13 august 2020

HOPA! Până una-alta, aş da crezare informaţiei


"Importat din Georgia" = foarte suspect, cel de la Beirut - tot provenind din Georgia/"Gruzia" - era destinat producerii de explozibil, fiind şi "premium". Şi comandat ca atare, de către o fabrică de explozibili. Nu substanţa "vrac", simplă, mai ieftină, pentru folosirea ca îngrăşământ agricol. Importul este favorizat şi de distrugerea capacităţilor de producţie interne, România fiind cândva un important exportator de îngrăşăminte pe bază de azot.

UPDATE - cică ar fi stocate (în total) 26.000 de tone, în diverse părţi ale Portului Constanţa. (link2)

Codruta Cerva

⚠️ România a importat din Georgia, azotat de amoniu cu o concentrație de 34,5%!! ⚠️ Concentrația și cantitatea fiind mai mare decât cea din Beirut!!! 😳 În portul Constanța sunt depozitate 4900 de tone azotat de amoniu!!! Bomba din Beirut a avut 2700 tone depozitate!! Deci noi avem dublu azotat de amoniu în Portul Constanța!!! ⛔😳 Iar în alte depozite din împrejurimi și alte județe, încă 52.000 tone azotat de amoniu!! Nu se poate asa ceva!!! Serviciile secrete?? Ce plm faceți?? Asta ține de siguranță națională!!! Dacă acest azotat de amoniu, nu este depozitat în condiții sigure 100%, având și o concentrație mult mai mare, peste limita admisă, este exact o bombă cu ceas!!! ⚠️😳 Nici nu vreau să mă gândesc, ce s-ar întâmpla Doamne ferește, dacă cineva vrea să se ,,joace'' cu portul Constanța, pentru că știm ce miză mare e pentru străini acest port și automat municipiul Constanța, dacă ar exploda.... Ar fi ras tot portul Constanța dar și orașul Constanța!!! 😳⛔ SRI, SIE?? Voi dormiți pe voi fâtălăilor!!!! Pentru ce plm aveți bugete de miliarde de euro, dacă ați permis depozitarea unei cantități atât de mari de azotat de amoniu!!!! Vai plm pe ce bombă cu ceas stă Constanța și portul Constanța!!! 😳 Vă mai amintiți de Mihăilești... ? 😔




https://www.facebook.com/codruta.cerva/posts/3117971511590798

3 comentarii :

Riddick spunea...

Un false flag în pregătire în România?

Nu se găsesc "destule" (100+) vagoane de marfă, 2-3-4 garnituri de tren în care să fie transbordată direct încărcătura şi dusă la beneficiar/i? De ce "trebuie" stocată în port? E import dinainte programat, nu export "care aşteaptă navă".

#R_U_NUTS?

În portul Constanța Sud e depozitată o cantitate aproape dublă din substanța cu aceeași proveniență, de la fabrica din Georgia, care a explodat în Beirut, confirmă Vama Română pentru ECONOMICA.NET.

Dar, chiar aşa: cine-or fi "beneficiarii"? Şi ce aşteaptă ei?

https://www.economica.net/nitrat-amoniu-depozit-romania-azotat-amoniu-explozie-beirut-liban-import-georgia-port-constanta_188643.html

Riddick spunea...

"Explicaţia" flagrantă ar fi dacă marfa ar fi "în tranzit", chipurile ar urma să fie reîncărcată şi reexportată: de ce n-ar fi putut fi dusă direct din Georgia, prin Bosfor şi Dardanele, "aşa cum ar fi trebuit de la început"?

Riddick spunea...

Ochii pe şefii de la Vama Română (şeful mare, ori cei de la relaţii cu publicul): simt că "va urma ceva" în legătură cu ei.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: