am să iau când voi găsi, ca să am un mic stoc de iod. :)


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: