13 iulie 2010

Arab vs Iranian


Nuanţe...


15 comentarii :

Despina spunea...

I am persian like the cat, like the rug,I am soft, I am colourfull,hand..

Super, am ras cu lacrimi

Riddick spunea...

Arabii sunt semitici, iranienii... arieni (de la Arie, nu ştiu exact cine a fost personajul).

Face şi un joc de cuvinte.

Şahul Iranului se numea Mohammad Reza Pahlavi Ariamehr (Ariamehr nu era propriu-zis un nume, ci însemna "Tatăl arienilor/iranienilor").

Despina spunea...

Da ,am priceput ceva despre jocul de cuvinte.Tipul este excelent

Ce s-a mai intamplat cu marsul revolutionarilor verzi?
S-a tinut azi?
Stii ceva?
Eu am fost plecata din Bucuresti si n-am auzit nimic despre asta

Anonim spunea...

nu prea conteaza atata timp cat ambele natiuni viseaza la distrugerea "occidentului decadent" si la instaurarea unui califat global...

Riddick spunea...

Am văzut pe blogul avocatului lui Dan Diaconescu În Direct ca s-a ţinut, au fost vreo 10-20 de inşi.

Nu a apărut nimic în media - nici n-am căutat.

Riddick spunea...

N-aş zice chiar "naţiunile", mai degrabă conducătorii, mai ales cei şiiţi.

Citisem un articol în care ambasadorul Emiratelor Arabe Unite (n-am reţinut în ce stat) spunea "Nu am putea trăi alături de un Iran nuclear", dând de înţeles că n-ar fi (statele arabe minus Siria, eventual Liban, Libia)contra unui atac contra Iranului.

Despina spunea...

Exact ca la "No Basescu Day"
vor sa-si dea importanta si nu se uita nimeni la ei

Despina spunea...

Celor in EAU cu siguranta nu le convine ce face Iranul.
Sunt atat de bogati ! si vor sa traiasca linistiti

Riddick spunea...

Vad că apare decalaj comentariu/răspuns, dar cred că se înţelege... :)

@Despina: ăştia din urmă "au ieşit din adormire", semn (mai sunt şi altele)că se apropie o confruntare decisivă.

Şi în Georgia au început campania contra lui Saakashvili, finanţată de "mafioţi" (bullshit, nu există "mafie rusească', ci doar agenţi care nu figurează în evidenţa oficială).

Lavrov Hints at Fomenting Ethnic Tensions Inside Georgia

http://www.jamestown.org/single/?no_cache=1&tx_ttnews%5Bswords%5D=8fd5893941d69d0be3f378576261ae3e&tx_ttnews%5Bany_of_the_words%5D=georgia&tx_ttnews%5Btt_news%5D=36605&tx_ttnews%5BbackPid%5D=7&cHash=0806f4c34c

Is Part of the Georgian Opposition Financed by Georgian Organized Crime?

http://www.jamestown.org/single/?no_cache=1&tx_ttnews[swords]=8fd5893941d69d0be3f378576261ae3e&tx_ttnews[any_of_the_words]=georgia&tx_ttnews[tt_news]=36551&tx_ttnews[backPid]=7&cHash=ee5be741ab

Askar Akayev warns Saakashvili: Georgian President may be the next

http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2010/06/17/12230.shtml

Despina spunea...

M-am uitat pe linkurile despre Georgia.E clar.
Pe de alta parte zilele trecute Lavrov facea aprecieri despre Chisinau :

http://www.hotnews.ro/stiri-international-7559041-lavrov-solutionarea-conflictului-transnistrean-este-franata-faptul-este-neclar-cine-deciziile-chisinau.htm

Si Fidel Castro se agita :
http://www.mediafax.ro/externe/fidel-castro-vorbeste-despre-un-posibil-razboi-in-o-mijlociu-video-6546559

Nu stiu ce ne asteapta....

Riddick spunea...

Avem cei mai slabi lideri la nivel de UE şi NATO.

Germania anunţă pregătirea retragerii din Afghanistan, guvernul nou britanic se retrage dintr-o "zonă riscantă" din Afghanistan, şi menţine interdicţia de a intra în Marea Britanie pentru Michael Savage, introdusă de fostul ministru laburist Jaqui Smith.

Despina spunea...

Da, am vazut ce se intampla in continuare cu MS in Anglia !
Revoltator..

Basescu al nostru ,dupa parerea mea ,este un lider mai bun dacat toate marionetele de la UE+SUA si NATO.
Are o personalitate iesita din comun
Preoblema este ca buba este asa de mare si raspunduta incat nu poate nici el sa faca minuni.

Riddick spunea...

Anonimule de Pucioasa (IP 86.34.251.136), te sfătuiesc să nu mai trimiţi niciun comentariu, oricum n-o sa apară niciodată vreun comentariu de-al tău.

Anonim spunea...

deci ai si tu "injuratorii" tai...care era problema "puciosului" ala anonim?

Riddick spunea...

Jigniri, insinuări şi propagandă antisemită.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: