09 ianuarie 2010

FeneQ-Magazin



Să recapitulăm, deci :

- UDMR creează "taxa pe produsele fast-food", guvernul acceptă propunerea. 

Cum tineretul este principalul consumator, şi majoritatea acestui segment este votantul principal al PDL, pricepeţi cine "mănâncă papara".

- Declaraţiile europarlamentarului PDL Cristian Preda
Speculând neinspiratele nominalizări succesive ale PDL pentru alegerile anticipate de la colegiul nr. 1 - Bucureşti, el prezintă demersurile drept iniţiative pentru modernizarea partidului, şi în general, a clasei politice. Totuşi, atacă nominal atât pe premierul Emil Boc, cât şi pe ministrul Elena Udrea. Invocă pretinse "voci critice" din partid, dar nimeni nu i s-a asociat, din interiorul PDL, cu excepţia lui Theodor Stolojan, personaj care a refuzat postul de premier în 2008, fiindcă nu a reuşit să îşi impună oamenii săi în "cota de 50%" care revenea PDL în coaliţia PDL - PSD.

- "Răscoala" parlamentarilor şi a unor primari  PDL de Ilfov
De departe cel mai critic incident intern al PDL. Se invocă teama de o aşa-zisă "răzbunare" din partea prefectului numit de guvern, persoană care face parte din grupul lui Gabriel Oprea, şi cu care PDL Ilfov a mai avut conflicte în trecut. Acum, noi nu ne-am născut săptămâna trecută ca să credem "esplicaţia", aşa că premierul Emil Boc ar face bine să îşi menţină propunerea, indiferent ce vor întreprinde protestatarii. O cedare ar afecta enorm imaginea şi autoritatea premierului.

- Disocierea UDMR de decizia introducerii plăţii CAS la sumele obţinute ca drepturi de autor
Vor urma noi şi noi disocieri, în perspectiva ieşirii UDMR  la guvernare, dupa reţeta PSD. Următoarea precis va fi în legătură cu proiectul "Roşia Montană". Să urmărim ce mai zice Gyorgy Frunda, este indiciul cel mai clar privind intenţiile UDMR. O incertitudine va fi evoluţia politică a UDMR după revenirea la putere în Ungaria a lui Viktor Orban şi a FIDESZ, în urma alegerilor din luna aprilie. Tokes deja semnalează ceva.

- Extrădarea lui Hayssam
Nu cred că se va materializa, mai degrabă este o manevră a Siriei de captatio benevolentiae pe lângă România, stat NATO şi UE, în perspectiva conflictului militar iminent care se va declanşa în Orientul Mjlociu.

- Isteria cu epidemia AH1N1, întreţinută de şobolanul de laborator Streinu-Cercel
Menţinerea acestui personaj în Ministerul Sănătăţii  este scandaloasă, dar parcă ne putem explica situaţia, ştiind că ministerul este repartizat UDMR iar udemeristul care îl conduce este inspiratorul taxei "fast-food".

- Scrisorelele lui Relu Fenechiu

Relu Fenechiu are o declaraţie în Q-Magazine, în care anunţă că va înainta câte o scrisoare atât către Emil Boc cât şi către Traian Băsescu pentru a se relua negocierile cu PNL pentru ca acest partid să intre la guvernare. O diversiune şi nimic altceva, dar poate are legătura cu declaraţia de joi a parlamentarului PNL Emilian Frâncu. Dacă vor insista pe ideea de premier independent, mai bine ar fi să nu se mai deranjeze.

12 comentarii :

niku_elektriku spunea...

senzatzional titlu !
:-) (daca mai ai chef de ris !)

Riddick spunea...

Nikule, mi-a venit pe loc inspiraţia... :)

Despina spunea...

Da, am citit postarea ieri seara tarziu.
Titlul este de milioane !!!

Isteria gripei va trece in cateva saptamani.Probabil ca acum asistam la apogeul ei.
In Canada statul a pus o presiune mediatica incredibila de s-a dus populatia teleghidata la vaccinat
Imi spunea sora-mea ca ,bineineles au fost si unii (putini), cu mintea limpede care luau in ras fenomenul spuneau ca gripa porcina are
forma de cod postal: AH1N1
:) :)

Riddick spunea...

Ce-am citit despre vaccinuri, numai grozăvii...

Despina spunea...

Eu mi-am facut vaccin pe 15-12-09 pentru ca stiam ca voi calatori chiar la mama gripei si mi-a fost frica.
Pot sa spun ca vaccinul mi-a declansat niste dureri de articulatii de care n-am scapat nici acum.Si ieri am luat un antiinflamator din cauza durerii constante.
Acum imi pare rau c-am facut vaccinul, dar n-am fost CORECT informata.
Consider si acum ca a fost O MARE PACALEALA !!!

Riddick spunea...

Da, păcăleală. Citeşte pe siteul ziaristei Jane Burgemeister, care a demascat treaba cu vaccinurile:

http://www.theflucase.com/

Despina spunea...

Vezi, m-am pacalit.
Dar nu inteleg de ce nu se face o campanie impotriva banditilor care raspundesc informatia toxica in mass media.
A fost ca in campanie electorala.
Cine are mass media castiga

Riddick spunea...

Nu vreau să cred că "cineva" trage sforile în spate şi populaţia trebuie redusă acum nu cu războaie, ci cu junk-food şi chimicale injectate drept vaccinuri.

http://www.stevequayle.com/News.alert/09_Disease/09_Disease.index.html

http://www.stevequayle.com/News.alert/04_Disease/040120.flu.strain.html

Despina spunea...

Ma doare capul !!
Sunt convinsa ca sunt unii care pot gandi si in acest fel!

Cu siguranta ceva nu este in regula cu alimentatia in SUA si Canada.
Exista un procent imens de obezi,oameni diformi, copii diformi din cauza grasimii .
De altfel ce-am vazut pe la televizor la sora-mea era : o campanie puternica pentru o alimentatie cat de cat naturala : vegetale etc...
Apoi o politica financiara de crestere naturala a populatiei : ajutoare locale, federale pentru cei care au copii,legi pentru infiintarea foarte facila de gradinite, crese ,incurajarea celor care vor sa invete prin acordarea de imprumuturi pentru participarea la cursuri
Au ajuns canadienii sa aiba 2-3-4 copii in mod frecvent.
La noi, e mare lucru cand tinerii reusesc sa aiba macar un copil

Riddick spunea...

Cu câteva luni în urmă am zis că renunţ la chipsuri, nu am prea făcut-o, mă voi limita la floricele de porumb de acum înainte şi nu voi mai mânca după ora 20. Trebuie să scap de vreo opt kilograme.

Despina spunea...

:) :) :)

Anonim spunea...

taxa pe produsele fast-food este super nesimtita! in primul rand ca orice firma traieste din vanzare, iar nenorocirea asta de taxa va duce la scaderea vanzarilor, apoi, restaurantul respectiv nu-si va mai putea permite sa plateasca la fel de bine angajatii (spre deosebire de state, in romania inca se plateste bine la Mc),iar unii dintre ei vor fi dati afara. cand o companie nu mai este rentabila, se va retrage de pe piata...oamenii astia sunt tampiti la cap! citesc stirile in fiecare zi si nu-mi vine sa cred ce porcarii mai propun.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: