http://www.europarl.europa.eu/news/public/story_page/039-111425-010-01-03-906-20110110STO11400-2011-10-01-2011/default_ro.htm
Au schiţat, deci, strategia propagandistică pentru 2014...
ROexit
Maratonul reinformării,
mobilizarea generală
împotriva globaliştilor.
“Principiul esenţial al prezentei metaideologii europene este post-democraţia, cu instituţii supranaţionale în locul vechilor instituţii democratice ale unui stat-naţiune bine definit şi suveran, promovarea tuturor “isme”- lor posibile, cum ar fi: multiculturalismul, feminismul, ecologismul, homosexualismul, ONG-ismul, politicile apolitice şi neîncrederea în ordinea spontană a lucrurilor.
Europeiştii cred într-o societate umană structurată pe verticală şi ierarhizată. Ei doresc să proiecteze, să planifice, să reglementeze şi să-i administreze pe ceilalţi, pentru că numai ei ştiu ce este bine. Ei cred că proiectul făcut dinainte este întotdeauna mai bun decât un rezultat neprevăzut al interacţiunilor dintre cetăţenii liberi. Conform acestei ideologii, piaţa este în primul rând anarhie şi guvernul este aici pentru a o corecta.”
Postări populare:
WTF, a început şi la noi. E dileală de-aia gravă, şi nu-i poţi găsi circumstanţe atenuante gen "aşa se... liniştesc ei".
Eu nu cred că este ceva spontan, cineva încurajează "curentul". Totuşi, încă nu-i îngrijorător ca amploare, şi am mari îndoieli că ar pătrunde "la sate". În urban, n-ar fi decât o altă "exprimare" pentru nişte suflete deja-pierdute ("fur" = "blană", "furry" = "îmblănit" / "cu blană" / animal /mamifer).
EXCLUSIV Tot mai mulți tineri din România adoptă trendul "furry" și se transformă în "fursona".
Un trend ciudat a pătruns și în România. Elevii se identifică drept animale, se îmbracă în blănuri și se comportă asemenea necuvântătoarelor.
Elevii „furry” bagă în alertă profesorii și psihologii din România. Fenomenul inspirat de pe reţelele de socializare îi transformă pe tineri în diverse animale, de la vulpi cu coadă stufoasă, câini, pisici și vaci până la papagali cu imitație fidelă de penaj colorat. Mai mult, refuză să mai comunice firesc la ore.
Specialiștii atrag atenția că adolescența este o perioadă crucială în căutarea identității, iar lipsa sprijinului poate conduce la tulburări grave de personalitate. Potrivit Antena 3 CNN, și în liceele din București au fost întâlniți elevi care se îmbracă și se comportă ca animalele.
Bizarul fenomen a căpătat, prima dată, amploare în Statele Unite şi
Canada și se pare că i-a prins și pe tinerii noștri. Dovadă sunt
clipurile de pe internet, cu miile, din care se pot inspira oricând.
13 comentarii :
Este timpul ca euroscepticii sa se organizeze foarte bine si sa faca propaganda puternica .
Mai ales in Romania
Eu, unul, asta încerc să fac. I-am convins deja pe majoritatea celor din cercul meu de cunoştinţe.
Si eu am constatat ca lumea a inceput sa priceapa ceea ce spun.
Chiar azi am constatat.
E nasol ca la servici nu-mi pot permite sa risc prea mult, inca.
Mai bine nu acolo.
Riddick, sa-ti faci pagina de facebook pentru fani. Nu vezi ca e mai eficient? :)
Acum serios, daca ai timp chiar ar merge.
Vine, vine... :)
:))
Nu numai ca merge, dar asta e viitorul. Dincolo de caracterul cteodata superficial al discutiilor pe FB, audienta de acolo nu mai e de neglijat.La fel se intampla cu blogurile si presa on-line:incep sa muste din cota de piata a mediei conventionale:televiziunile si ziarele. Sunt curios daca s-a facut vreun studiu in sensul asta in Romania.
Sunt convins ca principalele partide au facut asemenea studii, ba chiar aveau guerille online în campaniile din 2008 si 2009.
Pun link imediat.
Un reporter R.l. s-a infiltrat incognito printre activistii politici de pe internet care manipuleaza dezbaterile publice
Autodenunt: Doua saptamani i-am haituit pe internet pe adversarii lui Crin Antonescu
http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/autodenunt-doua-saptamani-i-am-haituit-pe-internet-pe-adversarii-lui-crin-antonescu-170269.html
Linkuri sponsorizate anti-Băsescu pe Google – www.pemarecuel.ro
http://inconstantin.ro/2009/10/linkuri-sponsorizate-anti-basescu-pe-google-wwwpemarecuelro.html
Interesant! Le verific negresit cand am timp. Se pare ca oamenii si-au facut temele. Astept sa vad prima campanie electorala decisa de internet/social media in Romania. Campania lui Howard Dean a fost prima care s-a folosit eficient de spatiul virtual. Stafful lui Obama a preluat-o si imbunatatit-o, imvingand uriasa masina de lupta a Clintonilor.
http://teacheru.blogspot.com/2010/12/joe-trippi-revolution-will-not-be.html
Senatorul Howard Dean, de la Partidul Democrat din SUA, explicând unor studenţi din Austria cum să evite temele sensibile în dezbaterile din campania electorală:
http://riddickro.blogspot.com/2010/09/tactica-stangii-evita-subiectele.html
Foarte bun articolul din RL.Singura diferenta e ca in campania lui Dean, postacii si bloggerii raspandeau mesajul campaniei pe gratis, din convingere. E tactica de manual.Sunt la curent cu reteaua de pe Facebook a liberalilor. O sa postez pe FB articolul, sa vad daca starnesc vreo reactie. Probabil ca nu, oamenii nu sunt in "campain mode" inca.
Trimiteți un comentariu