08 decembrie 2010

Daţi-i de toate lui Dosia...



... că nu de florile mărului a participat la şusta lui Macovei de la Casa Poporului.

WIKI-RO

06 Decembrie 2010 - Alina Mungiu Pippidi

Imi face placere sa va anunt ca am deschis oficial siteul de trimis documente incuietoare wiki-romania curata (e acesta pe care il vizitati). Daca inca nu e evident, e pentru ca inca citesc si diger primele documente pe care le-am primit. Va rog mai trimiteti, ca vine vacanta si nu am citi. Secrete sa fie. Confidentiale. Care infunda pe cineva. Semnate cu stampile si antete.

Pe ce puteti pune mina. Din  orice categorie: cum sa cumperi pe un milion de euro bacuri cu autorizatie de plutire expirata, cum sa platesti din banii de protocol MAE prinzuri la clubul diplomatic ca sa cumperi sprijin pentru candidatura ta la prezidentiale, cum sa faci din fonduri europene clipuri de partid, etc. Primesc si din alea cu Omar Hayssam sau alte animale.

Daca insa voi considera ca ele pun in pericol vata altor oameni (libertatea nu e o problema, ca inca nu am depasit pragul istoric in care libertatea vreunui mafiot sa fie serios amenintata de sistemul de justitie) imi iau libertatea sa nu le public. Nu sint ca dl. Assange: practic discernamintul fara rusine si tot asa cred ca judecata mea e destul de buna ca sa dezvalui doar secretele pe care cetatenii merita sa le stie.

Deci va astept. prin email sau colet postal pe adresa noastra, Mihai Eminescu 61, nu scrieti pe plic, secrete pentru Romania curata, ca nu au copiatoare la posta si pina le-ar transcrie de mina se intrerupe corespondenta. Scrieti: pentru Madalina Popescu (SAR).

Va asteptam. De prisos sa mai adaug, nu e nevoie sa va identificati, decit daca tineti. Asta e ocazia sa va salvati sufletul aratind lumii o porcarie la care ati fost atita vreme martor si n-ati intreprins nimic. E destul sa o publicam, si se va opri. Va garantez.

http://www.romaniacurata.ro/wiki-ro-1051.htm

*   *   *

Hai sictir, fă...

6 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Eu mi-am zis in barba :
"Scroafa dracului" !

(Scuzati limbajul- dar AMP nu merita altceva )

Ce naste din pisica,soareci mananca !
Este si ea o creatie a lui Soros ,deh!

Riddick spunea...

Ştii care-i problema mea ? Că nu pot să le înfig un târnăcop în cap.

Crystal Clear spunea...

Ce jigodie kagebista e tipa , ce jigodie !
Isi da arama pe fata. Asteapta turnatorii anonimi !
Asta este adevarata fata a AMP.
A inceput sa depaseasca orice limita de bun simt

Uite asa ne distruge noua si familiilor noastre viitorul o nemernica !

Inteleg perfect ce simti !

Ne rad in nas o adunatura de kolhoznici deghizati in Albe ca Zapada

Anonim spunea...

In viziunea AMP acesta este drumul catre o Romanie curata.Sa ne invatam minte!

Crystal Clear spunea...

@ Anonim

Adica prin : DELATIUNE !!!

Pentru mine este un adevarat shock ceea ce face acum AMP

Riddick spunea...

Eu am început să-mi pun întrebări de prin 2008, cu prima campanie "un parlament curat".


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: