08 februarie 2018

Aşa, aşa...



2 comentarii :

Anonim spunea...

Doua chestiuni:

1. Pe multe bloguri americane se discuta tot mai des in ultimele zile despre o entitate misterioasa, numita Q, aparuta recent din neant, o sursa masiva de informatii telegrafice, laconice si aproape codificate despre luptele subterane din USA. Adresa e asta:
https://qcodefag.github.io/

Cea mai recenta stire vizibila acum are numarul 695:
Feb 8 2018 02:53:00
Q !UW.yye1fxo ID: b5e8df
303612
USSS on high alert.
Q
=============================
De la mine:
USSS = US Secret Service
Un click pe 303612 ne duce la:
https://8ch.net//qresearch/res/303541.html#303612

Iar aici sint multe de citit...

2. Cu ani in urma, imi facusem obiceiul sa vizitez saptaminal 7-10 site-uri romanesti, citeva ziare si citeva bloguri independente care erau relativ informative si corecte, ca sa aflu si eu ultimele stiri din Ro. Acum citeva zile am realizat ca inca mai fac uneori, robotic, turul asta desi, practic, m-am lamurit demult ca pe site-urile respective nu mai e decit bullshit si propaganda, informatiile adevarate fiind ignorate sau contorsionate ca sa serveasca unora sau altora. Ma uit uneori pe hotnews si, daca in momentul ala e Dragnea sau un altul ca el la TV, iau baietii de la hotnews fiecare fraza spusa de politruc si o transforma intr-un articol cu un titlu de scandal. Orice vorba aruncata in trecere de vreun parlamentar sau ministru devine stire de scandal.

Oricit ma uit in jur, ai ramas singurul la care mai gasesc stiri din Ro neingropate intr-o hazna adinca de nimicuri si prostii. Ziarele au murit, iar ceilalti independenti au cazut ca popicele unul dupa altul sau s-au vindut pe citiva banuti.

Intrebarea mea ar fi: nu ai putea sa adaugi o pagina gen Drudge Report

http://drudgereport.com/

doar cu link-uri (contributia/analiza ta fiind titlurile acestor link-uri) spre eventualele informatii despre Romania din internetul romanesc, atunci cind dai peste asa ceva? O actualizare saptaminala (sau cind se iveste ocazia) ar fi arhisuficienta cred. Insa doar informatii, nu ce a declarat purtatoarea de cuvint a soferului lui Dragnea sau ca un betiv i-a crapat capul unui alt betiv. In Romania nu se intimpla multe lucruri importante intr-o saptamina. Iar in unele saptamini nu se intimpla nimic notabil. Asa ca lipsa noutatilor pe pagina respectiva de la o zi la alta sau chiar de la o saptamina la alta ar fi ceva perfect normal. Parerea mea e ca o astfel de pagina va atrage multi vizitatori satui sa tot piarda vremea citind nimicuri cu titluri explozive pe toate site-urile ziarelor.

=== TORLAND ===

Riddick spunea...

Cică ar fi probleme cu Anon Q, ar fi "a deception created by the System". Mă rog, asta o zic unii precum Montagraph, care are canalele YouTube:

https://www.youtube.com/user/Montagraph/videos

https://www.youtube.com/channel/UCdBUmcQ7Rj0quBoj8QeQpJA/videos

https://www.youtube.com/channel/UCzOqcJit8ffNvESSoHeg4vw/videos

Şi poate încă unul sau două care-mi scapă. Pe aici sunt clipuri recente care contestă autenticitatea Anon Q.

Însă şi Montagraph este suspectat de unii c-ar fi un "agent demoralizator".


Nu prea am eu timp, însă voi încerca treaba aia cu linkurile. Am deja ceva asemănător aici: http://riddickro.blogspot.ro/search/label/pe%20scurt


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Zoe Petre, 2012: "Am preferat votul pe liste fiindcă am considerat întotdeauna că partidele de la noi nu au forţa şi identitatea necesară pentru un alt tip de sistem electoral. Dar, unul dintre argumente pro-uninominal, explicate de Victor Ponta de la tribuna Parlamentului, mi-a trezit interesul: anume că un astfel de vot nu permite intrarea formaţiunilor anti-sistem în ParlamentSau, oricum, aceste puterea acestor partide nu devine mare. În contextul în care Europa se află într-o stare de nedumerire, ideea ca noi să ne pricopsim cu un Parlament plin de dani diaconeşti, mă înspăimântă. Totodată, îmi repugnă total posibilitatea unei guvernări PDL-Dan Diaconescu, după alegeri. Ar fi o catastrofă. Dacă se vrea prevenirea a aşa ceva, prin uninominalul pur, este foarte bine".

 

Postări populare: