31 iulie 2012

Încă un indiciu că ar putea fi cacealma. Sau schimbarea candidatului prezidențial al USL.




Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană !

Vra să zică, USL face un master plan pentru acapararea statului, dar dă cu mucii-n fasole ca ageamiii, de parcă nu știa că listele electorale au peste 18 milioane de cetățeni și "nu se aștepta" ca tabăra băsistă să meargă pe boicot. Ah bon, emite OUG 41, care elimină pragul de validare, dar chestia asta o faci doar dacă ȘTII că ai câștig de cauză la CCR (și VREI să îl ai). Ulterior se revine, cu reintroducerea pragului.

Te suspend de nu te vezi !
Mai mult, Antonescu promulgă pe 24 iulie legea cu prag de 50%, dând posibilitatea adoptării oficiale a strategiei boicotului. Putea să tărăgăneze absolut legal promulgarea până după 29 iulie. Nu a făcut-o.

Dacă eram în locul USL, mai stăteam o lună-două, așteptam cifra oficială a recensământului de la INS (tembeli big time la PDL, să facă ei recensământul ăla înainte de alegeri), apoi actualizam listele electorale și suprapuneam referendumul de demitere cu alegerile legislative (anticipate sau nu), ca să nu fie nici perioadă de concedii și să iasă din casă și ungurii.

Acum USL se agită cu noi cifre de la Statistică fluturate la CCR, dar legea specifică clar care este baza de calcul a prezenței, și ea nu se poate schimba ulterior. E show pentru electoratul propriu.


După cum cacealma pare a fi și convocarea sesiunii extraordinare a parlamentului (aflat în vacanță), imposibilă fără Blaga și Anastase. Convocarea avea scopul anunțat oficial "audierea mesajului premierului privind reuniunea Consiliului European", dar a urmat altceva.

Până una-alta, eurocartelul PDUSL venea cu doi clowni pentru prezidențiale, Antonescu (oficial) și MRUngureanu (neoficial). Tăntălăul și Gogomanul. Fugiți d-aci cu cercul.

Clownul USL e pe cale să fie retras: "Decizia mea este luată, este una fermă, este una în conformitate cu toate principiile după care am făcut şi fac politică şi ea va fi anunţată la momentul potrivit".


Cacealmaua are un scop - consacrarea a doi actori politici, USL și PDL, și polarizarea electorală, ca alte partide-alternativă să nu ridice capul. Mai poate fi și o repetiție pentru referendumul constituțional, să vadă dacă fură cifra de prezență ca în 2003 sau elimină pragul de validare. Cine ar veni să voteze trecerea regionalizării și a limitei de deficit în Constituție ?! 

5 comentarii :

Anonim spunea...

Buna dimineata
Spui:
"Dacă eram în locul USL, mai stăteam o lună-două,..."
Nu crezi ca INTREAGA desfasurare dovedeste ca tocmai
asta voiau sa evite? Cred ca e bine daca ne uitam si la
evolutia in sondaje a scorului, scor care evolua in favoarea
NEdemiterii lui Traian Basescu. "Greseala" lungirii a fost
facuta in 2007.
Zic si eu.
Emil

Riddick spunea...

Comparam meticulozitatea manevrelor procedurale și legislative cu graba declanșării suspendării. Dacă erau actualizate listele, alta era acum situația, cu tot acel prag. Bineînțeles, cu ajutorul fraudei, care s-a făcut și acum, mai mult de un milion de voturi sunt furate.

În cele 1-2 luni nici nu aduceam vorba de demitere, nu aș fi făcut-o subiectul zilei, o declanșam când eram gata cu tot.

Riddick spunea...

Furate inclusiv cu urna mobilă folosită abuziv.

Anonim spunea...

Riddick aveam pretentii la tine. Problema e in JUSTITIE. Sau cum se spune dati-mi un punct de sprijin si eu va rezolv problemele. Nici in ziua de astazi nu s-a elucidat constituirea TRIBUNALULUI SUPREM din '89. Asa ca de unde plecam. Din '46, '89 sau '12. Intortochiate sunt caile domnului de acum incolo. Socoteala de-a casa nu se potriveste cu cea din tirg. TREZITI-VA.

Riddick spunea...

Care Justiție ?!

Inamovibilizații lui Ilici, și CSM-ul care a instituit cu ei A Treia Putere în Stat, în urma referendumului furat din 2003 ?


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: