17 iunie 2011

Lui dom' profesor îi place moderaţia



În postarea anterioară arătam contribuţia a trei europarlamentari din România la iniţierea şi votarea unei rezoluţii a Parlamentului European în favoarea unui terorist din al-Qaeda, implicat în mai multe atentate teroriste.

Am postat comentarii la blogurile a doi dintre ei, Cristian Preda şi Monica Macovei (PDL/PPE). Mă gândisem să pun un comentariu şi la blogul europarlamentarului Renate Weber (PNL/ALDE), dar după ce am văzut că avea postat un clip în care susţinea verbal rezoluţia, în şedinţa Parlamentului European, am renunţat.

La blogul europarlamentarului Monica Macovei, comentariul meu a fost publicat. Ba chiar şi adăugirea la el. Nu mă aştept să primesc vreun răspuns, dar mă aştept la replici ale postacilor. Sunt curios ce argumente au, dacă au vreunul. Altfel, Monica Macovei laudă sistemul de drept din SUA, când cere introducerea procedurii "confiscării speciale" în legislaţia din România.

În schimb, dom' profesor Cristian Preda mi-a şters moderat comentariul:

Romania Flag  Bucharest, Bucuresti, Romania    Romania Data Systems (***.**.**.**) [Label IP Address]  0 returning visits
17 Jun11:46:25


Iată comentariul meu la blogul lui Cristian Preda (l-o scoate pe urmă de la "coşul de gunoi" şi l-o publica, mai ştii ?! ;-) ):


7 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Asta este !
Una spunem, alta facem
Vorbim despre dreapta si-o luam la stanga .
Niste MINCINOSI !
Pe astia deja i-am dibuit.
Problema este cu cei care se lasa mintiti pentru ca sunt platiti !

Crystal Clear spunea...

La Macovei n-a sa-ti raspunda nimeni pentru ca sunt doar niste "idioti utili" care comenteaza pe acolo....

Crystal Clear spunea...

chiar voiam sa-ti spoun ca dom profesor a ster comentariul tau ( nu mai este la moderare)
Asa face si SVoinescu.
Sterge comentariile
Adevarati "barbati" ;)

Riddick spunea...

Mă întreb cât va mai dura până când susţinătorii PePeEeDL şi ai lui EuroBăse îşi vor da seama că partidul este afiliat la PPE, adică la niste nenorociţi care au monopolizat UE în complicitate cu socialiştii (S&D), liberalii (ALDE), verzii+separatiştii (Verts/ALE) şi comuniştii (GUE/NGL).

Riddick spunea...

Nu îşi poate da seama dacă mai este sau nu comentariul, decât cel logat, care l-a postat. :)

A dispărut înainte de ora 12:00.

Crystal Clear spunea...

La postarea anterioara ne-ai dat un link unde eu ma asteptam sa "vad" comentariul tau cu mentiunea "awaiting moderation"

Dar, am gresit :(

Riddick spunea...

Am scos ce apare pe unul din counterele blogului, am editat doar IP-ul lui din Bucureşti (mai are şi altele, din Strasbourg ori Bruxelles, când este pe acolo).


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: