14 aprilie 2010

The Times They Are A-Changin’




"Watchmen" intro

http://www.watchmencomicmovie.com/


The Times They Are A-Changin’

Bob Dylan

Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone.
If your time to you
Is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'.

Come writers and critics
Who prophesize with your pen
And keep your eyes wide
The chance won't come again
And don't speak too soon
For the wheel's still in spin
And there's no tellin' who
That it's namin'.
For the loser now
Will be later to win
For the times they are a-changin'.

Come senators, congressmen
Please heed the call
Don't stand in the doorway
Don't block up the hall
For he that gets hurt
Will be he who has stalled
There's a battle outside ragin'.
It'll soon shake your windows
And rattle your walls
For the times they are a-changin'.

Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is
Rapidly agin'.
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
For the times they are a-changin'.

The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'.
And the first one now
Will later be last
For the times they are a-changin'.

16 comentarii :

anarchix spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=VY4_hfqQW0E

Primele doua minute de monolog sunt beton.

anarchix spunea...

@ Riddick

Sin City l-ai vazut?

Riddick spunea...

E tare, desigur. Am văzut filmul.

Ştiam de benzile desenate, am primele 4 din seria de 12 (în franceză, dar se înţelege mesajul).

Actorul care joacă rolul lui Rorschach era fan al personajului şi al seriei încă de la apariţia ei în 1985.

Riddick spunea...

A, uitasem.

Am văzut Sin City, am şi DVD.

Despina spunea...

Riddick,
Pot sa preiau postarea asta pe naspaforum ?

Anonim spunea...

daca vine gorbaciov sa il ia cu el in rusia la plecare pe tovarasul ilici...si asa ilici e scarbit de europa scarnava...

te astept la mine pe blog undeChina mareatza dar comunista, l-a ars la buci pe Barack Obama in privinta Iranului...

Riddick spunea...

@Despina: desigur, preia, cum sa nu ?
Clipul este pe Trilulilu. Pe Youtube , Google Video sau Metacafe există , dar scrie "embed disabled by request (copyright Sony Music)". nu am platformă WordPress, deci nu pot posta măcar imaginea.

@Neinfectat De Comunism: Te pomeneşti că ne face un pustiu de bine...

Despina spunea...

Excelent video anexat.
L-am pus si eu pe Naspa

Riddick spunea...

:)

Am editat puţin formatul embed (în html), de la lăţimea de 480 de pixeli l-am lăţit la 520 (bineînţeles, proporţional şi înălţimea).

Despina spunea...

1.
Ai idee unde pot gasi pe cineva care are cunostinte de Corel si este interesat sa prelucreze niste poze .jpg?

Adica este o poza cu o floare intr-un ghiveci si este nevoie sa faca 2 poze : intr-o poza floarea si in alta poza doar ghiveciul ?

2.
O sa incerc sa pun si eu linkul in html embed-sa vad ce iese

Riddick spunea...

Nu, îmi pare rău.

Se modifică numărul dintre ghilimele, de exemplu:

width="300" height="243">

devine

width="425" height="344">

Despina spunea...

Dimensiunile noi le dai la intamplare ?

width="300" height="243">

devine

width="425" height="344">

Riddick spunea...

Nu, de fapt am procedat invers - clipul din partea de sus a paginii (cel mic) l-am găsit în trei versiuni de lăţime (în pixeli). Am bifat "425", am copiat embed code şi l-am lipit în "ciornă". Apoi, dorind să îl reduc la 300 de pixeli păstrând proporţiile laturilor, ca sa nu fie imaginea deformată, am împărţit 300/425 (nou la vechi). Numărul subunitar l-am înmulţit cu 344 şi a rezultat noua dimensiune a înălţimii, 243 (pixeli). Am înlocuit în codul embed 425 cu 300 şi 344 cu 243 (atenţie, apar de două ori în cod ambele dimensiuni, deci patru înlocuiri).

Riddick spunea...

Se rotunjeşte numărul după înmulţirea cu cel subunitar, care inevitabil este cu zecimale. +- 1 pixel.

Despina spunea...

E logic-pastrezi proportiile imaginii.

Gata mi-a iesit !
Esti de 100 de puncte !
Merci

http://naspa.forumgratuit.ro/despina-blog-f61/test-videotest-video-t1152.htm#4517
Incerc sa mai exersez

Riddick spunea...

:)


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: